فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح انگور و عسل

فرش کلاریس آشپزخانه طرح انگور و عسل
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح انگور و عسل فرش کلاریس آشپزخانه طرح انگور و عسل فرش کلاریس آشپزخانه طرح انگور و عسل

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101417
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

در پی عرضه متنوع ترین محصولات فرش آشپزخانه با طرح های مرتبط با این فضا برخی به دنبال سری محصولاتی هستند که در عین اختصاصی بودن فضایی فانتزی و مدرن را نیز در بر داشته باشد که فرش کلاریس آشپزخانه طرح انگور و عسل از این شاخصه برخوردار است.

فرشی که با وجود نقش انگور و عسل، سیب و دارچین و فندق توانسته به طور انحصاری مناسب آشپزخانه باشد و قرار گیری برگ های پاییزی و زمینه پارکت مانند کف آن حالتی فانتزی و مدرن را برای این فرش کلاریس به همراه آورده است.

فرشی که این نقش و رنگ روی آن به شیوه چاپی قرار گرفته است و همین مسبب این شده تا به خوبی نه تنها طرح بلکه رنگ این محصولات به صورت طبیعی و زیباتر نشان داده شود و شاید همین علتی شده تا این قبیل از محصولات جزو پرطرفدارترین فرش های ماشینی در بین خریداران باشد.

نه تنها جذابیت این بافته بلکه همین پرطرفدار بودن این چنین محصولاتی با شیوه چاپی کلاریس که روش عمقی است و طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد از موضوعاتی است که خود سبب شده تا نه تنها در زمینه آشپزخانه بلکه در زمینه تولید و عرضه متنوع ترین فرش های مدرن و فانتزی برای اتاق خواب و پذیرایی نیز این بافته ها در خط تولید کارخانجات فرش بافی قرار گیرند.

البته که این تنها مبحث زیبایی و خاص بودن ظاهری این بافته هاست و برای خرید متناسب با فضای مورد استفاده باید به سری نکاتی که در زمینه کیفیت این محصولات اثر دارد نیز توجه نمایید که در باب فرش کلاریس آشپزخانه این خصوصیات به شرح زیر است:

  • این چنین محصولاتی را در دسته بندی فرش 700 شانه با تراکم 3300 مشاهده می‎کنید، فرشی که در ابتدا به صورت خام با این تراکم که استحکام بین ریشه های فرش را به دنبال دارد بافته شده و سپس از طریق دستگاه های چاپ حرارتی طرح و رنگ بر روی آن قرار می‌گیرد.
  • نوع نخ خاب بافت این فرش سفید و خام از جنس پلی استر است، نخی که رنگ پذیری بالایی داشته و با براقیتی که در بر دارد سبب شده تا طرح و رنگ چاپی بر روی آن به خوبی نشان داده شود. البته که دوام بالا، عدم پرزدهی، نرمی و لطافت و ضد رطوبت بودن از مشخصاتی است که در این نخ وجود داشته و کیفیت بالایی را برای فرش پدید آورده است.

به منظور خرید این چنین محصولاتی با طرح و رنگ های متنوع به همراه کیفیت بالا و قیمت مناسب، فروشگاه اینترنتی فرش کاشان هم چون مجموعه ساویز امکان خرید را برای شما هموطنان در کنار فروش حضوری به شکل خرید آنلاین مهیا نموده است تا با صرف کمترین زمان و هزینه با دریافت گارانتی به خرید این محصولات دست بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش کلاریس آشپزخانه طرح انگور و عسل از سری فرش هایی است که در عین طراحی انحصاری برای آشپزخانه به سبب نقش مایه قرار گرفته بر روی آن از سمت و سوی مدرنیته و فانتزی نیز برخوردار است و همین سبب شده تا بتوان از این چنین طرحی برای آشپزخانه های مدرن استفاده نمود. البته که باید به طیف رنگی زمینه این بافته که به نوعی تمام رنگ است و ست شدن و هماهنگی بین دیگر اجزا برای انتخاب دقت کنید تا زیبایی فضای آشپزخانه شما تضمین شده باشد.