فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح ماهی

فرش کلاریس آشپزخانه طرح ماهی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح ماهی فرش کلاریس آشپزخانه طرح ماهی فرش کلاریس آشپزخانه طرح ماهی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101402
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

در معرفی دیگر طرح های اختصاصی بافت فرش آشپزخانه که برای علاقه مندان به ماهی و دریا پیشنهاد خرید آن داده می‎شود، فرش کلاریس آشپزخانه طرح ماهی است. فرشی که صرفا نه تنها دریا بلکه شما را به یاد غذا های دریایی نیز می‌اندازد که خود همین ماهی یکی از آن هاست.

انتخاب این طرح فرش برای آشپزخانه در کنار علاقه مندی به این سبک غذا و آبزیان سبب می‎شود تا با رنگ و لعاب بی نظیر خود نیز تحریک اشتها را به دنبال داشته باشد، فلذا از این رو اغلب افراد به دنبال انتخاب طرح های غذایی و تحریک اشتها برای خرید فرش برای آشپزخانه می‎روند.

این چنین محصولی نه تنها در بر دارنده زیبایی است، بلکه از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار است که این موضوع را می‎توان از جنس نخ خاب بافت این فرش که از نوع پلی استر است، متوجه شود. نخی با دوام و مقاومت بالا در برابر با پاخور شدن و شستشو، ضد رطوبت که فرش را در این محیط از پوسیدگی در امان نگه می‎دارد و ضد پرز بودن این بافته کفیت مناسبی را برای آن در پی دارد.

البته باید بدین موضوع نیز توجه کنید که در کنار زیبایی و کیفیت یک فرش مناسب برای آشپزخانه وجود نرمی و لطافت که از ضخامت مناسب این بافته ها به دست می‌آید نیز نباید غافل شوید که در این چنین محصولاتی برای آشپزخانه به صورت فرش 700 شانه تراکم 3300 که ضخامتی در حدود 10 میلی دارد این موضوع پدید می‎آید.

این چنین نقش و طرح های با رنگبندی جذاب تنها با شکل تولیدی کلاریس است که پدید می‎آید و همین مسبب این شده تا این چنین محصولاتی اغلب با روش چاپی تولید شوند و در فرش کلاریس برای آشپزخانه نیز این موضوع به خوبی قابل شهود است.

روشی که در ابتدا فرش به صورت سفید با نوع الیاف بیان شده و تراکم مشخص تولید شده و سپس به منظور تزریق طرح و رنگ بر روی آن به سمت دستگاه های حرارتی چاپ فرستاده می‎شود. روش چاپ عمقی که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد و در نتیجه ثبات رنگی مناسبی را برای این چنین محصولی رقم می‎زند.

همین موارد ذکر شده شامل تراکم فرش، نوع الیاف، روش تولیدی و ابعاد فرش برای آشپزخانه است که تعیین کننده قیمت این بافته ها هستند؛ یعنی بر اساس این موارد است که شما می‎توانید به این که فرش کاشان قیمت مناسبی را برای خرید دارد، پی ببرید و در مجموعه ساویز به شکل حضوری و آنلاین که از روش های مستقیم خرید است آن را تهیه نمایید.

البته که قیمت مناسب برای این بافته نسبت به دیگر فرش های ماشینی، چرا که روش بافتی و المان های مؤثر بر قیمت که شامل تراکم بالا و نوع جنس الیاف متفاوتی برای بافت از مواردی هستند که در دیگر دسته بندی ها به قطع افزایش قیمت را به دنبال دارند؛ هرچند که این افزایش قیمت نسبت به نوع دستباف کمتر است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و تنوعی از طرح و رنگ خصوصیاتی است که می‎تواند به عنوان لازمه خرید قالی برای آشپزخانه کافی باشد، اما نه این که از نکاتی چون دقت به ابعاد مناسب برای خرید غافل شوید؛
چرا که همین مبحث نه تنها زیبایی طرح و نقش را برای شما مشخص می‎نماید، بلکه می‎تواند فضای دکوراتیو آشپزخانه را نیز جذاب تر سازد.

به طور مثال اگر این چنین محصولاتی را برای فضایی خریداری می‎کنید که میز ناهارخوی در آن وجود دارد، بهتر است سایز فرشی را خریداری کنید که کل میز ناهارخوری و صندلی های آن را برای نشستن در بر گیرد.

اگر فضای آشپزخانه شما فاقد میز ناهارخوری است و سرویس کابینت شما از مدل های جزیره دار است بهتر است ابعادی از فرش را انتخاب کنید که تنها جلوی سینک و گاز را پوشش دهد، در غیر این صورت بهتر است ابعادی برای فرش این فضا انتخاب شود که بین لبه آن تا کابینت فاصله 15 تا 20 سانتی وجود داشته باشد.