فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما طلایی مدل افشان شاه عباسی

فرش کلاریس کهنه نما طلایی مدل افشان شاه عباسی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما طلایی مدل افشان شاه عباسی فرش کلاریس کهنه نما طلایی مدل افشان شاه عباسی فرش کلاریس کهنه نما طلایی مدل افشان شاه عباسی فرش کلاریس کهنه نما طلایی مدل افشان شاه عباسی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100603t
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از سبک های به کار رفته در طراحی فرش که امروزه توانسته حتی سبک کار های مدرن و فانتزی را با اصالت همراه سازد را می‌توان نمونه محصولاتی چون فرش وینتیج معرفی نمود. به ویژه محصولاتی چون فرش کلاریس کهنه نما طلایی مدل افشان شاه عباسی که هم طرح و رنگی خاص را در بر دارد و هم شکل و شیوه تولید آن جذابیت بیشتری را برای این بافته همراه ساخته است.

نقش بافت این محصول در اصل از طرح های پرفروش افشان شاه عباسی است که بدون لچک و ترنج است و به کارگیری سبک کهنه نما که با اعمال فیلتر های نظیر ابر و باد، کویر، سنگ و آبرنگی صورت می‎گیرد سبب شده تا طراحی این فرش به نوعی منحصربفرد شود.

البته که شیوه تولید این فرش کلاریس نیز بی تاثیر در این زیبایی و جذابیت نیست؛ چرا که شکل تولید آن از روش های چاپی است که بدون محدودیت اعمال طرح و رنگ را به همراه دارد و این خود به نوعی تاثیرگذار بر زیبایی این محصول است.

نه تنها این طرح با رنگ زمینه طلایی بلکه شما می‎توانید با رنگبندی های دیگر چون آبی کاربنی یا کرم نیز این محصول را خریداری نمایید که تحت عنوان فرش وینتیج طرح افشان شاه عباسی کلاریس در بازار وجود دارد.

طراحی بی نظیر و خاص این محصولات در کنار کیفیت آن بوده که توانسته خریداران زیادی را مجذوب خود نماید و به نوعی توانسته نسبت به دیگر فرش های ماشینی این سری از محصولات کلاریس را پرفروش کند و آن هم به دلیل المان های زیر بوده که تاثیرگذار بر کیفیت است.

در اصل عامل اصلی تعیین کننده کیفیت نوع نخ خابی است که برای این بافته ها به کار می‎رود و در این فرش 700 شانه نوع نخ خاب مصرفی از جنس پلی استر است. نخی با دوام و عدم جذب رطوبت و پرز دهی که نرمی و لطافت را نیز به همراه دارد.

البته که نباید از تراکم 3300 بافت این محصول نیز غافل شوید. تعداد گره های طولی قرار گرفته در یک متر مربع از فرش که در اصل به دلیل استحکام گره های ریشه فرش در این چنین بافته هایی بیشتر است.

به منظور خرید این چنین فرش معرفی شده ای که در مراکزی چون فروشگاه فرش ساویز تولید و عرضه می‎شود شما می‎توانید روش خرید مستقیم را انتخاب کنید، روشی که با کوتاه شدن دست دلالان همراه است و سبب شده تا شما بهترین قیمت و کیفیت را با مشاهده و انتخاب میان صد ها طرح و رنگ تهیه کنید.

روش خرید حضوری و آنلاین که بسته به شرایط خرید شما مهیا شده است و روش اینترنتی آن است که با صرف کمترین زمان و هزینه به شما پبشنهاد می‎شود. روشی که با تضمین کیفیت یعنی ارائه ضمانت کتبی برای شما همراه است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که می‎‌بینید طراحی انحصاری این سری از محصولات به گونه ای است که نه تنها به عنوان جایگزین فرش کلاسیک بلکه به عنوان فرش فانتزی نیز می‎توان این چنین محصولاتی را خریداری نمود و دکوراسیون منازل را جذاب تر کرد.

فرشی که نه تنها با طرح های ارائه شده در بازار بلکه با طرح و رنگ اختصاصی شما نیز امکان تولید دارد؛ چرا که روش چاپی بدین صورت است که ابتدا فرش خام تولید شده و سپس به منزله قرار گیری طرح و رنگ به سمت دستگاه چاپ فرستاده می‎شود و این دست تولید کننده و خریدار برای تولید طرح اختصاصی را باز نگه می‎دارد.