فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما زمینه شرابی مدل ترنج دار

فرش کلاریس کهنه نما زمینه شرابی مدل ترنج دار
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما زمینه شرابی مدل ترنج دار فرش کلاریس کهنه نما زمینه شرابی مدل ترنج دار فرش کلاریس کهنه نما زمینه شرابی مدل ترنج دار فرش کلاریس کهنه نما زمینه شرابی مدل ترنج دار

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100601
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

فرش وینتیج در اصل از سری فرش هایی است که در گذشته به جهت پاخور شدن و استفاده از فرش در مدت زمان طولانی به صورت کهنه شده در آمده اند و به دلیل دستباف بودن آن به عنوان فرش عتیقه آن را معرفی می‎کردند.

امروزه خرید این چنین محصولاتی از نوع دستباف با بهای پرداختی بالایی همراه است و همین سبب شده تا افراد به سمت خرید فرش ماشینی وینتیج بروند. محصولاتی که به صورت ماشینی و اعمال فیلتر های نظیر ابر و باد، کویر و آبرنگی و ... به صورت کهنه شده در آمده اند و در اصل از سری فرش های نو هستند.

یکی از روش هایی که با این سبک از طراحی توانسته متنوع ترین طرح و رنگ از این محصولات را روانه بازار نماید را می‎توان روش چاپی معرفی نمود که محصولاتی را با نام فرش کلاریس روانه بازار می‎نماید.

روشی که طرح و رنگ فرش را با شکل چاپی بدون محدودیت بر روی فرش خام قرار می‎دهد و با همین روش چاپ بوده که محصولاتی با شکل کهنه نما روانه بازار می‎نمایند. محصولاتی که تحت نام فرش کلاریس کهنه نما، معرفی می‌شود.

فرش کلاریس کهنه نما زمینه شرابی مدل ترنج دار یکی از نقشه های این چنین محصولی است که در بازار شاهد آن هستید. فرشی اصیل با طراحی مدرن که قابل استفاده به عنوان فرش فانتزی در فضا های چون اتاق خواب هم هست.

فرشی که طرح ترنج و گل های دور آن و حاشیه فرش با طیف رنگ روشن و طلایی زیبایی وصف ناپذیری را برای این سری از محصول به همراه داشته است. شما می‎توانید این نقش فرش را به دلیل روش چاپی آن در تمامی ابعاد سفارشی و استاندارد تهیه کنید.

نه تنها ابعاد فرش بلکه شما می‎توانید حتی طرح و رنگ مورد نظر خود را نیز برای تولید فرش ارائه دهید و به یک محصولی انحصاری و خاص برای دکوراتیو خود دست یابید؛ چرا که این شیوه تولیدی محصولات بر روی بافته های خام و سفید رنگ طرح و رنگ را چاپ می‎نماید.

این بافته های سفید رنگ و خام به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 بافت می‎شوند که تعداد شانه آن ظرافت مطلوب و تراکم این فرش استحکام بین ریشه های فرش را به دنبال دارد که همین تراکم مبنای اثرگذاری بر کیفیت این محصولات است.

البته که باید بدانید معیار اصلی سنجش کیفیت هر فرش نوع الیافی است که در آن به کار رفته است و در این سری از محصولات کلاریس فرش در کاشان این نوع نخ خاب از جنس پلی استر است. نخی با دوام و مقاوم دارای نرمی و لطافت برای پاخور شدن و عدم پرزدهی که کیفیت درجه یک را برای این محصولات به همراه دارد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

قطعا به قدری جذابیت طرح و رنگ و خاص بودن این محصولات نظر شما را جلب نموده است که در خرید فرش به ویژه سبک های مدرن و فانتزی اغلب انتخاب شما به سمت این سری از فرش های وینتیج کلاریس است که امکان خرید آن در معتبر ترین مراکز چون فروشگاه فرش ساویز به صورت مستقیم فراهم است.

روش مستقیم خرید از این مجموعه هم به صورت خرید فرش از کارخانه و هم به صورت خرید اینترنتی مهیا است تا شما هموطنان بدون دغدغه و نگرانی بتوانید در میان صد ها طرح و رنگ ارائه شده در بازار به انتخابی با کیفیت و قیمت مناسب به همراه گارانتی دست یابید.