فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح چای و کیک کلاریس

فرش آشپزخانه طرح چای و کیک کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح چای و کیک کلاریس فرش آشپزخانه طرح چای و کیک کلاریس فرش آشپزخانه طرح چای و کیک کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101418
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

فرش آشپزخانه طرح چای و کیک کلاریس یکی از طرح های فرش آشپزخانه ارائه شده در بازار است که با خریدن آن حس آرامش صرف عصرانه در منازل به شما منتقل می‎شود و شاید همین حس و زیبایی این نقش و رنگ در این فرش است که توانسته نظر بسیاری از هموطنان را جلب نماید.

جذابیت و زیبایی این طرح معرفی شده را می‎تون به سبب شیوه تولید این فرش کلاریس برای آشپزخانه بیان نمود. روش چاپی که بدون محدودیت طرح و رنگ نقش های متنوعی را با رنگ های جذاب بر روی این بافته های قرار می‎دهد.

اما برای خرید فرش برای آشپزخانه تنها توجه به ظاهر و زیبایی کافی نیست و در کنار آن لازمه خرید توجه به کیفیت است؛ چرا که فضای آشپزخانه محلی پرتردد و در معرض آلودگی فراوان است که انتخاب فرش برای آن باید دوام و مقاومت بالایی را داشته باشد.

به همین جهت نوع نخ مصرفی برای تولید این چنین فرشی از جنس نخ پلی استر است، نخی با دوام و مقاوم که نرمی و لطافت مناسبی را نیز برای پاخور شدن به همراه دارد و همین ویژگی ها بوده که این چنین نخی را برای تولید قالی برای آشپزخانه مناسب نموده است.

توجه به بدون پرز بودن یا به عبارتی کوتاهی ارتفاع پرز این چنین بافته هایی به دلیل آلودگی فراوان در این محیط و احتمال قرار گیری کثیفی در بین پرزها نیز از خصوصیاتی است که باید یک فرش آشپزخانه باکیفیت داشته باشد و محصول معرفی شده بالا با نوع نخ پلی استر بدون پرز است و از این ویژگی برخوردار.

به دلیل کثیفی زودتر فرش آشپزخانه به جهت تردد و بحث شستشو و آشپزی بهتر است رنگ های واقعی چرک تاب در این محصولات به کار رود تا در عین عدم نمایان سازی لک و کثیفی با شستشو دوام و ثبات رنگی آن حفظ شود.

البته اگر علاقه مند به رنگ روشن برای خرید فرش هستید باید بدین مطلب توجه کنید که اگر فضای آشپزخانه شما با مطبخ مخصوص پخت و پز جداست این امکان برای شما وجود دارد که از رنگ های روشن استفاده کنید و یا اگر این گونه نیست باید دقت فروانی برای نگهداری و شستشوی این محصولات داشته باشید.

نه تنها این موضوعات بلکه تراکم بافت این فرش 700 شانه که برابر با 3300 است نیز از مواردی است که سبب شده تا استحکام بین ریشه های این فرش بالا رود و همین مبنایی شده تا این بافته کیفیت مناسبی را در بر داشته باشد.

حال که توانسته اید هم کیفیت و هم زیبایی این فرش را بشناسید و به دنبال خرید این چنین محصولی هستید باید به سراغ اطلاع از قیمت این بافته ها از سایت فروش فرش بروید که فروشگاه فرش ساویز یکی از این مجموعه ها است که در وب سایت فروشگاهی خود امکان مقایسه قیمت و متنوع ترین طرح و رنگ را برای شما مهیا نموده است.

فروشگاهی که امکان خرید این محصولات را برای شما هم به صورت حضوری و هم آنلاین در نظر گرفته است و شما به راحتی می‎توانید به این محصولات که به نسبت سایر فرش های ماشینی قیمت مناسب تری را در بر دارند، دست یابید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

رنگ زمینه طوسی این فرش آشپزخانه از سری رنگ هایی است که در عین تیرگی قابلیت ست شدن در کنار هر رنگ سرد و گرمی را دارد و این را به راحتی می‎توان از طرح و نقش قرار گرفته بر روی این زمینه فرش مشاهده نمود.

شما می‎توانید این طرح فرش را با این زیبایی هم به جهت زینت بخشدین به فضای دکوراتیو و هم به جهت تحریک اشتها در فضای آشپزخانه ای که غذا سرو می‌شود، استفاده نمایید.