فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج طرح گل و مرغ زمینه کرم کلاریس

فرش وینتیج طرح گل و مرغ زمینه کرم کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج طرح گل و مرغ زمینه کرم کلاریس فرش وینتیج طرح گل و مرغ زمینه کرم کلاریس فرش وینتیج طرح گل و مرغ زمینه کرم کلاریس فرش وینتیج طرح گل و مرغ زمینه کرم کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100623
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر علاقه مند به سبک کارهای سنتی و اصیل هستید؛ اما در میان هزاران طرح و رنگ ارائه شده در بازار به دنبال طرحی خاص پیشنهاد ما به شما انتخاب طرح فرش از بین سری محصولات فرش وینتیج است که در این باره پاسخگوی نیاز شماست.

در معرفی نمونه طرح های این سری از فرش های ماشینی ارائه شده در بازار که توانسته در این راستا مورد پسند متقاضیان طرح های اصیل ایرانی قرار گیرد را می‎توان فرش وینتیج طرح گل و مرغ زمینه کرم کلاریس معرفی نمود.

طرحی که در زمینه آن نقش های درختی قرار گرفته و بر روی آن گل ها و مرغ ها نقش بسته اند، گویی که با نگاه به آن طبیعت را به خانه خود آورده اید در عین این که اصالت و کلاسیک بودن در آن به چشم می‎خورد.

این سبک طراحی با نقش مایه قرار گرفته بر روی متن فرش که به صورت چاپی بر روی این چنین بافته ای قرار گرفته اند، در اصل از نمونه های فرش کلاریس است. محصولی که در ابتدا به صورت خام یا سفید تولید شده و سپس بدون محدودیت، طرح و رنگ بر روی آن اعمال می‎شود.

در اصل همین شیوه تولیدی در کنار نقش سنتی و رنگ زمینه کرم و تعداد 22 رنگ به کار رفته در این طرح بوده که توانسته به نوعی این بافته را جایگزین فرش مدرن نماید؛ چرا که امروزه استفاده از شیوه طراحی داخلی پارادوکسی متضاد در دکوراسیون، زیبایی بیشتری را برای شما به دنبال دارد.

یکی از مزیت های این شیوه تولیدی فرش های ماشینی را می‎توان بحث تولید ابعاد سفارشی در کنار طرح و رنگ سفارشی این محصولات بیان نمود؛ چرا که این چنین محصولاتی در ابتدا به صورت فرش خام تولید می‎شوند و سپس به مرحله چاپ فرستاده می‎شوند.

به منظور خرید این چنین محصولاتی با امکان مشاهده و مقایسه تنوعی از طرح و رنگ، شما هموطنان عزیز می‎توانید از کارخانه فرش کاشان هم چون مجموعه ساویز بافت هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین دیدن نمایید و سپس بعد از انتخاب اقدام به خرید نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به منظور خرید این چنین محصولاتی که در بالا بدان اشاره نموده ایم به غیر از بحث نحوه خرید و مقایسه قیمت، طرح و رنگ برای بهترین انتخاب توجه به دیگر خصوصیات این چنین فرش های ماشینی ارائه شده در بازار شامل بحث کیفیت نیز حائز اهمیت است که در زیر بدان اشاره نموده ایم:

  • مهمترین و اصلی ترین معیار کیفیت هر فرش نوع الیاف به کار رفته برای بافت آن است که در این سری از محصولات نوع نخ پلی استر با ویژگی های نظیر دوام و رنگ پذیری بالا، نرمی و لطافت و بدون پز بودن توانسته کیفیت بالایی را برای این محصولات رقم بزند.
  • به غیر از الیاف بافت توجه به تراکم این فرش 700 شانه که برابر با 3300 است نیز بی تاثیر در بحث کیفیت نیست؛ چرا که این تعداد گره طولی در فرش در اصل استحکام بین ریشه های فرش را در بر دارد که خود مؤثر بر کیفیت است.