فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق و قهوه

فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق و قهوه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق و قهوه فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق و قهوه فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق و قهوه

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101409
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از طرح های حاصل تبلور طراحان خوش ذوق ایرانی به جهت تولید فرش آشپزخانه که به طور شاخص با نقش و رنگ خود توانسته به نوعی این فضا را با دکوراسیونی متفاوت از دیگر فضا های منازل به شما تحویل دهد را می‎توان فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق و قهوه معرفی نمود.

این طرح و نقش فرش که در هر قاشق نوعی قهوه به صورت خرد شده یا کامل را در بر گرفته را می‎توان برای علاقه مندان به این نوشیدنی مناسب دانست. طراحی سه بعدی و فانتزی این نقش فرش به سبب شیوه تولید این فرش کلاریس است که توانسته حس طبیعی بودن این چنین بافته هایی را به شما انتقال دهد.

تم تیره زمینه این فرش و رنگ های گرم و تیره قهوه و قاشق قرار گرفته در متن آن سبب شده تا به نوعی این چنین فرشی جزو محصولات چرک تاب باشد و مناسب برای فضای آشپزخانه؛ چرا که این محیط با تردد بالا و میزان آلودگی فراوانی سر و کار دارد که انتخاب تم تیره سبب شده تا آلودگی و کثیفی در این بافته کمتر به چشم بخورد.

البته باید بدین مطلب نیز توجه کنید که ضخامت و تراکم این فرش نیز برای این انتخاب و خرید شما حائز اهمیت است؛ چرا که ضخامت مناسب با تراکم کم بافت است که یک بافته را مناسب پاخور می‎نماید که در این فرش طرح قاشق و قهوه به صورت فرش 700 شانه تراکم 3300 آن را می‎بینید.

فرشی که در ابتدا به صورت خام با این تراکم و نوع الیاف پلی استر بافته شده و سپس به منظور قرار گرفتن طرح و رنگ بر روی آن به سمت دستگاه های چاپ حرارتی فرستاده می‎شود. دستگاهی که به صورت کلاریس یعنی روش عمقی طرح و رنگ را به دل فرش نفوذ می‎دهد.

همین مباحث ذکر شده از تراکم گرفته تا روش تولید کلاریس در کنار ابعاد این چنین محصولاتی است که سبب شده تا قیمتی که برای این بافته ها در نظر گرفته شود در میان دیگر انواع فرش ماشینی مناسب تر باشد؛ ولی به هر حال وجود قیمت مناسب با خرید از واسطه و نمایشگاه های فرش با هزینه های اضافی شامل سود واسطه و اجاره بها همراه است که همین قیمت بیشتری را برای این محصولات به دنبال دارد.

با توجه به این گفته است که پیشنهاد می‎شود برای دسترسی به بهترین قیمت خرید این چنین محصولاتی به سمت خرید و انتخاب فرش از فروشگاه فرش ماشینی که خود تولیدکننده است بروید که مجموعه فرش ساویز بافت در کاشان یکی از انهاست که با فراهم آوری شیوه خرید آنلاین در کنار حضوری این امکان را فراهم نموده تا هموطنان از اقصی نقاط کشور این بافته ها را با قیمت مناسب بخرند.

کیفیت بالا که با ارائه گارانتی برای شما تضمین می‎شود در کنار تنوع طرح و رنگ و پرداخت هزینه کمتر برای خرید از مزیت های روش مستقیم و بدون واسطه این محصولات به ویژه نوع آنلاین است که توسط این تولیدکننده برای شما فراهم آمده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

در باب نخ پلی استر به کار رفته در این محصول شاید این سؤال برای شما مطرح شود که چرا با وجود مرغوب ترین نوع الیاف آکریلیک هیت ست شده این نوع نخ به عنوان بهترین الیاف فرش آشپزخانه که کیفیت درجه یک و استانداردی را به همراه دارد، استفاده می‎شود که در پاسخ بدان می‎توان خصوصیات این نوع الیاف را به شرح زیر بیان نمود:

  • نخی با دوام و مقاوم که در برابر با پاخور شدن یا شستشو از بین نمی‎رود.
  • نوع الیاف بدون پرز که با خیالی آسوده از جمع شدن آلودگی در بین پرزها آن را استفاده می‎نمایند.
  • نرمی و لطافت این نوع نخ سب شده تا با به کار رفتن در تولید فرش، پاخور مناسبی را فراهم آورد.
  • براقیت و درخشندگی این نوع الیاف در کنار شیوه تولید چاپی این فرش زیبایی بی نظیری را برای این بافته به دنبال دارد.
  • نوع الیاف بیان شده از سری نخ های ضد رطوبت است که می‎توانید با خیالی آسوده آن را در محیط آشپزخانه که رطوبت در آن بالاست بدون بحث پوسیدگی به کار برید.