فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی و چای

فرش کلاریس آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی و چای
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی و چای فرش کلاریس آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی و چای فرش کلاریس آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی و چای

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101413
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از طرح های رویایی قرار گرفته در زمینه فرش آشپزخانه که توانسته در عین مدرن بودن منجر به تحریک اشتها شود را می‎توان فرش کلاریس آشپزخانه طرح کیک توت فرنگی و چای معرفی نمود که در تصویر بالا شاهد این طرح و رنگ جذاب هستید.

طرحی که در کنار تناژ تیره زمینه خود با رنگ های شاد و گرم طرح و نقش خود توانسته زیبایی منحصربفردی را برای این محصول پدید آورد و انتخاب آن در دکوراتیو آشپزخانه منازلتان جذابیت فوق‌العاده ای را به همراه آورد.

نه تنها طرح و رنگ بلکه شیوه تولیدی این محصول نیز خود از مواردی است که تاثیر به سزایی را در زیبایی این بافته ها به همراه داشته است و آن هم شیوه چاپی این فرش کلاریس است که بدون محدودیت طرح و رنگ دست به عرضه متنوع ترین نقشه ها و رنگ ها می‎زند.

شیوه ای که سبب شده تا متنوع ترین این محصولات را در بازار ببینید و یا حتی در صورت دسترسی طرح و رنگی دلخواه دست به سفارش آن بزنید و به فرشی منحصربفرد برای دکوراتیو خود دست یابید که طرح بالا نمونه ای از این طرح هاست.

شیوه تولید این فرش کلاریس آشپزخانه بدین شکل است که در ابتدا این محصول به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 به صورت خام و سفید رنگ تولید شده و سپس به منظور تزریق و چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های حرارتی چاپ فرستاده می‎شود.

نه این که روش چاپی سبب شده تا رنگ های این بافته از بین رود بلکه شیوه کلاریس آن که به صورت چاپ عمقی است سبب شده تا طرح و رنگ به دل ریشه ها نفوذ کند و از ثبات رنگی برخوردار گردد که همین موضوع به نوعی خود مؤثر در کیفیت است.

البته که نه تنها این موضوع بلکه تراکم 3300 ای این بافته که استحکام بین ریشه ها را به دنبال دارد، نیز خود از مواردی است که بر کیفیت این چنین محصولاتی اثر گذاشته است؛ البته که معیار اصلی سنجش کیفیت هر فرش نوع جنس الیاف مصرفی آن است.

در این بافته نوع نخ به کار رفته برای محصولات از جنس پلی استر است، نخی با دوام که فاقد پرزدهی بوده و ضد لک و ضد رطوبت بودن آن به جهت وجود رطوبت در فضای آشپزخانه و احتمال پوسیدگی کیفیت مطلوبی را برای این فرش به دنبال دارد.

تمامی موارد ذکر شده در زمینه کیفیت و شناخت این قالی آشپزخانه در کنار ابعاد فرش خود از عوامل مؤثر بر قیمت هستند که در این چنین محصولاتی سبب شده تا فرش قیمت مناسبی را در بر گیرد. قیمتی که در فروشگاه فرش ساویز بدون حضور واسطه و به شکل مستقیم با همان قیمت تولیدی به دست خریدار می‎رسد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

قطعا در پی خرید فرش برای آشپزخانه منازلتان به دنبال شیوه خریدی آسان و مطمئن هستید که بدون دردسر و بحث واسطه شما را به سمت انتخاب و خرید بکشاند که در باب راهنمای خرید فرش آشپزخانه می‎توان شیوه خرید آنلاین را مطرح کرد.

روش جدیدی در خرید که در کنار شکل خرید حضوری مهیا شده است و دسترسی به فرش را بدون صرف زمان و هزینه با قیمت مناسب و تضمین کیفیت برای شما به دنبال دارد. روشی که در فروشگاه ساویز نیز فراهم شده و با ضمانت کتبی این تضمین را به شما می‎دهد که بتوانید فرش با کیفیت و قیمت مناسب را بخرید.