فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج گلدار شرابی کلاریس

فرش وینتیج گلدار شرابی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج گلدار شرابی کلاریس فرش وینتیج گلدار شرابی کلاریس فرش وینتیج گلدار شرابی کلاریس فرش وینتیج گلدار شرابی کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100612
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر به دنبال چهره جدید از فرش های ماشینی از نمونه های فرش مدرن برای دکوراسیون خود هستید، می‎توانید به سراغ انتخاب فرش وینتیج گلدار شرابی کلاریس بروید. فرشی با رنگ زمینه جذاب و طراحی بی نظیر و خاص که دکوراتیو منازل شما را زیباتر می‎نماید.

فرشی که سبک طراحی آن از نمونه فرش وینتیج الهام گرفته شده است و همین موضوع توانسته منحصربفرد بودن و جذابیت بی نظیری از این فرش را به همراه داشته باشد که در عکس فرش بالا شاهد آن هستید.

نه تنها طرح و سبک تولید این نقشه فرش بلکه عدم وجود محدودیت رنگی در این محصول نیز از مواردی است که توانسته جذابیت این بافته را دو چندان نماید؛ چرا که در اصل شیوه تولیدی این نقش و رنگ از نمونه های فرش کلاریس است.

فرشی که به شکل چاپی تولید می‎شود و به سبب روش چاپ کلاریس که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد بدین نام معرفی می‎گردد. در اصل این چنین محصولاتی در ابتدا به شکل فرش خام یا سفید رنگ تولید می‎شوند و سپس بر اساس ابعاد مورد نظر بوده که به سمت دستگاه های چاپ روانه می‎شود.

اغلب تمامی سایز های استاندارد فرش از بزرگترین ابعاد یعنی فرش 12 متری گرفته تا ابعاد قالیچه و پادری برای تولید این محصول وجود دارد؛ اما به دلیل خامی تولید این بافته امکان ابعاد سفارشی این محصولات نیز وجود دارد.

نه تنها ابعاد بلکه شما می‎توانید این قالی ماشینی کاشان ارائه شده در فروشگاه فرش ساویز را به صورت طرح و رنگبندی دلخواه خود نیز سفارش دهید؛ یعنی بر اساس طرح و رنگبندی خود نقش این محصول را انتخاب کنید.

شاید این مطالب در خرید و انتخاب شما از عوامل مهم و مؤثر تلقی شود؛ اما نه به اندازه بحث کیفیت این محصولات که بر اساس موارد زیر تعیین می‎شود، البته که شیوه چاپی کلاریس نیز نسبت به دیگر روش های چاپ چون سابلیمیشن کیفیت بهتری را از جهت ثبات رنگی طرح برای محصولات به همراه دارد.

در زمینه کیفیت این فرش 700 شانه می‎توان وجود تراکم 3300 را یکی از المان های تاثیرگذار بر کیفیت دانست؛ چرا که وجود این تعداد گره در اصل استحکام بین ریشه های فرش را در بر دارد و شاید همین دلیلی است که اغلب برای این بافته های خام تراکم در نظر گرفته شده بیشتر از حد مطلوب برای نوع بافتی است تا استحکام بیشتر باشد.

نه تنها این موضوع بلکه نوع الیاف مصرفی تولید این سری از فرش های سفید رنگ نیز خود مهمترین معیار کیفیت یک فرش است که در این بافته از نوع نخ پلی استر از الیاف های تولید داخل با ویژگی های نظیر دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی، ضد رطوبت بودن، دارای نرمی و لطافت و رنگ پذیری بالا استفاده می‎نمایند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید بر این باور باشید که انتخاب فرش گلدار تنها منحصر به سبک دکوراسیون خاصی است که در جواب به آن می‎توان گفت اصلا این گونه نیست و نباید خود را محدود کنید؛ چرا که انتخاب این نقش فرش با کمی هوشمندی و استفاده از هارمونی رنگی مناسب این قالبیت را برای شما دارد که نه تنها در دکوراتیو مدرن بلکه در دکوراسیون کلاسیک نیز از این نقش فرش استفاده کنید.

ترکیب رنگی کرم، طلایی، سفید، مشکی یا حتی سرمه ای از رنگ هایی است که با قرارگیری در کنار رنگ شرابی می‎تواند حس شیک و خاص بودن را برای دکوراسیون شما به دنبال آورد، به ویژه با این طرح خاص که خواهید توانست فضایی چون اتاق خواب یا پذیرایی خود را جذاب تر نمایید.