فرش ماشینی درجه یک

فرش وینیتج کلاریس طرح فانتزی زمینه فیلی

فرش وینیتج کلاریس طرح فانتزی زمینه فیلی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینیتج کلاریس طرح فانتزی زمینه فیلی فرش وینیتج کلاریس طرح فانتزی زمینه فیلی فرش وینیتج کلاریس طرح فانتزی زمینه فیلی فرش وینیتج کلاریس طرح فانتزی زمینه فیلی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100618
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از جدیدترین تولیدات قرار گرفته در خط تولید فرش های ماشینی که به نوعی جزو محصولات مدرن و فانتزی قرار دارند را می‎توان فرش وینتیج معرفی نمود. فرشی که توانسته در عین به روز بودن با حفظ اصالت هنر ایرانی در این بافته ها مناسب هر دکوراسیون منازلی باشد.

این چنین محصولی که به عنوان فرش مدرن روانه بازار شده است و به نوعی مشابه با نمونه های دستباف قالی کهنه نماست را می‎توانید به دلیل قیمت مناسب جایگزین نمونه های دستباف قرار دهید و این از مزیت این سری از فرش های ماشینی است که در بازار ارائه شده است.

در بررسی قیمت به منزله خرید این محصولات شما می‎توانید به سایت فرش ساویز بافت مراجعه نمایید و در کنار مشاهده تنوعی از طرح و رنگ محصولات ارائه شده در این مجموعه به قیمت فرش در این زمینه نیز دست یابید.

در معرفی یکی از طرح هایی که توانسته با نقش و نگار زیبای خود نظر بسیاری از هموطنان را جلب نماید را می‎توان فرش وینیتج کلاریس طرح فانتزی زمینه فیلی معرفی نمود. نقشی که در آن در عین مدرنیته بودن تلفیق سنت و اصالت نیز به چشم می‎خورد.

این چنین طرحی که هم سبک مدرنیته را در بر دارد و هم سنتی را با شکل و شیوه چاپی تولید می‎کنند که همین روش چاپ در این محصولات بوده که دست تولیدکننده را برای عرضه متنوع ترین محصولات فرش کلاریس باز نگه داشته است.

شیوه چاپی این محصولات در اصل روش کلاریس است، روشی که طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد و همین عمقی بودن این چاپ است که سبب شده تا ثبات رنگی برای این بافته ها به همراه باشد.

البته باید بدانید که نوع نخ پلی استر به کار رفته در زمینه تولید این محصولات نیز که رنگ پذیری بالایی دارد و به سبب خصوصیاتی نظیر دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی و ضد رطوبت بودن کیفیت بی نظیری را برای این چنین محصولاتی به همراه دارد، نیز در این زمینه تاثیرگذار است.

البته باید بدانید که در زمینه کیفیت این محصولات موضوع تاثیرگذار دیگر بحث تراکم به کار رفته در این فرش 700 شانه است که برابر با 3300 بوده و همین تعداد بالای گره ها که استحکام بین ریشه های فرش را در بر دارد سبب شده تا مقاومت بی نظیری برای این محصولات ایجاد شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که گفته شده است تلفیق سبک سنتی و مدرنیته در این محصولات از ویژگی هایی است که سبب شده تا بتوان از این چنین فرشی برای هر دو سبک دکوراسیونی استفاده نمود. البته که نباید از تاثیر رنگ زمینه این فرش ها که قالب ترین رنگ بافت این محصولات است نیز غافل شد که در این محصول رنگ زمینه فیلی به کار رفته است.

رنگی خنثی که می‎توان به راحتی در کنار هر طیف رنگی سرد و گرمی آن را استفاده نمود و این دست شما را باز نگه می‌‏دارد تا در دکوراسیون منازل خود بسته به سبک معماری آن در کنار انتخاب این رنگ فرش رنگی را برای دیگر اجزا انتخاب کنید که مطابق با فضای منازلتان باشد.

نه تنها این رنگ زمینه بلکه شما می‏‎توانید از رنگ مورد علاقه خود به دلیل این که روش تولید این بافته چاپی است و بر روی فرش خام پیاده می‎شود را مطابق با سلیقه خود سفارش دهید؛ اما نه تنها رنگ بلکه در زمینه طرح نیز این موضوع امکان‌پذیر است.