فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح نیمرو

فرش آشپزخانه طرح نیمرو
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح نیمرو فرش آشپزخانه طرح نیمرو فرش آشپزخانه طرح نیمرو

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101400
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

انتخاب فرش آشپزخانه یکی از بزرگترین دغدغه های خانم های خانه‌دار است تا کف پوشی انتخاب شود که هم با طراحی دکوراسیون آشپزخانه تطبیق داشته باشد و هم عایق مناسبی برای کف سرد آشپزخانه باشد.

شست و شو، پخت و پز، رفت و آمد زیاد سبب می‌شود تا فرش آشپزخانه بیشتر در معرض آلودگی و کثیفی قرار گیرد. بالا بودن کیفیت فرش آشپزخانه سبب می‌شود تا این کف‌پوش ها در برابر شست و شو مقاوم باشند و ماهیت خود را از دست ندهند.

پرزدهی کم، ضخامت ایده آل، عدم جذب رطوبت و نم، مقاومت در برابر شست و شو از جمله ویژگی هایی است که یک کف پوش آشپزخانه باید داشته باشد؛ از این رو می‌توان فرش 700 شانه را برای این مطبخ و انواع آشپزخانه ها مناسب دانست.

فرش آشپزخانه طرح نیمرو یکی از بافته‌های 700 شانه است که علاوه بر کیفیت بالا در طرح و نقشه ای ارائه شده است که متناسب با آشپزخانه های امروزی و مدرنیته است. رنگ زمینه خنثی سبب شده است تا با انواع کابینت‌ها و وسایل ست شود و حضور رنگ‌های شاد که در بشقاب نیمرو به کار رفته است، رنگ زمینه را از یکدستی و یکنواختی خارج کرده است.

به دلیل به کار بردن رنگ های گرم و جذاب در ترکیب با رنگ زمینه طوسی، می‌توان از این فرش آشپزخانه که به شیوه کلاریس تولید شده است با کابینت سفید، طوسی، قهوه ای یا خاکستری رنگ ست کرد و دکوراسیونی هماهنگ ایجاد کرد.

طرز تولید این طرح زیبای آشپزخانه بدین صورت است که با الیاف پلی استر که رطوبت و نم را به خود جذب نمی‌کند، بافته سفید بدون طرح و رنگ بافته شده و سپس دنیایی از رنگ روی آن به صورت عمیق تزریق شده و بدین صورت این فرش کلاریس با طرح نیمرو تولید می‌شود.

فرش آشپزخانه جزو کف پوش های غیر رسمی است که بهتر است در انتخاب طرح و مدل آن از طرح‌های فانتزی و سه بعدی استفاده شود.
گروه تولیدی فرش ساویز بافت علاوه بر ارائه انواع فرش های ماشینی در طرح های سنتی و مدرنیته، اقدام به ارائه طرح های آشپزخانه کرده است و این طرح های فانتزی و غیر رسمی را به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رساند.

قیمت فرش ماشینی در این کارخانه به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه به قیمت عمده و کارخانه است و طرح های آشپزخانه جزو فرش های ارزان قیمتی است که به شیوه کلاریس تولید شده و با ضمانت‌نامه و گارانتی به فروش می‌رسد.

طرح های آشپزخانه در گروه تولیدی ساویز بافت در ابعاد 12 متری، 6 متری، 9 متری، قالیچه و انواع پادری ها تولید شده و حتی ارائه این طرح‌ها در اندازه‌های درخواستی مشتری امکان‌پذیر است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

رنگ طوسی که به عنوان رنگ زمینه این فرش آشپزخانه انتخاب شده است، سبب شده تا این طرح و رنگ برای آشپزخانه های کم نور و کوچک مناسب باشد و برای مطبخ های بسیار کوچک مناسب است.

طرح نیمروی روی این فرش آشپزخانه سبب تحریک اشتها شده و برای آشپزخانه هایی که غذا خوردن در آن فضا سِرو می شود، مناسب است.