فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس

فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100603
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

طرح کهنه شده فرش های ماشینی به سبب استقبال از نمونه های فرش وینتیج از نوع دستباف سبب شده تا تولیدکنندگان را وادار به تولید متنوع ترین نقش و طرح این محصولات نماید. به ویژه این که روش تولید آن از نوع کلاریس باشد.

روش تولید فرش کلاریس در اصل روش چاپی است که طرح و رنگ فرش بدون محدودیت بر روی بافته سفید رنگ که از پیش تولید شده است، قرار می‌گیرد و این موضوع دست تولیدکننده را برای ارائه متنوع ترین محصولات به بازار باز نگه داشته است حتی طرح های سفارشی شما مشتریان عزیز.

فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس نمونه ای از این محصولات است که با نقش فرش بدون لچک و ترنج که پرفروش ترین طرح های بازار است، طراحی شده و با اعمال طرح به صوت چاپی برخی از قسمت های طرح به صورت کم رنگ تر یا کهنه شده در آمده و توانسته زیبایی خاصی را برای این فرش فراهم آورد.

البته که در روش بافت این شیوه اعمال کهنگی یا وینتج مانند با فیلترهای نظیر آبرنگی، کویر و ابر و باد بر روی نقشه فرش است که انجام می‎شود و همین طور که نوع دستباف این محصولات گران‌تر از نوع ماشینی است، به قطع قیمت نوع فرش وینتیج بافتی نسبت به نوع فرش کلاریس کهنه نما نیز بیشتر است.

با این تفاسیر اگر به دنبال طراحی ویژه برای خرید فرش هستید و بحث قیمت مناسب نیز مد نظر شماست پیشنهاد خرید این چنین محصولاتی به صورت خرید مستقیم فرش از کارخانه به شما داده می‎شود، روشی که هم به شکل حضوری و هم آنلاین در مراکزی چون فروشگاه ساویز بافت برای شما مهیا شده است.

شما هموطنان عزیز می‎توانید این سری از محصولات را که با طرح های متنوع و رنگبندی جذاب روانه بازار شده است را نیز به جای انتخاب فرش مدرن برای دکوراتیو خود انتخاب نمایید تا در عین اصالت و فرهنگ فرش ایرانی نمایی مدرن و فانتزی را به فضای منازل خود بخشید.

نه تنها قیمت مناسب و زیبایی این بافته ها زبانزد خاص و عام است؛ بلکه از جنبه کیفیت نیز توانسته نظر هموطنان را جلب نماید و آن هم به دلیل المان های مؤثر بر کیفیت در زمینه تولید این محصولات است که در ابتدا به صورت فرش خام تولید می‎شوند.

در زمینه تولید این بافته های خام تعداد شانه و تراکم در نظر گرفته شده برای تولید فرش کلاریس از نوع وینتیج به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 است. تراکمی که در عین ضخامت مناسب فرش با تعداد 3300 گره خود استحکام بین ریشه های فرش را در بر دارد.

نه تنها موضوع بیان شده بلکه بحث نوع نخ خاب مصرفی نیز از مواردی است که بر کیفیت این محصولات اثر دارد و در این بافته خام از نوع نخ پلی استر استفاده می‎نمایند، نخی که دوام و مقاومت خوبی داشته و فاقد پرزدهی است، البته که دلیل دیگر به کارگیری این نوع نخ برای فرش کلاریس براقیت و رنگ پذیری خوب این الیاف است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

قطعا وقتی انتخاب شما برای خرید، فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس است که هم کیفیت و هم قیمت مطلوبی را دارد باید به سراغ بررسی رنگ انتخابی این فرش نیز بروید؛ چرا که همین بحث رنگ زمینه این فرش تاثیر دو چندانی را بر دکوراسیون شما می‌گذارد.

همان طور که بر شما مبرهن است نقش فرش افشان از طرح هایی است که به دلیل نبود لچک و ترنج حس بزرگنمایی فضا را به شما منتقل می‎کند و به همین جهت اغلب از آن برای فضاهای کوچک استفاده می‎نمایند.

البته اگر انتخاب شما این فرش برای فضا های آپارتمانی و کوچک است بهتر است در کنار این نقش فرش از رنگبندی زمینه روشن آن استفاده کنید تا این حس تشدید شود که در این زمینه رنگ فرش کرم این محصول به شما پیشنهاد می‎شود.

اگر علاقه مند به طیف رنگ های تیره برای فرش هستید یا حتی فضای منازل شما وسعت بالایی دارد بهتر است این طرح فرش با رنگ زمینه آبی کاربنی را برای خرید خود انتخاب کنید تا دکوراتیو بهتر و جذاب تری داشته باشید.