فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه کلاریس طرح ادویه خوشبو

فرش آشپزخانه کلاریس طرح ادویه خوشبو
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه کلاریس طرح ادویه خوشبو فرش آشپزخانه کلاریس طرح ادویه خوشبو فرش آشپزخانه کلاریس طرح ادویه خوشبو

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100497
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از زمان های قدیم تا به الان از اجزای هر آشپزخانه ایرانی که همواره کاربرد آن مورد توجه هموطنان است را می‎توان فرش آشپزخانه معرفی نمود. فرشی که در کنار جلوه بصری و زیباسازی دکوراسیون بحث آرامش و آسایش را برای کدبانوی خانه به همراه دارد.

یکی از دغدغه های انتخابی این محصول برای هموطنان انتخاب و خرید مدل فرش متناسب با این فضا است که امروزه جدیدترین محصولات قرار گرفته در خط تولید فرش های ماشینی تحت نام فرش کلاریس که طرح و رنگ های متفاوتی از جمله طرح و نقش متناسب با فضای آشپزخانه را به دنبال دارد، برای خرید به شما پیشنهاد می‎شود.

نقش های چون فرش آشپزخانه کلاریس طرح ادویه خوشبو که وجود قاشق، ظرف ادویه ها در آن دقیقا مطابقت و هماهنگی بین فضا و کفپوش را به دنبال دارد و رنگ های نامحدود موجود در آن حس گرمی را در فضا ایجاد می‌‏نماید.

این شیوه تولید فرش که به صورت چاپی و رنگ افشانی طرح و رنگ را به دل فرش نفوذ می‎دهد، سبب شده تا هر نقش و رنگی به خوبی و با وضوح هر چه تمام تر بر روی این بافته ها که در اول به صورت خام تولید شده اند، قرار گیرد و همین دلیلی شده تا طرح های متناسب با هر سلیقه و فضایی در بین دیگر محصولات فرش ماشینی قرار گیرد.

نه تنها شیوه تولیدی این فرش که طرح و رنگ انتخابی را برای شما به منظور ایجاد هماهنگی آسان می‎نماید، بلکه تراکم بافت آن نیز باید به گونه ای باشد که ضخامت کم و پاخور مناسب را برای این فرش پدید آورد.

بر همین اساس معمولا فرش برای آشپزخانه با تراکم پایین و ضخامت بالا بافت می‎شود که در این محصول معرفی شده به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 این موضوع به چشم می‎خورد. تراکمی که هم ظرافت و هم کیفیت را برای این چنین بافته ای در بر دارد.

کیفیت این چنین محصولاتی به دلیل نوع الیاف پلی استر به کار رفته در بافت آن بی نظیر است؛ چرا که الیاف بافت این محصول دارای خصوصیاتی چون عدم جذب رطوبت، بدون پرزدهی، دوام و مقاومت بالاست و این خصوصیات برای این چنین محصولی کیفیت بی نظیری را به دنبال دارد.

به منظور خرید این چنین محصولاتی برای آشپزخانه پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی فرش است؛ چرا که در این روش علاوه بر مشاهده تنوعی از طرح و رنگ شما می‎توانید با صرف کمترین زمان و هزینه اقدام به خرید نمایید.

روشی که در فروشگاه فرش ساویز بافت برای شما در کنار روش خرید حضوری مهیا شده است و به منظور اطمینان و اعتماد شما ارائه ضمانت کتبی نیز در این راستا ارائه می‌گردد تا بتوانید با خیالی آسوده دست به خرید بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

نه تنها طرح و کیفیت بلکه در زمینه خرید فرش برای آشپزخانه در نظر گرفتن یک سری از نکات ضروری است که در زیر به چندی از آن ها اشاره نموده ایم که شامل موارد زیر است:

  • فرش آشپزخانه باید فرشی بدون پرز باشد چون آلودگی و کثیفی به دل آن نفوذ نکند
  • رنگبندی زمینه آن باید از طیف های رنگی تیره باشد تا لک و کثیفی را کمتر نشان دهد
  • سبک وزن باشد و قابلیت حمل آسان داشته باشد تا به راحتی بتوان آن را برای شستشو جابه جا نمود
  • جذب رطوبت کمی را داشته باشد تا دچار پوسیدگی نشود