فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح انار کاشان

فرش کلاریس آشپزخانه طرح انار کاشان
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح انار کاشان فرش کلاریس آشپزخانه طرح انار کاشان فرش کلاریس آشپزخانه طرح انار کاشان

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101407
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از سری محصولات جدید کلکسیون فرش آشپزخانه ارائه شده توسط مجموعه ساویز بافت را می‎توان فرش کلاریس آشپزخانه طرح انار کاشان معرفی نمود. فرشی با ویژگی های مخصوص فضای آشپزخانه که زیبایی و سبک طراحی سه بعدی آن در کنار ظاهری مدرن به همراه رنگبندی جذاب زمینه متالیک این بافته بوده که توانسته نظر بسیاری از هموطنان را جلب نماید.

این مدل از قالی آشپزخانه طرح انار از نمونه های فرش 700 شانه است که با تراکم 3300 بافته شده، تراکمی که استحکام بین گره های ریشه فرش را به دنبال دارد و خود به نوعی تاثیرگذار بر کیفیت است. البته که باید بدین نکته توجه کنید که این تراکم در ابتدا با نوع الیاف مشخص این محصول به صورت سفید و خام این چنین بافته ای را تولید می‌کند.

تولید این محصول به صورت سفید به دلیل روش تولیدی این بافته به شکل فرش کلاریس است، روشی چاپی که طرح و رنگ را از طریق دستگاه های چاپ حرارتی به دل فرش تزریق می‎نمایند. روشی عمقی که ثبات رنگی را برای این محصولات به همراه دارد و همین دلیلی شده تا این سری از بافته ها بتواند مورد توجه هموطنان قرار گیرد.

البته در کنار این سری از مسائل مورد نظر برای شناخت و خرید فرش آنلاین لازم است به بحث کیفی این چنین بافته هایی توجه کنید؛ چرا که این سری از کفپوش قرار است برای محلی مورد استفاده قرار گیرد که تردد و میزان آلودگی در آن بالاست، فلذا باید دارای مقاومت بالا در برابر با شستشو، وزن سبک به جهت حمل آسان و بدون پرز باشد که نخ پلی استر به کار رفته در این سری از محصولات این چنین خصوصیاتی را برای این تولیدات فراهم نموده است.

ضخامت مناسب این فرش آشپزخانه 700 شانه و تعداد نامحدود رنگبندی به کار رفته در این سری از محصولات کلاریس که در این بافته برابر با 22 رنگ است و زمینه رنگی تیره این نوع از فرش نیز از دیگر خصوصیاتی است که سبب شده تا این چنین فرشی بهترین انتخاب برای آشپزخانه منازل شما شناخته شود.

به جهت خرید این چنین محصولی با قیمت مناسب و کیفیت بالا توصیه خرید به شما به شکل مستقیم و بدون واسطه از خود تولیدکننده است که در مجموعه ساویز این شیوه خرید به صورت حضوری و آنلاین برای شما مهیا شده است، در ضمن این که به منظور کیفیت این بافته ها ارائه ضمانت نامه کتبی نیز صورت می‎گیرد تا شما با اطمینان کامل دست به خرید بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

نه تنها توجه به مسائل ذکر شده بلکه توجه به ابعاد فرش آشپزخانه نیز از مواردی است که در زمان خرید باید بدان توجه کنید؛ چرا که همین موضوع نه چندان مهم از نظر شما تاثیر به سزایی را برای زیبایی انتخاب شما در دکوراسیون به همراه دارد.

به طور مثال اگر فرش با ابعادی کوچک یا بزرگتر از وسعت فضای شما انتخاب شود به حتم نخواهد توانست زیبایی نقش و رنگ خود را بر روی دکوراسیون نشان دهد؛ پس به همین جهت است که انتخاب سایز درست برای خرید نیز از نکاتی است که در این زمینه باید بدان توجه نمایید.

باید بدین موضوع توجه کنید که اگر فرش انتخابی شما برای پوشش کل فضای آشپزخانه است، بهتر است به این نکته که باید بین لبه فرش تا کابینت فاصله حدودی 15 تا 20 سانتی متری وجود داشته باشد، توجه نمایید.