فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج طرح لچک ترنج زمینه بادامی کلاریس

فرش وینتیج طرح لچک ترنج زمینه بادامی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج طرح لچک ترنج زمینه بادامی کلاریس فرش وینتیج طرح لچک ترنج زمینه بادامی کلاریس فرش وینتیج طرح لچک ترنج زمینه بادامی کلاریس فرش وینتیج طرح لچک ترنج زمینه بادامی کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100607
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از جدیدترین دستاورد های صنعت فرش بافی در زمینه تولید و عرضه محصولات جدید به بازار را می‌توان فرش کلاریس معرفی نمود. محصولی که رنگ و طرح روی آن به صورت تزریقی از طریق دستگاه های چاپ انجام می‎شود.

همین روش و شیوه تولیدی این محصولات است که سبب شده تا تفاوتی بین این سری از بافته های که در ابتدا به صورت فرش خام تولید شده و سپس طرح و رنگ بر روی آن قرار می‎گیرد با فرش های ماشینی بافته شده با الیاف های رنگی وجود داشته باشد.

این روش تولید بدون محدودیت طرح و رنگ محصولات خود را روانه بازار می‎نمایند که همین وجود عدم محدودیت است که توانسته طرح های تلفیقی را برای تولید این محصولات روانه بازار نماید که از قیمت مناسبی برای خرید برخوردارند که فرش وینتیج نمونه ای از آن است.

 محصولی که طرح و رنگ آن به صورت کهنه شده در آمده و نقش مایه آن یا از سری کار های کلاسیک است یا با الهام از نقش فرش فانتزی تولید شده است. حتی تلفیقی از هر دوی این سبک طراحی ها نیز برای تولید این فرش کلاریس وینتیج وجود دارد.

در معرفی یکی از محصولاتی که به شیوه کلاریس تولید شده و هم سبک و سیاق فانتزی را در بر دارد و هم کلاسیک و هم به صورت کنهه نما تولید شده است را می‎توان فرش وینتیج طرح لچک ترنج زمینه بادامی کلاریس معرفی نمود، طرحی که در بالا شاهد تصویر آن هستید.

وجود لچک و ترنج در این فرش نمادی از فرش های ایرانی و کلاسیک است که با شکل تولید کهنه نما توانسته اصالت را برای این فرش به همراه آورد. در عین این که در نقش فرش در بین ترنج و لچک هیچ نقش قرار نگرفته است و همین سادگی است که توانسته سبکی مدرن به این فرش بخشد.

فرشی که انتخاب آن با این خصوصیات برای هر دو سبک دکوراسیون امکان‌پذیر است به ویژه این که به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 تولید شده و همین تراکم آن بوده که به جهت ایجاد ضخامت مطلوب سبب شده تا از این بافته برای مکان های پرتردد استفاده نمود.

به جهت تهیه این چنین فرشی با زیبایی منحصربفرد و کیفیت بالا در عین برخورداری از قیمت مناسب پیشنهاد خرید فرش از کارخانه مستقیم به شما داده می‎شود. روشی که در فروشگاه ساویز بافت به صورت حضوری و آنلاین مهیا است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که گفته شده است این سری از محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند که یکی از معیار های اصلی سنجش آن برای این موضوع بررسی نوع نخ الیاف مصرفی این فرش است که در این سری از محصولات از نوع نخ پلی استر استفاده می‎کنند.

نخ تولید داخل که براقیت آن و رنگ پذیری بالا این امکان را فراهم کرده تا بهترین گزینه انتخابی برای فرش های کلاریس باشد چون رنگ پذیری بالا در اصل ثبات رنگی را در پی دارد که خود مبنایی بر کیفیت است.

البته که وجود ویژگی های نظیر دوام و مقاومت بالای این نوع نخ، نرمی و لطافت و عدم پرزدهی و ضد رطوبت بودن این نوع الیاف نیز بی تاثیر بر کیفیت بالایی این محصولات ندارد که باید از آن مطلع باشید.