فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس طرح خشتی وینتیج

فرش کلاریس طرح خشتی وینتیج
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس طرح خشتی وینتیج فرش کلاریس طرح خشتی وینتیج فرش کلاریس طرح خشتی وینتیج فرش کلاریس طرح خشتی وینتیج

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100634
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از جدیدترین فرش های ماشینی ارائه شده در بازار فرش که جلوه و نمای کهنه و قدیمی دارد را می‎توان فرش وینتیج معرفی نمود. فرشی که شما را به یاد قالی های دستباف عتیقه می‎اندازد که بر اثر پاخور شدن بدین شکل در آمده اند.

این سری از تولیدات با شباهتی که به این سری از قالی ها دارد امروزه در دسته بندی فرش مدرن جای گرفته است؛ چرا که نقش و طرح های امروزی نیز قابلیت تولید بدین صورت را دارند به ویژه با به روی کار آمدن صنعت چاپ که در تولید فرش چاپی از آن استفاده می‌نمایند.

در اصل استفاده از روش چاپ به ویژه آن روشی که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد بوده که فرش کلاریس را تولید نموده است. فرشی که نه تنها دست شما برای چاپ طرح و رنگ دلخواه را باز نگه داشته بلکه وضوح بهتری از این نقش و رنگ را به شما نشان می‎دهد.

شاید همین روش تولیدی و شکل طراحی کهنه نمای این محصولات بوده که توانسته این چنین مدلی از فرش ها را جزو آیتم های پرفروش قرار دهد که در بازار شاهد آن هستید. در معرفی مدلی از این چنین محصولی را می‌توان فرش کلاریس طرح خشتی وینتیج معرفی نمود.

فرشی با زمینه رنگ طلایی که نقش آن از مدل های سنتی و تلفیقی طرح خشتی است که به صورت کهنه شده در آمده و با تعداد 22 رنگ قرار گرفته در آن حالتی جذاب و مدرن را به همراه دارد و در دکوراسیون منازل شما جذابیت فوق‌العاده ای را ایجاد می‎نماید.

این سری از محصول معرفی شده که به صورت فرش 700 شانه به بازار روانه شده است را با تراکم 3300 بافت می‎نمایند. تراکمی پرفروش به جهت ضخامت مطلوب و قرار گیری استفاده از آن در مکان های پرتردد که در منازل کوچک بسیار این موضوع مد نظر است.

این مدل از طرح و نقشی را که در بالا می‎بیند و در کنار مدرنیته بودن اصالت را به همراه دارد را می‎توانید برای هر دو سبک دکوراسیون منازل استفاده نمایید؛ البته با توجه به هارمونی رنگی فضا و در نظر گرفتن خلوتی و شلوغ بودن آن که زیبایی فرش را به خوبی نشان دهد.

به منظور خرید یک چنین محصولی با این همه جذابیت و ویژگی های بی نظیر در کنار کیفیت بالا به سبب بافته شدن با نوع الیاف پلی استر که فاقد پرزدهی است و دوام و مقاومت بالایی دارد شما می‎توانید از فروشگاه فرش ساویز به صورت حضوری یا آنلاین دست به خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان بزنید.

فرشی که با ضمانت از نظر قیمت و کیفیت به شما اعطا می‎‌شود و در حال حاضر تنوعی از نقش و رنگ را در بر دارد که شما با مشاهده و انتخاب آن می‎توانید بهترین فرش را برای منازل خود خریداری نمایید که باب سلیقه تان است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید بخواهید همین نقش فرش را با تناژی دیگر از رنگبندی یا کمی تغییرات نقش و نگار خریداری نمایید که به دلیل شکل چاپی تولید این محصولات که در ابتدا فرش خام با تراکم و الیاف مشخص تولید می‎شود و سپس به سمت دستگاه های چاپ حرارتی فرستاده می‎شود به راحتی این موضوع برای شما فراهم است.

شما می‎توانید نه تنها در این زمینه بلکه در باب ابعاد این فرش نیز به صورت سفارشی به محصول یا همان فرش دلخواه خود برسید که در این کارخانه فرش هم از طریق سایت و هم تماس تلفنی و هم به شکل حضوری برای شما در نظر گرفته شده است.