فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح ترازو و وردنه

فرش کلاریس آشپزخانه طرح ترازو و وردنه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح ترازو و وردنه فرش کلاریس آشپزخانه طرح ترازو و وردنه فرش کلاریس آشپزخانه طرح ترازو و وردنه

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101421
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر شما از آن دسته افراد خاص پسند هستید که حتی در انتخاب فرش آشپزخانه به دنبال نقش و طرحی متفاوت از نظر دیگران هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب فرش کلاریس آشپزخانه طرح ترازو و وردنه است که به دور از نقشه های موجود در بازار که اغلب به سمت طرح و نقشه های خوراکی ها می‎روند، بوده و به نوعی خاص و منحصربفرد است.

این نقش فرش در عین سادگی با روش کلاریس که شیوه چاپی تولید این محصولات است، روانه بازار شده و همین موضوع سبب شده تا با تعداد 22 رنگ نقش و طرح آن انجام شود و شاید همین موضوع جذابیت بی نظیری را در عین سادگی طرح برای این بافته به دنبال داشته است.

رنگ هایی که سبب شده تا زمینه تیره این بافته به شکل طرح ابر و بادی به نظر رسد و همین خاص بودن این طرح فرش کلاریس را به دنبال دارد. فرشی که با زمینه تیره و نقش روشن وردنه و ترازو و لغت انگلیسی شروع به پخت بر روی آن توانسته یک تضاد شیرین را برای شما به دنبال داشته باشد.

شما هموطنان عزیز و علاقه مند به این طرح می‎توانید نه تنها ابعاد استاندارد ارائه شده از این محصول در بازار شامل فرش 12 متر، 6 و 9 و سایز های پادری و قالیچه بلکه به صورت سفارشی، دیگر ابعاد را حتی در اشکالی به غیر از مستطیلی مطابق با نیاز خود سفارش دهید.

نه تنها این موضوع بلکه به سبب شیوه چاپی تولید این محصول این امکان وجود دارد تا حتی طرح و رنگ خود را به صورت سفارشی و اختصاصی نیز در این زمینه سفارش داده و تهیه کنید و این خود سبب شده تا بتوانید حتی به طور انحصاری و خاص فرشی زیبا را برای فضای آشپزخانه داشته باشید.

درست است که توجه به طرح، رنگ و حتی ابعاد از موضوعاتی است که برای خرید فرش مناسب آشپزخانه باید بدان توجه شود؛ اما نباید از بحث کیفیت این محصولات که مهمترین عامل برای خرید به ویژه این محصولات است، غافل شوید.

حال شاید بپرسید که چرا کیفیت برای فرش آشپزخانه به طور ویژه تری حائز اهمیت است که پاسخ بدان را می‎توان وجود تردد بالا در این محیط و بحث شستشو و پخت و پز بیان نمود که میزان آلودگی بالایی را به دنبال دارد و به همین جهت فرش انتخابی آن باید از محصولات باکیفیت باشد تا با خیال آسوده بتوان آن را استفاده نمود و شستشو داد.

به همین منظور معیار مهم سنجش کیفیت هر فرش که نوع نخ خاب این بافته های ماشینی است را مورد بررسی قرار می‎دهیم که در این سری از فرش ها نوع پلی استر به کار می‎رود. نخ تولید داخل که در عین براقیت و رنگ پذیری بالا دارای دوام و مقاومت بوده و عدم جذب رطوبت و عدم وجود پرز در آن بوده که سبب شده تا کیفیت مطلوبی را برای این چنین محصولاتی پدید آورد.

البته که نباید از بحث تراکمی این فرش ها که هم بر کیفیت و هم از لحاظ پاخور شدن تاثیرگذار انتخاب شماست غافل شوید که در این سری از بافته های ماشینی این موضوع به صورت فرش 700 شانه تراکم 3300 به چشم می‎خورد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به قطع وقتی به شناخت کاملی از یک محصول می‌رسید از طرح و رنگ گرفته تا کیفیت و قیمت مطلوب این محصولات که بر اساس عوامل ذکر شده شامل تراکم، ابعاد، نوع الیاف و شیوه تولیدی آن به دست می‎آید و برای این محصول نسبت به سایر فرش های ماشینی مناسب تر است، به دنبال خرید آن می‎روید.

خریدی که در فروشگاه های نظیر مجموعه ساویز بافت به صورت خرید اینترنتی فرش کاشان و خرید حضوری مهیا شده است تا شما بتوانید به هر شکل که برایتان مقدور است به این سری از محصولات دست یابید.

خریدی مطمئن که با ارائه گارانتی کتبی به منظور تضمین کیفیت و قیمت برای شما در نظر گرفته شده است و به ازای خرید هر محصول چه به شکل آنلاین چه به صورت حضوری می‎توانید بدان دست یابید.