فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح قوری و فنجان کلاریس

فرش آشپزخانه طرح قوری و فنجان کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح قوری و فنجان کلاریس فرش آشپزخانه طرح قوری و فنجان کلاریس فرش آشپزخانه طرح قوری و فنجان کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol101424
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از طرح های زیبای فانتزی و هنرمندانه ارائه شده در میان تنوعی از فرش آشپزخانه که انتخاب آن مناسب و ایده ال هر آشپزخانه ای است را می‎توان فرش آشپزخانه طرح قوری و فنجان کلاریس معرفی نمود.

فرشی که در زمینه آن رنگ چرک تاب قرار گرفته و فنجان و قوری، کاپ کیک قرار گرفته در متن آن با رنگ روشن به چشم می‌خورد. وجود کلمه به آشپزخانه من خوش امدید به صورت انگلیسی و قرار گرفتن حاشیه ها در قسمت بالا و پایین این فرش توانسته این زیبایی طرح و رنگ را دو چندان نماید.

البته که نباید از تاثیر شیوه تولید این بافته که از روش چاپ کلاریس است و سبب شده تا این چنین فرش کلاریس روانه بازار شود، نیز غافل شوید. روشی که بر روی فرش خام و سفید رنگی که با تراکم و الیاف مشخص بافته شده طرح و رنگ را بدون محدودیت به صورت چاپی قرار می‎دهد.

چاپی که از طریق دستگاه های حرارتی انجام شده و در اصل طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‌دهد و همین سبب شده تا ثبات رنگی برای این محصولات وجود داشته باشد و برخلاف تصور در حین شستشو رنگ خود را از دست ندهد.

این روش تولید این امکان را فراهم آورده تا نه تنها متنوع ترین طرح و رنگ برای این محصولات آشپزخانه بلکه در تولید فرش های مدرن و فانتزی برای اتاق خواب نیز شاهد متنوع ترین این چنین محصولاتی باشید.

تنها توجه به طرح و رنگ در زمینه انتخاب و خرید فرش برای آشپزخانه کافی نیست و در کنار آن برای خرید باید به مسائل کیفی آن نیز توجه کنید به ویژه این محیط و فضا که محلی پر تردد و در معرض آلودگی فراوان است که در زیر بدان اشاره نموده ایم.

با توجه به موضوع بیان شده در بحث تردد و آلودگی باید فرش انتخابی شما با این تفاسیر از محصولاتی بدون پرز و با ضخامت مناسب باشد تا بتوان هم در زمینه وزن و جابه جایی و هم در بحث نظافت و شستشو از کیفیت مناسبی برخوردار باشد که این زمانی حاصل می‌شود که این ویژگی ها برای این محصولات به شرح زیر وجود داشته باشد.

بافت این فرش با تعداد شانه و تراکم کم انجام شود که در این محصول شاهد این تراکم به صورت فرش 700 شانه 3300 تراکم هستید. فرشی که با این تعداد شانه زیبایی مطلوب و با این تراکم استحکام بین ریشه های فرش را به دنبال دارد و با این ویژگی ضخامت و کیفیت مطلوبی را برای این بافته های ایجاد می‎نماید.

به غیر از این مشخصه بحث بدون پرز بودن این بافته ها نیز مطرح است؛ چرا که در صورت پرزبلند بودن این فرش امکان تجمع الودگی و کثیفی در بین آن وجود دارد که برای این فضا اصلا این موضوع مناسب نیست و به همین جهت از نوع الیاف پلی استر برای این تولیدات استفاده می‎نمایند.

الیافی بدون پرز و با مقاومت بالا و عدم جذب رطوبت که توانسته فرشی با کیفیت مناسب این محیط را روانه بازار نماید به طوری که همین مشخصه به تنهایی توانسته در زمینه کیفیت این بافته تاثیرگذار باشد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به قطع با ویژگی های ذکر شده از کیفیت این محصولات گرفته تا زیبایی نقش و رنگ و بحث زیبایی دکوراسیون با اجزای انحصاری به هر فضا افراد در زیباتر ساختن دکوراتیو آشپزخانه خود به دنبال فرشی مناسب برای این محیط هستند که با خرید مستقیم فرش از کاشان می‎توانید بدان دست یابید.

شهر فرشی که با تعدد کارخانجات فرش بافی هم چون فروشگاه فرش ساویز متنوع ترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‎دهد و شما می‎توانید با روش حضوری و آنلاین بدان دست یابید.

ضمن این که در راستای جلب رضایت و اعتماد شما مشتریان برای خرید این مجموعه در هر دو روش بیان شده که جزو خرید مستقیم به شمار می‎رود ارائه ضمانت نامه را نیز در نظر گرفته است که به صورت کتبی به جهت تضمین کیفیت به شما داده می‎شود.