فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس وینیتج ترنج لوزی زمینه آبی

فرش کلاریس وینیتج ترنج لوزی زمینه آبی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس وینیتج ترنج لوزی زمینه آبی فرش کلاریس وینیتج ترنج لوزی زمینه آبی فرش کلاریس وینیتج ترنج لوزی زمینه آبی فرش کلاریس وینیتج ترنج لوزی زمینه آبی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100606
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

تصویر فرش وینتیج ارائه شده در بالا از نمونه طرح هایی است که در عین سنتی بودن قابلیت استفاده در دکوراسیون مدرن را دارد؛ چرا که این فرش کلاریس وینیتج ترنج لوزی زمینه آبی با سبک کهنه نمایی که دارد توانسته به نوعی سبک مدرنیته ای را به این نقش فرش سنتی بخشد که در عکس آن به خوبی مشخص است.

این سبک طراحی که در اصل به صورت روش چاپی تولید شده است را می‎توانید به عنوان فرش فانتزی برای دکوراسیون با این سبک استفاده نمایید. سبک کاری که بدون محدودیت طرح و رنگ تولید آن انجام می‎شود، به طوری که حتی می‎توانید طرح و رنگ سفارشی مد نظر خود را برای تولید سفارش دهید.

در اصل شیوه تولید این سری از محصولات چاپی که به عنوان فرش کلاریس شناخته می‎شود بدین گونه است که در ابتدا یک بافته ای سفید رنگ با تراکم الیاف مشخص در ابعاد مد نظر تولید شده و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های چاپی فرستاده می‎شود.

نوع چاپی که بر روی این محصولات قرار می‌گیرد از نوع کلاریس روش چاپ عمقی است که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد و به همین جهت شما می‎توانید با خیالی آسوده از ثبات رنگی این محصولات دست به خرید آن بزنید.

فرش خام تولیدی برای این محصولات با نوع نخ پلی استر بافته شده است، نخی که در عین رنگ پذیری بالا و براقیت از عدم پرزدهی، نرمی و لطافت و مقاومت و دوام بالایی برخوردار است و همین ویژگی هاست که سبب شده تا این نوع نخ خاب کیفیت بالایی را برای فرش رقم بزند.

البته که تولید این بافته سفید رنگ به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 نیز بی دلیل بر کیفیت این محصولات نیست؛ چرا که این تراکم بافت در اصل استحکام بین ریشه های فرش است که تعداد 3300 گره به قطع کیفیت و استحکام مطلوبی را در بر دارد.

به منظور خرید این چنین محصولاتی که در بازار فرش شاهد متنوع ترین آن ها هستید، مجموعه ساویز بافت شکل فروش آنلاین فرش را در نظر گرفته است، روشی با صرف کمترین زمان و هزینه که امکان مشاهده و مقایسه تنوعی از طرح و رنگ ها را در بر دارد.

البته باید بدین موضوع نیز توجه کنید که در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتریان به شیوه خرید اینترنتی این مجموعه ارائه ضمامت نامه کتبی در راستای تضمین کیفیت و قیمت را در نظر گرفته است تا شما هموطنان عزیز بتوانید با خیالی آسوده دست به خرید این چنین محصولاتی بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

وقتی انتخاب شما برای خرید فرش کلاریس کهنه نما مدل و محصول معرفی شده در بالاست در کنار توجه به ظاهر و بحث قیمتی و کیفیت آن باید به رنگ زمینه این فرش آبی نیز دقت کنید؛ چرا که در کنار طرح این رنگبندی است که می‎تواند دکوراسیون شما را زیباتر نماید.

  • استفاده از رنگ های خنثی در کنار این تم رنگی آبی سبب می‎شود تا احساسات مختلفی را در دکوراسیون شما جریان دهد.
  • به کارگیری رنگ روشن هم چون رنگ سفید در کنار رنگ زمینه ابی فرش می‎تواند فضای دکوراتیو شما را پررنگ تر و روشن‌تر نماید.
  • استفاده از طیف های تیره همخوان با این طیف رنگی نیز از دیگر ترکیباتی است که می‎توانید برای زیباتر ساختن دکوراسیون خود آن را به کار برید.