فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح مربا

فرش آشپزخانه طرح مربا
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح مربا فرش آشپزخانه طرح مربا فرش آشپزخانه طرح مربا

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100499
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

فرش آشپزخانه حاصل ایده و خلاقیت طراحان خوش ذوق ایرانی است که توانستند کف پوشی منحصر به آشپزخانه و فضای مطبخ خلق کنند و آن فضا را متفاوت و منحصر از دیگر مکان‌های خانه کنند.
طرحی و نقشه فرش آشپزخانه طرح مربا مدرن و جدید است که در آن رنگ‌های خنثی و گرم به کار رفته است و به راحتی با انواع کابینت‌ها و انواع سبک‌ها ست می‌شود.

فرش های ماشینی یکی از وسایل بسیار مهم در آشپزخانه است و بیشتر اشپزخانه های ایرانی با کف پوش های ماشینی مفروش می‌شوند.
پوششی که برای آشپزخانه انتخاب می شود، علاوه بر آنکه باید یک عایق و کف پوش مناسبی باشد، باید به زیباسازی آن فضا نیز کمک کند. فرش کلاریس در طرح های آشپزخانه با رنگ‌های جذاب و براقی که دارد می‌تواند آن فضا را زیباتر کند.

رنگ زمینه فرش آشپزخانه طرح مربا طوسی کمرنگ است که جزو رنگ‌هایی خنثی است و جزو رنگ‌هایی است که با انواع چیدمان دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می‌شود. تبلور رنگ قرمز، زرشکی، قهوه ای و دیگر رنگ های گرم سبب شده است تا ازیکنواختی رنگ زمینه کاسته شود و به این طرح و نقشه روح و جان ببخشد.

کف پوش آشپزخانه علاوه بر زیبایی باید از نوعی باشد که روی سرامیک سر نخورد و از آنجایی که ابعاد فرش آشپزخانه کوچک انتخاب می شود، پس وزن فرش اشپزخانه بسیار مهم است. فرش 700 شانه بهترین نوع کف پوشی است که روی زمین سر نمی‌خورد و زیر پا همانند فرشینه‌های مخمل یا گلیم ها جمع نمی‌شود.

تراکم 3300 این فرش اشپزخانه سبب شده است تا پرزهای آن کوتاه تر باشد و ارتفاع نخ خاب آن کمتر از دیگر فرش های 700 شانه باشد. انسجام و فشردگی بین ریشه‌ها به خاطر تراکم طولی 3300 و شانه 700 است که مانع ورود ذرات ریز و آلودگی ها به آن شده است.

داشتن الیاف پلی استر در بافت آن سبب عدم جذب رطوبت و نم شده است و بدین صورت می توان این فرش زیبای آشپزخانه را بهترین کف پوش برای این فضا تلقی کرد.
کارخانه فرش ساویز بافت توانسته است این محصولات را در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد و به شیوه کلاریس تولید کند. روش تولید این فرش های ماشینی بدین صورت است فرش سفید خام تولید شده و سپس 22 رنگ باکیفیت و زیبا روی این صفحه سفید خام به صورت عمیق تزریق شده و بدین صورت طرح آشپزخانه نمایان می‌شود.

فرش در کارخانه فرش ساویز بافت در طرح ها و مدل های مختلف به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد و با ضمانت نامه و گارانتی با قیمت عمده و کارخانه ارائه می شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش آشپزخانه طرح مربا دارای رنگ زمینه طوسی است که می توان آن را با کابینت طوسی رنگ یا سفید رنگ ست کرد. به دلیل وجود رنگ قهوه ای به رنگ چوب روی این طرح و نقشه، به راحتی این فرش ماشینی با کابینت قهوه ای یا چوبی قابلیت هماهنگ شدن را دارد.

بهتر است بین کابینت و فرش کمی فاصله باشد تا طرح و نقشه مربا به زیبایی تمام در وسط آشپزخانه خودنمایی کند.