فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج کلاریس مدل افشان

فرش وینتیج کلاریس مدل افشان
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج کلاریس مدل افشان فرش وینتیج کلاریس مدل افشان فرش وینتیج کلاریس مدل افشان فرش وینتیج کلاریس مدل افشان فرش وینتیج کلاریس مدل افشان فرش وینتیج کلاریس مدل افشان فرش وینتیج کلاریس مدل افشان فرش وینتیج کلاریس مدل افشان

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100600
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر به دنبال ترکیب خاصی از نقشه های اصیل با طراحی مدرن برای دکوراسیون خود هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب فرش وینتیج است، به ویژه نوع کلاریس آن که از این مشخصه های بیان شده برخوردار است و شاهد متنوع ترین طرح و رنگ آن در بازار هستید.

فرش وینتیج کلاریس مدل افشان یکی از نقشه هایی است که در عین برخورداری از اصالت با تلفیقی از مدرنیته همراه بوده و همین ویژگی در کنار نقشه بافت آن که در اصل از فرش های بدون لچک و ترنج است و پرفروش بازار توانسته محبوب میان هموطنان شود.

همان طور که گفته شده است روش تولید این چنین بافته ای در اصل روش کلاریس است، روش چاپی که طرح و رنگ را بدون محدودیت بر روی بافته ها که در ابتدا به صورت فرش خام تولید شده اند، قرار می‎دهد.

همین روش تولیدی فرش کلاریس است که سبب شده تا شما بتوانید ترکیبی از سنت و مدرنیته را برای محصولات داشته باشید و همین علتی است که سبب شده تا در بازار فرش بتوانید متنوع ترین محصولات را مطابق با سلیقه و فرهنگ خود خریداری نمایید.

محصول معرفی شده در بالا با نقشه فرش افشان و سبک کهنه نمایی که در بر دارد و روش تولیدی کلاریس بوده که توانسته در عین سنتی بودن جزو دسته بندی فرش مدرن نیز قرار گیرد؛ یعنی شما می‎توانید این نقشه فرش را نه تنها در دکوراتیو کلاسیک برای فضای های مدرن و فانتزی نیز به کار برید.

اغلب این چنین محصولی را به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 تولید می‎نمایند. فرشی با کیفیت عالی و ممتاز که در عین زیبایی از ضخامت مناسبی برخوردار است و این امکان را فراهم نموده است تا بتوانید برای مکان های پرتردد با خیال راحت آن را استفاده نمایید.

فرشی که در عین زیبایی و طراحی خاص مناسب فضای های پرتردد چون فرش پذیرایی است؛ چرا که ضخامت حدود 8 تا 10 میلیمتری این بافته سبب شده تا نرمی و لطافت مناسبی برای این بافته رقم بخورد و در عین راه رفتن به روی آن نرمی و لطافت را حس کنید.

البته که نباید از بحث کیفیت این فرش غافل شوید. کیفیتی که بر اساس نوع نخ بافت این فرش تعیین می‎شود که در این سری از محصولات نوع نخ خاب مورد استفاده از جنس پلی استر است. نخی با دوام و مقاوم که با برخورداری از براقیت و رنگ پذیری، مناسب این چنین روش تولید محصول و کیفیت بالای آن است.

به منظور تهیه این چنین محصولاتی با مشاهده و مقایسه متنوع ترین طرح و رنگ و قیمت و کیفیت شما هموطنان عزیز می‎توانید از فروشگاه فرش ساویز به صورت خرید اینترنتی فرش ماشینی اقدام به تهیه این محصولات نمایید. روشی با صرف کمترین زمان و هزینه که دسترسی به متنوع ترین محصولات را برای شما فراهم نموده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش وینتیج کلاریس مدل افشان شامل دو طیف رنگ زمینه فرش بنفش و فرش زرشکی است که بسته به هارمونی فضای مورد استفاده از منازلتان می‎توانید اقدام به خرید آن نمایید. به طور مثال اگر انتخاب شما فرش وینتیج زمینه بنفش برای دکوراسیون است بهتر است ترکیب رنگی اجزا از رنگ های سفید برخوردار باشد.

اگر رنگ انتخابی شما زمینه زرشکی فرش است، بهتر است طیف دیگر اجزا از رنگ بندی روشن چون رنگ کرم برخوردار باشد، رنگ های که جذابیت این طرح و رنگ فرش را به خوبی نشان می‎دهد و البته که استفاده از دیگر رنگ ها برای هر دو رنگ زمینه این محصولات نیز امکان‌پذیر است و بسته به سلیقه شما انجام می‎شود.