فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح قهوه و کتاب کلاریس

فرش آشپزخانه طرح قهوه و کتاب کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح قهوه و کتاب کلاریس فرش آشپزخانه طرح قهوه و کتاب کلاریس فرش آشپزخانه طرح قهوه و کتاب کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101410
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از طرح های مورد استفاده در تولید فرش آشپزخانه که توانسته با سبک طراحی خود هم مختص به آشپزخانه باشد و هم تحریک اشتها و آرامش را با این نقش در پی داشته باشد را می‎توان فرش آشپزخانه طرح قهوه و کتاب کلاریس معرفی نمود.

فرشی با تناژ رنگی تیره که به عنوان یک کفپوش چرک تاب مناسب این فضای پرتردد و در معرض آلودگی است؛ چرا که باید رنگبندی زمینه این بافته ها کمتر میزان آلودگی را نشان دهد و این چنین طرح و رنگی از این خصوصیات برخوردار است.

طرحی که علاقه مندان به نوشیدنی قهوه یا کسانی که به دنبال داشتن یک فرش فانتزی با القای حس آرامش هستند در دکوراسیون منازل خود آن را انتخاب می‎کنند. رنگی که انتخاب آن با هارمونی رنگی روشن و تیره همخوانی داشته و زیبایی فضای آشپزخانه شما را به همراه دارد.

زیبایی و همخوانی این طرح و نقش را می‎توان به دلیل شکل تولید این محصول که در اصل روش چاپی است بیان نمود. به همین دلیل این چنین بافته ای با نام فرش کلاریس معرفی می‎شود، فرشی که طرح و رنگ آن بدون محدویت رنگی یا طرح قابلیت تولید دارد.

روشی که به صورت چاپ اما عمقی نه سطحی طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد و همین موضوع زیبایی بی نظیری را برای این چنین محصولاتی به دنبال دارد و تولید آن در زمینه فرش اتاق خواب و ارائه جدیدترین فرش های مدرن و فانتزی نیز به کار می‎رود.

هر چند که توجه به طرح و رنگ برای انتخاب شما اهمیت دارد؛ چون که زیبایی دکوراتیو به همین عامل برمی‎گردد؛ اما نباید از بحث کیفیت این چنین محصولاتی غافل شد به ویژه فرش برای آشپزخانه که در محلی پرتردد و معرض آلودگی قرار دارد.

به همین جهت در زمینه شناخت محصول معرفی شده به بیان موادری که بر کیفیت این بافته اثرگذارند اشاره نموده ایم که بدین شرح است:
این فرش کلاریس آشپزخانه در ابتدا به صورت خام با نوع نخ پلی استر در تراکم مشخص بافته شده است و همین نوع نخ خاب بافت این محصول است که توانسته کیفیت درجه یک و مطلوبی را برای این چنین بافته ای به دنبال آورد.

نخی با خصوصیاتی نظیر دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی، دارای نرمی و لطافت و عدم جذب رطوبت که توانسته با همین ویژگی ها کیفیت درجه یک و استانداردی را برای این چنین محصولی رقم بزند و این چنین فرشی را در دسته بندی فرش های درجه یک قرار دهد.

نه تنها این خصوصیت بلکه در کنار آن تراکمی که برای تولید این فرش 700 شانه به کار رفته است و برابر با 3300 است و استحکام بین گره های ریشه این فرش را در پی دارد، نیز از عواملی است که بر کیفیت این محصولات اثر دارد و سبب شده تا از نظر کیفی این چنین فرش هایی مطلوب خریداران قرار گیرد.

به منظور تهیه این چنین محصولی با خصوصیات ذکر شده از نظر ظاهر و فنی شما باید به دنبال خرید فرش کاشان باشید؛ چرا که شهر فرش کاشان از بهترین تولیدکنندگان صنعت فرش از نوع ماشینی و دستباف است که توانسته متنوع ترین محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار شما قرار دهد.

به همین منظور پیشنهاد خرید از فروشگاه فرش ساویز بافت از برترین های تولید کنندگان شهر کاشان برای خرید به شما داده می‎شود، فروشگاهی که شیوه خرید را برای هموطنان هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین در نظر گرفته است تا هموطنان به هر شکلی که برایشان مقدور است به این محصولات دست یابند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید این سؤال برای خرید ذهن شما را مشغول نموده باشد که شیوه چاپی تولید این محصولات آیا با شستشو کم رنگ شده یا تغییر رنگ می‎دهد که پاسخ بدان منفی است؛ چرا که همان گونه که در بالا بیان نموده ایم این چنین بافته ای با روش کلاریس چاپ عمیق تولید شده و همین ویژگی ثبات رنگی و عدم تغییر رنگ این محصولات را به همراه دارد.

با توجه به این گفته شما خریدار محترم با خیال آسوده از این موضوع به منظور شستشوی زیاد فرش آشپزخانه می‎توانید دست به خرید این محصولات بزنید و فرشی را برای دکوراتیو منازل خود انتخاب کنید که زیبایی و کیفیت بالایی را در بر دارد.