فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما طلایی طرح فانتزی

فرش کلاریس کهنه نما طلایی طرح فانتزی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما طلایی طرح فانتزی فرش کلاریس کهنه نما طلایی طرح فانتزی فرش کلاریس کهنه نما طلایی طرح فانتزی فرش کلاریس کهنه نما طلایی طرح فانتزی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100605
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از سبک هایی که امروزه به نوعی ترند بازار و خریداران قرار گرفته است را می‎توان فرش وینتیج معرفی نمود. فرشی که با نمای کهنه شده خود شما را به یاد بافته های دستباف عتیقه می‎اندازد.

هر چند که این محصول ترند میان هموطنان است؛ اما مد در جامعه و به روز شدن و روی آوردن به سمت مدرنیته نیز سبب شده تا شما در خرید فرش به دنبال سری محصولاتی باشید که متناسب با این فضا باشد و شاید همین منجر به این شود که گاهی از علایق خود برای انتخاب دست بکشید.

با توجه به این موضوع تولیدکنندگان سعی خود را بر این نهادند تا در زمینه ارضای نیاز هموطنان دست به تولید فرش کلاریس بزنند. فرشی که بدون محدودیت طرح و رنگ به ارائه متنوع ترین محصولات در بازار می‌پردازد که فرش کلاریس کهنه نما طلایی طرح فانتزی نمونه ای از آن است.

طرحی که در عین برخورداری از نوع بافت کهنه نما با طراحی مدرن خود توانسته طرح تلفیقی را به هموطنان ارائه دهد و همین سبب شده تا این چنین محصولی در بازار بیش از هر فرش ماشینی مورد توجه برای خریداران باشد؛ به ویژه کسانی که علاقه مند به فرش مدرن هستند.

در اصل شیوه تولیدی این محصولات روش چاپی است، روشی که طرح و رنگ از طریق دستگاه های حرارتی چاپ بر روی فرش خام قرار می‎گیرد و همین منجر به این شده تا متنوع ترین محصولات حتی طرح و رنگ سفارشی را بر روی این محصولات مشاهده کنید.

اغلب این چنین محصولی را با تراکم پرفروش بازار که فرش 700 شانه است بافت می‎نمایند. فرشی که تراکم آن 3300 بوده و جزو بافته هایی شناخته می‎شود که استفاده از آن در محل های پرتردد مناسب استفاده است؛ چرا که ضخامت مناسبی را داراست.

البته که استفاده از فرش در مکان های پر رفت و آمد نیازمند کیفیت بالایی است که با به کارگیری نوع نخ پلی استر برای این محصولات این موضوع نیز برای فرش حتمی می‎شود. نخی با دوام و مقاوم که عدم پرزدهی و نرمی و لطافت آن توانسته این فرش را دارای کیفیت بالا نماید.

به منظور خرید این چنین محصولی یا حتی دیگر طرح هایی از این سری از تولیدات در بازار پیشنهاد ما به شما خرید فرش از کارخانه کاشان است؛ چرا که در این صورت نه تنها دسترسی به متنوع ترین طرح و رنگ محصولات با مقایسه و مشاهده آن ها برای شما راحت تر است، بلکه تضمین کیفیت و قیمت نیز در این باره برای شما وجود دارد.

فروشگاه فرش ساویز بافت یکی از مجموعه هایی است که در این راستا شرایط این چنین خریدی را برای شما فراهم نموده است و شما با شکل خرید حضوری و آنلاین می‎توانید بدان دست یابید. خریدی که با تضمین کیفیت به صورت ضمانت نامه کتبی برای شما در نظر گرفته شده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

انتخاب فرش کلاریس کهنه نما طلایی طرح فانتزی در عین سبک وینتیج مانندی که دارد از طراحی فانتزی و مدرن نیز برخوردار است که همین موضوع سبب شده تا بتوان با کمی ذکاوت از این فرش برای دکوراسیون کلاسیک و سنتی در عین اسفاده از دکوراتیو مدرن استفاده نمود.

فرشی که به راحتی با ترکیب رنگی زمینه طلایی با آبی و نارنجی دست شما برای انتخاب دیگر هارمونی اجزای دکوراتیو را باز نگه می‎دارد تا شما بتوانید بهترین فضای دکوراسیون منازل را داشته باشید.