فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی آشپزخانه طرح آناناس کلاریس

فرش ماشینی آشپزخانه طرح آناناس کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی آشپزخانه طرح آناناس کلاریس فرش ماشینی آشپزخانه طرح آناناس کلاریس فرش ماشینی آشپزخانه طرح آناناس کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101419
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر در پی انتخاب فرش آشپزخانه به دنبال سری طرح های ساده و خلوت هستید، پیشنهاد ما به شما فرش ماشینی آشپزخانه طرح آناناس کلاریس است که در تصویر بالا آن را مشاهده می‎کنید. طرحی که در عین سادگی از طرح های انحصاری آشپزخانه به دلیل وجود طرح آناناس در آن است.

این طرح فرش که با زمینه رنگی تیره طراحی شده یکی از بهترین گزینه هایی است که در محیط آشپزخانه می‎توان آن را استفاده نمود؛ چرا که تردد در این فضا بالا و آلودگی در این مکان زیاد است و انتخاب رنگ تیره به کمتر نشان دادن این آلودگی و لک و کثیفی کمک می‎کند.

طرحی با زمینه تیره که با قرار گیری آناناس و حروف انگلیسی آن با رنگ روشن زیبایی خاصی را به این نقش فرش بخشیده است، به ویژه این که این نقش و طرح به صورت فرش کلاریس تولید شده است، روش چاپی که بدون محدویت طرح و رنگ این چنین بافته های را روانه بازار نموده است.

همان گونه که بیان شده است میزان تردد در فضای آشپزخانه بالاست و به همین دلیل محصولی که باید برای این فضا انتخاب شود باید پاخور مناسبی را بر زیر پای شما داشته باشد که به منظور این خصوصیات این چنین بافته هایی را با تراکم کم هم چون فرش 700 شانه تراکم 3300 بافت می‎نمایند تا ضخامت بالای آن بتواند این ویژگی را برای این بافته ها ایجاد کند.

ضخامتی که برای این تراکم فرش در نظر گرفته شده است در حدود 8 تا 10 میلیمتر است که همین ارتفاع خاب سبب شده تا پاخوری نرم و لطیف برای این فرش پدید آید؛ البته که نباید از تاثیر نوع الیاف بافت این فرش غافل شد که هم از این جنبه و هم به لحاظ کیفی بر روی این چنین محصولاتی اثرگذار است.

نوع نخ به کار رفته در فرش کلاریس آشپزخانه از جنس پلی استر است، نخی با دوام و دارای نرمی و لطافت که بدون پرز و ضد رطوبت است و توانسته با این مشخصات از لحاظ کیفی این چنین محصولی را در رده بندی فرش های درجه یک قرار دهد.

همین عوامل ذکر شده شامل تراکم، شیوه تولیدی که به صورت چاپ کلاریس است و نوع نخ خاب در کنار ابعاد فرش است که قیمت این چنین محصولاتی را مشخص می‎نماید. قیمتی که بر اساس این گفته ها به نسبت دیگر انواع فرش های ماشینی قیمت مناسب تری را برای این محصولات به همراه دارد.

البته که قیمت مناسب با خرید از نمایشگاه ها و وجود دلالان در اصل بالاتر از حد تصور و قیمتی است که توسط کارخانه ارائه می‎شود و شاید همین سبب شده تا خرید آنلاین فرش کاشان به عنوان روش مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه فرش ساویز برای دسترسی به بهترین قیمت این محصولات انجام شود.

روشی که در کنار آن امکان خرید حضوری نیز وجود دارد و در راستای جلب اعتماد و رضایت شما با ارائه ضمانت کتبی انجام می‎شود تا بتوانید با تضمین کیفی و قیمت به خرید محصولاتی با تنوعی از طرح و رنگ به دلخواه و سلیقه خود دست یابید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

دقت کنید نه تنها طرح و رنگ باید با توجه به دکوراسیون و سلیقه شما انجام شود بلکه توجه به ابعاد فرش نیز از مسائلی است که در انتخاب و خرید فرش برای آشپزخانه باید مورد اهمیت قرار گیرد؛ چرا که انتخاب درست این موضوع نه تنها جلوه زیبایی این فرش را بیشتر خواهد نمود بلکه تاثیر به سزایی را در دکوراسیون شما دارد.

به طور مثال بهتر است در انتخاب فرش آشپزخانه به این که بین لبه فرش تا کابینت فاصله وجود داشته باشد، توجه کنید و اگر در فضای آشپزخانه خود میز ناهاخوری دارید، بهتر است فرش با سایزی انتخاب شود که کل فضای میز و صندلی ها را در بر گیرد حتی زمانی که صندلی ها برای نشستن به عقب کشیده می‎شود.