فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی طرح کهنه نما ترنج دار کلاریس

فرش ماشینی طرح کهنه نما ترنج دار کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی طرح کهنه نما ترنج دار کلاریس فرش ماشینی طرح کهنه نما ترنج دار کلاریس فرش ماشینی طرح کهنه نما ترنج دار کلاریس فرش ماشینی طرح کهنه نما ترنج دار کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100645
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

در توصیف و تفسیر فرش ماشینی طرح کهنه نما ترنج دار کلاریس می‌توان به نقش و نگار زیبا و خیره کننده آن اشاره داشت که در همان نگاه اول توجه بسیاری را به خود جلب می‌نماید. ترنج گرد و بزرگ در زمینه طلایی رنگ این فرش وینتیج همچون خورشیدی درخشان خود نمایی می‌نماید که اطراف آن نیز با لچک‌های متصل به صورت بیضی شکل احاطه شده است.

اگرچه ظاهری کهنه شده این بافته قدیمی به نظر می‌رسد، اما کابرد آن برای دکوراسیون‌های امروزی به گونه‌ای است که توانسته به خوبی به عنوان فرش فانتزی در فضاهای مدرنیته مورد استفاده طراحان داخلی قرار گیرد. به کارگیری از چنین طرح و نقشه‌هایی به خوبی توانسته سنت و مدرنیته را در کنار هم جای داده و تلیفقی بسیار جذاب را به منازل مدرن امروزی ببخشد که به نوعی سبب حفظ این اصالت و هنر دیرینه نیز شده است.

امروزه تولیدکنندگان در راستای کاهش هزینه‌ها و زمان برای کهنه نما کردن نقش فرش که در گذشته روش‌هایی همچون خاکستر و چوبک و یا پهن کردن بافته در مسیرهای پرتردد زیر نور آفتاب رواج داشت، با اختصاص دهی فیلترهای کهنه و قدیمی به صورت کامپیوتری به طرح و نقشه فرش با به کارگیری از روش تولید فرش کلاریس توانستند محصولی مرغوب و در عین حال مقرون به صرفه را تولید نمایند.

همچنین تولید این محصولات در قالب فرش 700 شانه سبب شده تا بتوان از کاربردهای بسیار داشت، چرا که این تراکم از بافته ماشینی بسیار مناسب برای به کارگیری در مکان‌های شلوغ و پر تردد است و با استفاده از آن می‌توان محصولی متناسب به لحاظ ظاهری و کیفیت و کاربردی را برای فضاهای پر رفت و آمد داشت. علاوه بر آن ضخامتی که برای این محصول در نظر گرفته می‌شود، بسیار نرم و راحت برای نشیمن و اتاق خواب است.

تولیدکنندگان جهت ارائه محصولات کلاریس با چاپ طرح و نقشه از قبل داده شده به سیستم روی فرش خام روشی بسیار سریع و کم هزینه را برای چنین محصولات پرطرفداری در نظر گرفتند که این نیز سبب استقبال بسیار بیشتری از آن شد. همچنین این روش چاپ عمقی است که با محصولات بافت هیچ تفاوتی نداشته و از پشت فرش نیز طرح قابل تشخیص است.

با مراجعه به فروشگاه ساویز بافت می‌توانید در کنار کیفیت و قیمت مطلوب محصولات، از تنوع بالای طرح و رنگ نیز بهره‌مند گردید. این مرکز معتبر فروش فرش ماشینی توانسته با ارائه طرح و مدل‌های مختلف از محصولات متنوع در مرتفع سازی نیاز مشتریان نقش بسیار خوبی را ایفا نموده و با عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات بتواند به نوعی در هزینه‌های آنان نیز صرفه‌جویی نماید و در جلب رضایت آن‌ها بکوشد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

طرح و نقشه‌های قدیمی به این سبب پرطرفدار است که هم به نوعی دارای اصالت بوده و هم هنر ایرانی را در برداشته که بدین وسیله افراد می‌توانند در کنار ایجاد دکوراسیونی مدرن و امروزی این هنر اصیل ایرانی را نیز حفظ نموده و در خانه خود از زیبایی و جذابیت آن در کنار سادگی فضای مدرن خانه خود بهره‌مند شده و گرمی و صمیمیت را به خانه خود ببرند.