فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه و کیچن

فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه و کیچن
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه و کیچن فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه و کیچن فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه و کیچن

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100494
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر به دنبال طرحی خاص و مناسب از فرش آشپزخانه برای پوشانندگی این چنین فضایی هستید، پیشنهاد ما به شما در میان تنوعی از محصولات، فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه و کیچن است که در عکس بالا شاهد آن هستید.

فرشی که طراحی بی نظیر و منحصربفرد آن در تمامی ابعاد متناسب با کوچکی و بزرگی آشپزخانه موجود است و شما متناسب با نیاز خود می‎توانید اقدام به خرید آن نمایید. به طور مثال برای آشپزخانه های دارای جزیره انتخاب سایز کوچک برای قسمت جلوی گاز و سینک انتخابی درخور خواهد بود.

قرارگیری طرح های مختلفی از ادویه جات در متن این فرش و قرار گیری کلمه کیچن به صورت انگلیسی به معنای آشپزخانه در این نقش فرش سبب نام گذاری این بافته بدین نام شده است. طرحی که به صورت طبیعی و زیبایی هر چه تمام تر به علت شیوه چاپی طرح و رنگ را نشان می‎دهد.

به کارگیری این شیوه چاپی با روش کلاریس که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد سبب شده تا این چنین محصولاتی به نام فرش کلاریس معرفی شوند. فرشی که در ابتدا به صورت خام با تراکم و نوع الیاف مشخص تولید شده و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های حرارتی چاپی فرستاده می‎شود.

این فرش خام یا سفید رنگ در ابتدا به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 بافته می‎شود که جنس نخ خاب بافت آن که تعیین کننده کیفیت است در این محصولات از نوع پلی استر است. نخی با دوام و فاقد پرزدهی که عدم جذب رطوبت و نرمی آن کیفیت مناسبی را برای این چنین محصولاتی به همراه داشته است.

این سری از محصول معرفی شده که جزو فرش کاشان ماشینی جدید به شمار می‎رود را می‎توانید با قیمت مناسب، کیفیت بالا به همراه تنوعی از طرح و رنگ در معتبرترین مراکز تولید شهر کاشان هم چون فروشگاه ساویز خریداری نمایید.

دلیل قیمت مناسب این بافته در کنار مسائلی چون تراکم، نوع نخ خاب، ابعاد به شیوه تولید این محصولات نیز باز می‌گردد که در روش های چاپی به نسبت نوع بافت قیمت فرش به قطع کمتر خواهد بود که همین مبنایی گشته تا قیمت فرش کلاریس آشپزخانه نسبت به نوع بافتی کمتر باشد.

البته باید بدانید که اگر به شکل مستقیم و بدون واسطه که شامل روش های خرید حضوری و آنلاین است دست به خربید بزنید، خواهید توانست چه فرش شما دارای قیمت مناسبی باشد چه جزو بافته های گران‌قیمت آن را با قیمت عمده و تولیدی تهیه کنید که در فروشگاه ساویز این روش خرید برای انواع فرش ماشینی مهیا است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

در کنار تمامی موارد ذکر شده از طرح و رنگ فرش گرفته تا جنس و کیفیت آن موضوعی که در خرید به حتم باید بدان توجه داشته باشید را می‎توان بحث شستشوی آسان این چنین محصولاتی بیان نمود؛ چرا که این چنین بافته هایی در معرض آلودگی فراوانی قرار دارند و به حتم نسبت دیگر فرش های منازل نیازمند شستشوی بالایی هستند.
همین بحث شستشوی این بافته هاست که سبب شده تا در حین خرید به چند نکته در انتخاب فرش آشپزخانه توجه داشته باشید که در بیان آن می‎توان این چنین گفت:

  • اولین مبحث مربوط به چرک تاب بودن این محصولات است؛ چراکه در صورت چرک تاب بودن رنگبندی زمینه این فرش شما خواهید توانست فرش مورد نظر را در فواصل زمانی طولانی تری شستشو دهید.
  • دوم بحث سبکی وزن این چنین بافته هایی است که با نوع نخ پلی استر و تراکم بافت ذکر شده برای این بافته ها این موضوع پدید می‎آید.
  • سوم بحث عدم جذب رطوبت که سریع تر خشک شدن این محصولات را به دنبال دارد و به راحتی لک و کثیفی از روی آن رفع می‎شود را بیان نمود که نخ پلی استر بافت این فرش ها این چنین خصوصیاتی را برای این بافته به دنبال می‎آورد.