فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح سیب و گردو کلاریس

فرش آشپزخانه طرح سیب و گردو کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح سیب و گردو کلاریس فرش آشپزخانه طرح سیب و گردو کلاریس فرش آشپزخانه طرح سیب و گردو کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101406
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر به دنبال خرید فرش آشپزخانه برای منازلتان هستید و در میان تنوع طرح و رنگ های این محصول دچار تردید و شک برای انتخاب پیشنهاد ما به شما فرش آشپزخانه طرح سیب و گردو کلاریس است. طرحی که در عین مدرن بودن با ظاهری شیک، تحریک اشتهای افراد را به دنبال دارد.

این طرح فرش 700 شانه با ضخامت حدودی 10 میلی سبب شده تا نرمی و لطافت مناسبی را برای پاخور به وجود آورد؛ چرا که این فرش در محلی استفاده می‌شود که تردد در آن بالاست و باید به گونه ای باشد که دفورمه نشود که این تراکم و ضخامت این خصوصیات را برای این بافته به دنبال دارد.

اگر انتخاب شما برای خرید کفپوش آشپزخانه این چنین فرشی باشد به قطع پشیمان نخواهید شد؛ چرا که در کنار ظاهر زیبا و ضخامت مطلوب به جهت پاخور شدن دارای کیفیت مناسبی است که قابلیت استفاده از فرش را برای چندین سال برای شما به دنبال دارد.

کیفیتی که به سبب نوع نخ پلی استر مورد استفاده در این بافته به جهت ویژگی های نظیر دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی، ضد رطوبت بودن و برخورداری از نرمی و لطافت برای این چنین محصولاتی پدید می‎آید.

در راستای خرید این چنین فرشی برای محیط آشپزخانه منازلتان پیشنهاد می‎شود که روش خرید اینترنتی فرش را انتخاب کنید. روشی که در فروشگاه فرش ساویز در کنار خرید حضوری برای شما در نظر گرفته شده است.

این روش خرید که مستقیم و بدون واسطه تنوعی از طرح و رنگ را برای انتخاب و خرید شما به همراه دارد و دست شما را برای انتخاب باز نگه داشته و امکان مشاهده و مقایسه را برای شما به دنبال دارد. روشی که در کنار این موضوع با صرف کمترین هزینه و زمان همراه است و سبب شده تا بتوانید بهترین قیمت این چنین بافته هایی را تهیه کنید. به ویژه دسترسی آسان خرید را برای هموطنانی که در اقصی نقاط مختلف کشور زندگی می‎کنند.

ضمن این که با این شکل خرید شما می‎توانید با دریافت ضمانت کتبی به جهت تضمین کیفیت نیز گارانتی این محصول را دریافت کنید و با خیالی آسوده و اعتمادی کامل به این شکل دست به خرید فرش مورد نظر خود بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید چیزی که ذهن شما را در خرید این بافته به خود مشغول سازد شیوه تولیدی این فرش کلاریس است که در اصل در ابتدا به صورت فرش خام 700 شانه با تراکم 3300 با نوع نخ پلی استر بافته شده و سپس طرح و رنگ مورد نظر از طریق دستگاه های چاپ حرارتی به روی آن قرار می‌گیرد، باشد.

چرا که این روش چاپی و این که این چنین بافته هایی نیازمند شستشوی بالایی هستند چون در محیطی قرار دارند که علاوه بر تردد بالا در معرض آلودگی فراوانی هستند، شما را به شک بیاندازد که در حین شستشو رنگ یا طرح این بافته از بین نرود که پاسخ بدان منفی است؛ چرا که با خیال آسوده به جهت این که روش کلاریس چاپی عمقی است و طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد، ثبات رنگ و طرح برای این بافته به همراه دارد.