فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس وینتیج تمام رنگ مدل آبرنگی

فرش کلاریس وینتیج تمام رنگ مدل آبرنگی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس وینتیج تمام رنگ مدل آبرنگی فرش کلاریس وینتیج تمام رنگ مدل آبرنگی فرش کلاریس وینتیج تمام رنگ مدل آبرنگی فرش کلاریس وینتیج تمام رنگ مدل آبرنگی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100608
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اغلب در تولید فرش مدرن از طرح و نقشه خاصی استفاده نمی‎کنند و نبود همین نقشه خاص و رنگ های شاد و جذاب در این سری از محصولات است که توانسته امروزه نظر خریداران را به خود جلب نماید.

البته که این جذابیت برای برخی از علاقه مندان به سبک کارهایی چون فرش وینتیج کمی هموطنان را در خرید دچار تردید می‎نماید که کدامین محصول را انتخاب کنند تا دکوراسیونی زیباتر داشته باشند سبک کار های مدرن یا طرح های سنتی و کلاسیک.

در پاسخ به این سؤال می‎توان انتخاب فرش کلاریس را به شما پیشنهاد داد. فرشی که از طریق چاپ، طرح و رنگ را بر روی آن تزریق می‎نماید و همین موضوع سبب شده تا بتوانید تلفیقی از این دو طرح را برای خرید داشته باشید.

در معرفی این چنین نمونه ای از محصول ارائه شده در بازار می‎توان فرش کلاریس وینتیج تمام رنگ مدل آبرنگی را معرفی نمود، طرحی که در تصویر بالا مشاهده می‎کنید و می‎بینید که دو قسمت از گوشه های فرش از سبک سنتی برخوردار بوده و متن و دو گوشه دیگر از طرح های مدرن که با تلفیق با شیوه کهنه نما جذابیت خارق‌العاده ای را برای آن ایجاد نموده است.

استفاده از رنگ های شاد و مهیج ترکیبی این فرش نیز که به عنوان رنگ زمینه تمام رنگ معرفی می‎شود این امکان را فراهم نموده تا شما بتوانید در کنار هر هارمونی رنگی این چنین فرشی را انتخاب و استفاده نمایید.

تولید این چنین محصولاتی که به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 بافته می‌شود سبب شده تا این چنین بافته هایی ضخامت مطلوبی را در بر گیرند که این ضخامت حدود 8 تا 10 میلیمتری سبب شده تا این چنین فرش هایی مناسب استفاده برای مکان های پرتردد چون فرش اتاق خواب یا پذیرایی شود.

این محصول که به سبب روش تولیدی و ویژگی های نظیر تراکم، ابعاد و نوع الیاف قیمت مناسبی را در بر دارد را می‎توانید به صورت خرید فرش مستقیم از کارخانه تهیه نمایید. روشی که امکان مشاهده و مقایسه تنوع از طرح و رنگ را با تضمین کیفیت برای شما به دنبال دارد.

این شکل از خرید در فروشگاه فرش ساویز بافت هم به صورت حضوری و هم به شکل خرید اینترنتی فرش برای شما مهیا است و به منظور تضمین کیفیت ارائه ضمانت نامه کتبی به شما داده می‎شود تا با خیالی راحت دست به خرید بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید این سؤال ذهن شما را مشغول کرده باشد که روش تولید این چنین محصولی چگونه است که در پاسخ بدان می‎توان این گونه گفت که در ابتدا با تراکم بیان شده و نوع الیاف پلی استر فرش خام با ابعاد مشخص تولید می‎شود و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ مورد نظر، فرش به سمت دستگاه های چاپ فرستاده می‎شود.

همین شیوه تولید نه تنها این امکان را فراهم می‌آورد که شما طرح یا رنگ اختصاصی خود را برای چاپ داشته باشید بلکه سبب می‌شود تا بتوانید در زمینه ابعاد فرش نیز به صورت سفارشی ابعاد دلخواه خود را داشته باشید و این از مزیت این سری از محصولات جدید ارائه شده در بازار است.