فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی آشپزخانه طرح صبحانه کلاریس

فرش ماشینی آشپزخانه طرح صبحانه کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی آشپزخانه طرح صبحانه کلاریس فرش ماشینی آشپزخانه طرح صبحانه کلاریس فرش ماشینی آشپزخانه طرح صبحانه کلاریس فرش ماشینی آشپزخانه طرح صبحانه کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101401
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

به روز شدن صنعت و تکنولوژی مبنایی گشت تا امروزه در میان انواع فرش های ماشینی در خط تولید کارخانجات فرش بافی محصولاتی با نقش و طرح مختص به آشپزخانه تحت نام فرش آشپزخانه روانه بازار شوند که امروزه شیوه تولید این چنین محصولاتی از نوع کلاریس است.

کلاریس روشی چاپی است که نه تنها محدودیت به کارگیری رنگبندی ها را ندارد، بلکه دست شما برای طرح و نقش انتخابی و سفارشی بافت را نیز میسر کرده است. روشی که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش تزریق می‎کند و همین عمقی بودن است که ثبات رنگی را برای این محصولات به دنبال دارد.

این چنین محصولاتی که به عنوان فرش کلاریس برای آشپزخانه معرفی می‎شوند را می‎توانید در متنوع ترین طرح و رنگبندی در بازار فرش مشاهده کنید و بسته به سلیقه و در نظر گرفتن سبک چیدمان دکوراسیون خود به انتخابی شایسته دست بزنید.

در معرفی نمونه ای از این طرح ها می‎توان فرش ماشینی آشپزخانه طرح صبحانه کلاریس را بیان نمود که با زمینه رنگی تمام رنگ و تعداد 22 رنگ به کار رفته در نقش و نگار فرش زیبایی وصف ناپذیری را برای این بافته به همراه آورده است. رنگ بندی زمینه این بافته در اصل با وجود رنگ های مختلف جزو طیف های خنثی به حساب می‎آید که امکان استفاده از آن در کنار هر طیف رنگی امکان‌پذیر است.

این چنین فرش آشپزخانه ای در اصل از سری محصولات فرش 700 شانه است با تراکم 3300 بافته می‎شود. فرشی که در ابتدا با این چنین تراکمی و نوع جنس الیاف مشخص شده به صورت خام و سفید رنگ تولید شده و سپس به منظور قرار گیری طرح و رنگ به روش چاپ کلاریس به روی آن به سمت دستگاه های چاپ حرارتی فرستاده می‎شود.

طرح و نقش این بافته در اصل از سری نقوش فانتزی به شمار می‎رود؛ چرا که نقش مایه این فرش در اصل از طرح های مختص به آشپزخانه به ویژه بحث صبحانه است که تخته سرو با نیمرو، سوسیس و نان و چنگال در اطراف آن قرار گرفته اند و حس تحریک اشتها را برای شما به دنبال دارند.

هر چقدر هم که از زیبایی و تناسب این فرش برای انتخاب بگوییم باز هم در کنار آن نباید از بحث کیفیت این چنین محصولاتی غافل شد. به ویژه این بافته که در محیط پرتردد و آلوده آشپزخانه مورد استفاده قرار می‎گیرد.

بدین منظور بوده که معمولا نخ مورد استفاده به عنوان نخ خاب این بافته از جنس پلی استر است، نخی که دوام و مقاومت بالا، عدم پزدهی، ضد رطوبت و حساسیت است و همین کیفیت درجه یک و استانداردی را برای این چنین بافته های به دنبال آورده است.

البته که وجود تراکم 3300 این محصول که استحکام گره های ریشه فرش را به دنبال دارد و ثبات رنگی این چنین بافته هایی در کنار جنس نخ بافت آن از مواردی است که سبب شده تا کیفیت مطلوبی برای این چنین محصولاتی رقم بخورد.

به منظور آگاهی از قیمت و خرید این بافته ها در متنوع ترین طرح و رنگ پیشنهاد ما به شما انتخاب روش خرید آنلاین فرش از مجموعه ساویز بافت است. روشی مستقیم و بدون واسطه که با صرف کمترین زمان و هزینه و فراهم آوری مشاهده متنوع ترین محصولات انتخاب را برای شما آسان تر نموده است. هرچند که در روش مستقیم شیوه خرید حضوری نیز جای دارد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

بهتر است این نقش فرش طرح صبحانه با زمینه پارکت مانند را اغلب برای دکوراسیون آشپزخانه هایی استفاده نمایید که فضای میانه این محیط خالی باشد؛ یعنی میز ناهاخوری در آن وجود نداشته باشد تا به راحتی این نقش و طرح در این فضا خود را نمایان سازد.

همان طور که گفته شده زمینه رنگی این بافته تمام رنگ است، رنگی که خصوصیات طیف رنگی خنثی را در بر دارد، به همین منظور به راحتی می‎توانید با هر طیف رنگی از کابینت و اجزای دکوراتیو آشپزخانه آن را ست نمایید.