فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی آشپزخانه طرح جوجه کباب کلاریس

فرش ماشینی آشپزخانه طرح جوجه کباب کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی آشپزخانه طرح جوجه کباب کلاریس فرش ماشینی آشپزخانه طرح جوجه کباب کلاریس فرش ماشینی آشپزخانه طرح جوجه کباب کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101412
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر به دنبال طرحی متفاوت از نقشه بافت فرش آشپزخانه هستید که رنگبندی آن شاد و جزو رنگ های جدید ارائه شده در بازار یعنی تناژ خنثی باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب فرش ماشینی آشپزخانه طرح جوجه کباب کلاریس است که استفاده از آن در کنار هر هارمونی رنگی سرد و گرمی زیبایی آفرین است.

طرح و نقش قرار گرفته بر روی این فرش بدون محدودیت رنگی با تعداد 22 رنگ و شیوه تولید آن از به شیوه فرش کلاریس یعنی روش چاپی سبب شده تا نمایی سه بعدی و واقعی را با مواجه با این فرش مشاهده نمایید که جذابیت خیره کننده ای را به همراه دارد.

این قالی مناسب آشپزخانه از نمونه های فرش 700 شانه بافته شده با تراکم 3300 است که در ابتدا به شکل خام و سفید رنگ با نوع الیاف مشخص بافت شده و سپس به منظور تزریق طرح و رنگ به شیوه چاپی که در روش کلاریس چاپ عمقی است، به سمت دستگاه های حرارتی چاپ فرستاده می‎شود.

این نوع محصول را با نوع الیاف پلی استر بافت می‎نمایند؛ چرا که این نوع الیاف تولید داخل از خصوصیاتی نظیر دوام و مقامت بالا، نرمی و لطافت، عدم پرزدهی و جذب رطوبت، ضد لک برخوردار است و با این خصوصیات، مناسب استفاده در آشپزخانه شده است.

همان طور که می‎دانید آشپزخانه محلی پر رفت و آمد است و بنا به همین دلیل و بحث شستشو و پخت و پز احتمال آلودگی در آن بالاست؛ پس انتخاب فرشی با کیفیت بالا و طرح و نقشی متناسب با دکوراسیون از مسائلی است که در حین خرید این چنین بافته هایی باید مورد توجه قرار داده شود و در محصول معرفی شده بالا این خصوصیات برای انتخاب شما وجود دارد.

نه تنها این فرش بلکه در فروشگاه فرش ساویز بافت کاشان متنوع ترین این نقش و رنگ ها وجود دارد که با تضمین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می‎گیرد؛ فلذا از همین رو فروش فرش ماشینی در این مجموعه به شکل مستقیم و بدون واسطه انجام می‎شود.

فروشی که هم به صورت حضوری و هم به سبب دسترسی آسان هموطنان به این محصولات در اقصی نقاط کشور به صورت فروش آنلاین از طریق سایت اینترنتی این مجموعه در نظر گرفته شده است تا شما با اطمینان از تضمین کیفیت و قیمت به خرید این محصولات دست بزنید، ضمانتی که به صورت گارانتی کتبی به شما ارائه می‎شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

یکی از نکاتی که باید در کنار موارد ذکر شده از کیفیت گرفته تا قیمت و طرح و رنگ برای خرید توجه نمایید تا به نوعی با انتخاب فرش بتوانید دکوراسیونی جذاب تر داشته باشید را می‎توان دقت به ابعاد فرش آشپزخانه بیان نمود که در زیر به نکات مربوط در زمینه خرید با این ویژگی پرداخته ایم.

شاید وقتی به سراغ خرید فرش برای آشپزخانه می‎روید این سؤال برای شما مطرح شود که فرش انتخابی باید به طور کامل محیط اشپزخانه را بپوشاند یا بهتر است با دیوار و کابینت ها فاصله داشته باشد که در بهترین حالت بهتر است در بین فرش با کابینت و دیوار فاصله وجود داشته باشد.

البته باید بدین موضوع توجه کنید که اگر در فضای اشپزخانه شما میز ناهاخوری قرار دارد، بهتر است ابعاد فرش به گونه ای انتخاب شود که زیر صندلی و میز را بپوشاند و حتی از اطراف به اندازه ای که صندلی ها از میز بیرون بیاید نیز فرش قرار گرفته شود.

اگر آشپزخانه شما از سبک کابینت های جزیزه دار است، بهتر است یا تنها از دو فرش مجزا برای جلوی سینک و گاز استفاده کنید یا به جای آن قسمتی از جزیره که سینک و گاز قرار ندارد را پوشش دهید.