فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی آشپزخانه کلاریس طرح آشپزخانه ی من

فرش ماشینی آشپزخانه کلاریس طرح آشپزخانه ی من
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی آشپزخانه کلاریس طرح آشپزخانه ی من فرش ماشینی آشپزخانه کلاریس طرح آشپزخانه ی من فرش ماشینی آشپزخانه کلاریس طرح آشپزخانه ی من

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101422
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

در معرفی یکی از طرح های مدرن فرش آشپزخانه که توانسته با طرح و رنگی لایت و خنثی مورد پسند بسیاری از افراد قرار گیرد را می‎توان فرش ماشینی آشپزخانه کلاریس طرح آشپزخانه ی من معرفی نمود.

طرحی که در آن اغلب تمامی اقلام آشپزخانه از انواع خوراکی ها گرفته تا ظرف ها در آن به چشم می‎خورد و انتخاب آن برای دکوراسیون آشپزخانه انتخابی بی نظیر و جذاب خواهد بود، به ویژه این که این طرح و رنگ به صورت کلاریس یعنی چاپی تولید شده است.

در اصل این شیوه تولیدی فرش کلاریس بوده که سبب شده تا بدون محدودیت طرح و رنگ با استفاده از 22 رنگ این نقش و رنگ فرش روانه بازار شود. نه تنها این طرح بلکه شما در بازار شاهد تنوعی از طرح و رنگ های این چنین محصولاتی هستید که بسته به سلیقه و دکوراسیون خود می‎توانید دست به انتخاب آن بزنید.

این چنین محصولاتی به دلیل قرارگیری در فضایی با تردد بالا با تراکم های پایین بافت می‎شوند تا ضخامت بالای آن نرمی و لطافت مناسبی را برای پاخور شدن برای این بافته ها ایجاد نماید که در این محصول این موضوع به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 است که ضخامت حدود 8 میلیمتری را برای این بافته به همراه دارد.

البته به غیر از بحث تردد در برداشتن کیفیت بالای این چنین محصولاتی به منظور این که فضای آشپزخانه محیطی سرشاز از آلودگی است و انتخاب فرش برای آن نیازمند نظافت و شستشوی بیشتر باید توجه داشته باشید که کیفیت مطلوبی برای این بافته وجود داشته باشد.

کیفیتی که در پی به کارگیری نخ پلی استر از الیاف های بادوام و مقاوم، فاقد پرز و عدم جذب رطوبت برای این چنین محصولاتی به وجود می‎‏آید و در اصل سبب شده تا این چنین بافته هایی در دسته بندی فرش های درجه یک قرار گیرند.

فرشی که با تضمین کیفیت به شکل خرید فرش کاشان مستقیم از کارخانه می‎توانید بدان دست یابید. روشی که هم به شکل حضوری و هم به صورت خرید اینترنتی مهیا است و در فروشگاه فرش ساویز یکی از کارخانه های فرش کاشان شاهد آن هستید.

تضمین کیفیتی که به صورت ارائه گارانتی کتبی از سوی این مجموعه به خریداران فرش ماشینی از جمله این قبیل از محصولات داده می‎شود تا با خیالی آسوده و راحت دست به خرید بزنید، به ویژه خرید آنلاین که با صرف کمترین زمان و هزینه همراه است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش کلاریس آشپزخانه در اصل بدین گونه تولید می‌شود که در ابتدا این تراکم بافت با نوع نخ خاب این محصولات که از جنس پلی استر است، به صورت خام و سفید رنگ تولید شده و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های حرارتی چاپ فرستاده می‎شود.

شاید این تصور ذهن شما را به خود مشغول نماید که آیا شیوه چاپی این محصول سبب می‎شود تا به نوعی طرح و رنگ فرش را کم رنگ تر کند که پاسخ بدان منفی است؛ چرا که این شیوه چاپ از روش های چاپ عمقی است که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‌دهد.