فرش ماشینی درجه یک

فرش کهنه نما کرم گل درشت کلاریس وینتیج

فرش کهنه نما کرم گل درشت کلاریس وینتیج
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کهنه نما کرم گل درشت کلاریس وینتیج فرش کهنه نما کرم گل درشت کلاریس وینتیج فرش کهنه نما کرم گل درشت کلاریس وینتیج فرش کهنه نما کرم گل درشت کلاریس وینتیج

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100637
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از المان های تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی که به ویژه مورد توجه ویژه طراحان در این زمینه قرار گرفته است را می‎توان فرش بیان نمود. علی الخصوص فرش وینتیج که به دلیل مورد توجه قرار گرفتن سبک دکوراتیو داخلی منازل سنتی یا حتی در دکوراتیو مدرن با ایجاد تضاد شیرین جذابیت بی نظیری را به همراه دارد.

این سری از محصولات برخلاف نمونه های دستباف آن از قیمت مناسب تری برخوردار است و همین علتی شده تا امکان خرید آن برای تمامی اقشار جامعه امکان‌پذیر باشد که دلیل آن شیوه تولیدی این محصولات به صورت چاپی است که فرش کلاریس را روانه بازار می‎نماید.

شیوه ای که نه تنها قیمت مناسب این محصولات بلکه محدودیتی برای تولید فرش با طرح و رنگ مورد نظر و حتی سفارش با ابعاد متفاوت را ندارد و همین علتی شده تا این قبیل از محصولات جزو بافته های پرفروش بازار باشند.

در معرفی نمونه ای از این تولیدات که به نوعی توانسته در عین طراحی اصیل و ایرانی خود به عنوان فرش مدرن در دکوراسیون آن را به کار برد را می‎توان فرش کهنه نما کرم گل درشت کلاریس وینتیج معرفی نمود که در بالا شاهد آن هستیم.

طرحی که نقش مایه سنتی آن به صورت گل های درشت بر فرش جای گرفته است و همین سبب نام گذاری این محصول بدین اسم شده است. نقشی با زمینه کرم که تعداد رنگ به کار رفته در آن برابر با 22 رنگ است.

این چنین محصولاتی را که به صورت فرش خام بافته می‎شوند و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به روی آن به سمت دستگاه های حرارتی می‎فرستند را می‎توانید برای فضاهایی چون فرش پذیرایی استفاده نمایید.

چرا که ظاهر این چنین محصولاتی که بسان قالی های عتیقه می‎مانند باید در برابر چشم مهمان ها باشد تا نقاط کور منازل چون اتاق خواب و دلیل دیگر آن بافته شدن این محصول به صورت فرش 700 شانه است که با ارتفاع خاب مناسب، انتخابی بی نظیر به جهت پاخور شدن و نشست و برخاست گشته است.

به منظور تهیه یک چنین محصولی با تنوعی از طرح و رنگ ها شما هموطنان عزیز می‎توانید فروشگاه فرش ساویز را برای خرید انتخاب نمایید. فروشگاهی که شیوه خرید آن نه تنها به شکل حضوری بلکه به روش خرید اینترنتی فرش نیز مهیا است.

روشی که با صرف کمترین زمان و هزینه همراه بوده و امکان مقایسه و مشاهده تنوعی از طرح و رنگ ها را در بردارد تا شما بتوانید به آسانی به فرش دلخواه خود دست یابید. روشی که با ضمانت کتبی کیفیت همراه است و به نوعی این تضمین است که شما را راغب خرید به این روش می‎نماید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید این سؤال برای شما در زمینه خرید این چنین محصولاتی مطرح شده باشد که کیفیت این گونه از فرش های کلاریس وینتیج چگونه است که در پاسخ بدان می‎توان گفت نوع الیاف مصرفی این محصولات است که در این زمینه اثر دارد و برای این محصول جنس نخ خاب پلی استر استفاده می‎شود.

نخی با دوام و مقاوم که فاقد پرزدهی بوده و براقیت و درخشندگی آن و رنگ پذیری خوب این نخ است که سبب شده تا کیفیت مطلوبی را برای این چنین محصولاتی به دنبال آورد و آن را در دسته بندی فرش های درجه یک قرار دهد.