فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح چای پرتقال

فرش کلاریس آشپزخانه طرح چای پرتقال
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح چای پرتقال فرش کلاریس آشپزخانه طرح چای پرتقال فرش کلاریس آشپزخانه طرح چای پرتقال

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101413
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

جدیدترین نسل تولید فرش آشپزخانه که بر پایه چاپ دیجیتال و جوهر افشان بدون محدودیت طراحی و رنگبندی به واسطه آن محصولاتی منحصربفرد روانه بازار شده است را می‎توان روش کلاریس بیان نمود که محصولاتی بی نظیر را روانه بازار نموده است.

در معرفی یکی از محصولاتی که با این شیوه تولیدی روانه بازار شده است و توانسته با طراحی خود مورد پسند بسیاری از هموطنان قرار گیرد را می‎توان فرش کلاریس آشپزخانه طرح چای پرتقال بیان نمود.

طرحی که هم نقش و هم رنگ آن روح بخش و زیبایی آفرین دکوراسیون محیط اشپزخانه شماست و هم به سبب شیوه تولیدی آن یعنی فرش کلاریس تنوعی از طرح و رنگ را در آن مشاهده می‎نمایید که عکس بالا یکی از آنهاست.

زیبایی خیره کننده این فرش 700 شانه در کنار کیفیت بالای این محصول است که توانسته این چنین محصولی را مناسب اشپزخانه نماید. فرشی که با تراکم 3300 بافته شده و همین تعداد گره طولی است که استحکام بین گره های ریشه فرش را به دنبال دارد.

شاید این سؤال برای شما مطرح شده باشد که مگر شکل تولیدی این بافته چاپی نیست؛ پس چگونه است که می‎گوییم این محصول به صورت فرش 700 شانه تراکم 3300 بافته شده که در پاسخ بدان می‎توان گفت ابتدا این چنین محصولی به صورت فرش سفید تولید شده و سپس طرح و رنگ بر روی آن چاپ می‎شود.

روش چاپی که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد و به همین جهت ثبات رنگی برای این چنین محصولاتی پدید می‎آورد و عاملی شده تا در کنار تراکم بر کیفیت این محصولات اثر بگذارد. البته که به غیر از این موارد نوع الیاف به کار رفته در تولید این محصولات نیز اصلی ترین معیار سنجش کیفیت است که در این بافته نوع نخ پلی استر استفاده می‎شود.

نخ تولید داخل که دارای دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی، نرمی و لطافت، عدم جذب رطوبت بوده و سبب شده تا از نظر کیفی این چنین محصولی در رده بندی فرش های درجه یک قرار گیرد. فرشی که با این خصوصیات صددرصد مناسب استفاده در فضای پرتردد و آلوده آشپزخانه است.

به منظور دسترسی به این محصول معرفی شده و یا مشاهده متنوع ترین طرح و رنگبندی آن برای انتخاب شما هموطنان عزیز نحوه فروش این چنین بافته هایی به صورت فروش اینترنتی فرش در فروشگاه ساویز بافت مهیا شده است تا شما هموطنان بتوانید به راحتی مقایسه و مشاهده پرداخته و اقدام به خرید نمایید.

ضمن این که در این فرایند فروش به منظور جلب رضایت و اعتماد شما در زمینه تضمین کیفیت این چنین مجموعه ای ارائه گارانتی کتبی را نیز برای شما در نظر گرفته است تا خیال شما را در بابت خرید به صورت آنلاین راحت نماید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید در بازار فرش شاهد تراکم های مختلفی از فرش های ماشینی در قالب فرش آشپزخانه باشید و این سؤال برای شما مطرح شود که بهتر است فرش آشپزخانه با چه تراکمی را بخریم که در پاسخ بدان می‎توان گفت هر چه تراکم بافت کمتر باشد، مناسب ترین گزینه برای خرید خواهد بود؛ چرا که تراکم کم ضخامت بالا را به دنبال دارد.

ضخامتی که مناسب این محل پر رفت و آمد است و به نوعی خود نرمی و لطافت را برای پاخور شدن به همراه دارد. همچنین این ضخامت فرش به دلیل مقدار الیاف مصرفی کمتر به جهت تراکم کم بافت سبب شده تا وزنی سبک را برای این بافته ایجاد نماید که به راحتی قابل حمل و جابه جایی است.