فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی کلاریس

فرش آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی کلاریس فرش آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی کلاریس فرش آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101408
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

نه تنها انتخاب فرش برای فضایی نظیر پذیرایی بلکه انتخاب فرش آشپزخانه نیز از دغدغه های مهمی است که تطابق آن با دکوراسیون و انتخابی که در کنار زیبایی به عنوان یک عایق در برابر با سرما عمل کند نیز از مسائلی است که باید در حین خرید آن را مورد توجه قرار داد.

با این تفاسیر می‎توان گفت وقتی به دنبال خرید فرش برای آشپزخانه هستید نه تنها ظاهر و زیبایی بلکه توجه به کیفیت نیز از سری مسائلی است که باید بدان توجه داشته باشید، چرا که آشپزخانه محیطی پرتردد و در معرض آلودگی به جهت شستشو و پخت و پز است که به قطع بحث نظافت مرتب در فواصل زمانی کوتاه را به دنبال دارد.

بدین جهت برای شناختی کامل از این سری از محصولات ارائه شده در بازار و معرفی نمونه ای از طرح های فانتزی و سه بعدی که با رنگبندی جذاب خود توانسته نظر بسیاری از هموطنان را جلب نماید را می‎توان فرش آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی کلاریس معرفی نمود. محصولی که به دلیل وجود کیک و توت فرنگی در زمینه فرش سبب تحریک اشتها شده و تم کهکشانی زمینه آن حس رویایی را برای شما به دنبال دارد.

این طرح فرش آشپزخانه به سبب شیوه تولیدی کلاریس است که توانسته نه تنها جذابیت طرح بلکه رنگبندی بی نظیری را برای این بافته به دنبال داشته باشد؛ چرا که روش تولید فرش کلاریس در اصل روش چاپی است که بدون محدودیت، طرح و رنگ را برای این سری از محصولات استفاده می‏‌نماید.

ثبات رنگی و تنوع نقش و رنگبندی این سری از محصولات از خصوصیات این چنین بافته هایی برای تطابق با دکوراسیون است که با روش کلاریس برای این چنین تولیداتی پدید آمده است. البته که به غیر از این بحث و ویژگی ظاهری بهتر است به مسئله کیفی این بافته نیز توجه کنید که بر اساس عوامل بیان شده در زیر این ویژگی برای این تولیدات رقم می‎خورد.

به دلیل بحث تردد بالا و وجود آلودگی در فضای آشپزخانه باید فرش انتخابی آن دارای ضخامت مناسب به جهت وزن کم باشد که این میسر نخواهد بود مگر این که با تولید فرش با تراکم کم که در این سری از محصولات به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 است که تعداد 3300 گره آن استحکام بین گره های فرش در قسمت ریشه را به دنبال دارد.

به غیر از تراکم بافت معیار مهم در سنجش کیفیت این چنین محصولاتی را می‎توان نوع الیاف به کار رفته در آن بیان نمود که در این سری از قالی های ماشینی نوع نخ پلی استر با ویژگی های نظیر دوام بالا، عدم پرزدهی، نرمی و لطافت و ضد رطوبت بودن توانسته کیفیت بالایی را برای این چنین محصولاتی رقم بزند.

نه تنها تراکم و نوع الیاف بلکه دستگاه بافت این سری از محصولات نیز از مواردی است که بر روی کیفیت فرش اثر دارد. همان طور که می‎دانید فرش کلاریس از قبیل محصولات چاپی است که در ابتدا به صورت فرش سفید و خام تولید شده و سپس از طریق دستگاه های چاپ حرراتی طرح و رنگ بر روی آن قرار می‌گیرد.

در این روش که در ابتدا فرش خام تولید می‌شود دستگاه بافندگی از فناوری های به روز و جدید شرکت وندویل بلژیک است که با دقت و سرعت بالا این چنین محصولاتی را روانه بازار می‎نماید، محصولی بدون عیب و نقص که به قطع کیفیت بالایی را در بر دارد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به منظور خرید این چنین محصولاتی با تنوعی از طرح و رنگ که کیفیت بالایی را در بر دارند و بر اساس عوامل ذکر شده که تاثیرگذار بر قیمت هستند نیز از قیمت مناسبی برخور دارند پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی فرش هم چون مجموعه ساویز بافت است؛ چرا که در این روش به راحتی امکان مشاهده و مقایسه انواع محصولات و حتی قیمت آن وجود دارد.

البته باید بدانید در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتریان که سرلوحه کاری فرش ساویز بافت است در هر دو شکل خرید از این مجموعه چه به صورت آنلاین باشد چه حضوری ارائه ضمانت نامه به حهت تضمین کیفیت به شما داده می‎شود.