فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح کیک و عسل کلاریس

فرش آشپزخانه طرح کیک و عسل کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح کیک و عسل کلاریس فرش آشپزخانه طرح کیک و عسل کلاریس فرش آشپزخانه طرح کیک و عسل کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101416
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر در میان انواع طرح های مختلف فرش آشپزخانه به دنبال سری نقوش وعده های خوراکی هستید و علاقه مند به وعده صبحانه پیشنهاد ما به شما در میان انواع نقش مایه های مختلف این چنین محصولاتی رفتن به سراغ انتخاب فرش آشپزخانه طرح کیک و عسل کلاریس است.

طرحی که هم منجر به تحریک اشتها شده و هم با رنگبندی بی نظیر خود توانسته جذابیت خارق العاده ای را برای دکوراسیون منازل شما به همراه داشته باشد و به راحتی بتوان در کنار هارمونی رنگی فضای آشپزخانه آن را استفاده نمود.

نقش و رنگی که در این محصول مشاهده می‎کنید به قدری طبیعی و نمایی سه بعدی دارد که شما را مجذوب خود می‎نماید که این به جهت روش تولید این فرش کلاریس است که از نوع چاپی است. روش چاپ عمقی که توانسته در عین زیبایی به دلیل ثبات رنگی کیفیت بی نظیری را برای این چنین بافته های به همراه داشته باشد.

به قطع وقتی صحبت از روش چاپی است یعنی طرح و رنگ بر روی یک بوم سفید چاپ می‎شود که در این محصولات این بوم سفید همان فرش 700 شانه است که با تراکم 3300 در ابعاد مشخص و مورد نیاز شما بافته شده است.

نه تنها ابعاد سفارشی بلکه شما در این چنین محصولاتی امکان سفارش طرح و رنگ مورد نظر خود را نیز دارید و این مسبب بر این شده تا بتوانید طرحی اختصاصی و منحصربفردی را برای دکوراسیون خود داشته باشید.

این ویژگی های بی نظیر این چنین محصولاتی از ظاهر و زییایی گرفته تا امکان سفارشی بودن این فرش های با کیفیت سبب شده تا تولیدکنندگان از این شیوه تولیدی برای محصولاتی نظیر تولید فرش اتاق خواب یا فرش های مدرن و فانتزی استفاده نمایند.

البته باید در زمینه خرید و انتخاب این چنین محصولی برای فرش آشپزخانه بدین موضوع توجه نمایید که به جهت تردد بالا در فضای آشپزخانه و بحث وجود آلودگی انتخاب این چنین فرشی باید با در نظر گرفتن یک سری از نکات همراه باشد که به شرح زیر است:

  • برخورداری از طرح و نقش متناسب با فضای آشپزخانه و داشتن رنگی با تناژ تیره به جهت چرک تاب بودن و کمتر نشان دادن آلودگی و لک ها
  • انتخاب درست ابعاد برای نمایش هر چه بهتر طرح و زیبایی این محصول در فضای دکوراتیو آشپزخانه
  • برخوردار بودن از دوام و مقاومت بالا به جهت آلودگی در این محیط و شستشوی این بافته ها در فواصل زمانی کوتاه

به منظور خرید این چنین محصولی با ویژگی ها ذکر شده در کنار قیمت مناسب و کیفیت بالا توصیه شما خرید از سایت فرش مراکزی چون فروشگاه ساویز بافت است که در کنار عرضه متنوع ترین طرح و رنگ برای انتخاب شما و دسترسی آسان برای خرید این امکان را فراهم نموده تا بتوانید بهترین قیمت را در کنار بهترین کیفیت داشته باشید.

کیفیتی که به صورت گارانتی کتبی تضمین شده و در زمان خرید چه به شکل آنلاین چه به صورت حضوری به شما داده می‎شود و این سبب شده تا اعتماد و اطمینان شما را در خرید از این چنین مراکزی جلب نماید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که در گفته های بالا بدان اشاره شد یک سری از خصوصیاتی نظیر دوام و مقاومت بالا، در کنار ضد لک بودن و بحث نرمی و لطافتی که برای فرش آشپزخانه به جهت میزان تردد بالا وجود دارد باید برای خرید مورد توجه قرار گیرد که با نوع الیاف پلی استر به کار رفته در این بافته ها این ویژگی برای این محصولات پدید می‎آید.

ویژگی و خصوصیاتی که در اصل معیار سنجش کیفیت است و سبب شده تا این چنین بافته هایی در دسته بندی فرش های درجه یک و استاندارد قرار گیرند و شما با خیالی آسوده به جهت خرید فرش کلاریس آشپزخانه آن را تهیه کنید.