فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی وینتیج کلاریس مدل فرانسوی

فرش ماشینی وینتیج کلاریس مدل فرانسوی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی وینتیج کلاریس مدل فرانسوی فرش ماشینی وینتیج کلاریس مدل فرانسوی فرش ماشینی وینتیج کلاریس مدل فرانسوی فرش ماشینی وینتیج کلاریس مدل فرانسوی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100610
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر به دنبال خرید خاص ترین سبک فرش وینتیج برای دکوراسیون خود هستید که بتوانید به نوعی منازل خود را با آن زینت بخشید می‎توان فرش ماشینی وینتیج کلاریس مدل فرانسوی را به شما معرفی نمود. فرشی که همچون یک قاب هنری بوده و با امکان بافت با ابعاد مختلف امکان خرید آن به عنوان یک فرش دیوارکوب نیز وجود دارد.

شما علاقه مندان به این سبک خاص می‎توانید در ابعاد قالیچه شامل سایز 50 در 80 این محصول معرفی شده را سفارش دهید و با گرفتن یک قاب به دور آن از این بافته به نوعی به عنوان یک تابلو فرش استفاده نمایید.

فرشی که به دلیل شکل تولید چاپی خود بدون محدودیت طرح و رنگ، نقش قرار گرفته بر سطح قالی را به خوبی و زیبایی نشان می‎دهد. این روش چاپی که در اصل منجر به تولید فرش کلاریس شده است را می‎توانید با خیالی آسوده از ثبات رنگی خریداری نمایید.

چرا که در این روش تولیدی در ابتدا فرش خام با تراکم و الیاف مشخص در ابعاد مورد نظر بافت شده و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های حرارتی چاپ فرستاده می‎شود. دستگاهی که در این روش طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد.

طراحی ویژه و این شکل تولید بدون محدودیت این چنین محصولاتی است که سبب شده تا بتوان از این سری محصول معرفی شده به عنوان فرش فانتزی در دکوراسیون نیز استفاده نمود. فرشی که با نوع الیاف پلی استر تولید می‎شود.

الیافی مقاوم و بادوام که به جهث رنگ پذیری بالا و براقیتی که دارد مناسب این چنین محصولاتی است و هم به جهت کیفیت بالا از نظر دوام گرفته تا نرمی و لطافتی که برای پاخور شدن ایجاد می‎نماید.

این چنین محصولی را به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 تولید می‎نمایند که جزو تراکم های پر فروش و پرتقاضای بازار است و شما می‎توانید از آن برای مکان هایی استفاده نماید که تردد در آن بالاست؛ چرا که از ضخامت مناسبی برای خرید برخوردار است.

با توجه به خصوصیات ذکر شده از شیوه تولید چاپی این فرش گرفته تا تعداد شانه و تراکم، نوع الیاف و حتی ابعاد فرش از مواردی است که سبب شده تا به نسبت دیگر محصولات بازار قیمت فرش ماشینی کاشان معرفی شده در بالا مناسب تر باشد.

شاید همین قیمت مناسب در کنار تنوعی از طرح و رنگ با کیفیت بالای این سری از محصولات است که سبب شده تا امروزه این سری از فرش های ماشینی طرفداران زیادی را برای خرید داشته باشند که در فروشگاه فرش ساویز این سری از محصولات به همراه تضمین کیفیت برای شما فراهم شده است.

شما هموطنان عزیز می‎توانید برای خرید این چنین محصولاتی از جمله فرش ماشینی وینتیج مدل فرانسوی به صورت حضوری و آنلاین از مجموعه ساویز اقدام به خرید نمایید. روشی مستقیم و بدون واسطه که خود به نوعی در کاهش هزینه ها و قیمت این محصولات اثر دارد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که می‎بینید طرح فرش وینتیج فرانسوی بالا از نقشه های خاصی است که بهتر است از آن برای دکوراسیونی استفاده شود که جنبه تزیینی یک فرش را می‎خواهند. به طور مثال شما مشتریان عزیز می‎توانید از این چنین محصولی برای قسمت مهمان نشین یا اتاق خواب خود در منازل استفاده نمایید.

فرشی با رنگ زمینه سرمه ای و نقشی که بدون محدویت رنگی طراحی شده و زیبایی وصف ناپذیری را برای شما به دنبال دارد. نقشی که با این تنوع رنگی قرار گرفته در درون فرش در کنار هر هارمونی رنگی زیبایی آفرین است.