فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما فیروزه ای طرح مدرن

فرش کلاریس کهنه نما فیروزه ای طرح مدرن
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما فیروزه ای طرح مدرن فرش کلاریس کهنه نما فیروزه ای طرح مدرن فرش کلاریس کهنه نما فیروزه ای طرح مدرن فرش کلاریس کهنه نما فیروزه ای طرح مدرن

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100619
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

تصویری را که در بالا مشاهده می‎کنید، عکس فرش کلاریس کهنه نما فیروزه ای طرح مدرن است که در کنار مدرنیته بودن آن با نگاهی به آن به یاد طرح های سنتی و اصیل گلیم و گبه نیز خواهید افتاد. طرحی که با این ویژگی نقش و نگار آن و رنگی که این جذابیت را بیشتر کرده است، توانسته برای هر دو سبک دکوراسیون منازل اعم از کلاسیک و مدرن مناسب باشد.

این مدل فرش وینتیج که در سال های اخیر جزو محصولات پرفروش قرار گرفته است را می‎توانید در متنوع ترین طرح و رنگ در بازار ببینید؛ چرا که شیوه تولید این محصول برخلاف نوع بافتی که محدودیت طرح و رنگ را در بر دارد به صورت چاپی و بدون محدودیت طرح و رنگ تولید می‎شود.

در روش تولید به شکل چاپی دو نوع چاپ کلاریس و سابلیمیشن وجود دارد که در تولید این چنین محصولاتی از روش کلاریس استفاده می‎نمایند که سبب شده تا فرش کلاریس روانه بازار شود. روشی که به صورت عمقی طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد.

این روش تولید که بدون محدودیت امکان چاپ طرح و رنگ را به همراه دارد سبب شده تا بتوانید شاهد متنوع ترین فرش فانتزی در بازار باشید و این موضوع یکی از مزیت هایی است که برای این بافته وجود دارد؛ نه تنها طرح فانتزی بلکه طرح های سنتی یا تلفیق این دو را نیز در بین محصولات می‎بینید.

در اصل برای تولید این چنین محصولاتی ابتدا فرش خام با تراکم، نوع الیاف و ابعاد مشخص تولید می‎شود و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های حرارتی چاپ فرستاده می‎شود. از این رو شما می‎توانید در ابعاد سفارشی با هر طرح و رنگ دلخواهی به این چنین محصولاتی دست یابید.

بافته خام تولیدی این محصولات در اصل از نمونه های فرش 700 شانه است، فرشی که با تراکم 3300 بافته شده و به همین منظور مناسب استفاده در مکان های پرتردد چون اتاق خواب یا فرش پذیرایی است. این تراکم بافت ضخامت حدودی 8 تا 10 میلی را برای این فرش ها به همراه دارد.

باید توجه داشته باشید چون شکل تولید این محصولات از نوع چاپی است باید نوع الیاف بافت آن در عین کیفیت بالا از رنگ پذیری بالایی برخوردار باشد که در این سری از فرش کلاریس کهنه نما نوع الیاف پلی استر با این خصوصیات به کار می‎رود.

به منظور خرید فرش با این ویژگی ها که به طبع قیمت مناسب تری را به نسبت دیگر انواع فرش ماشینی بافت یا نوع دستباف دارد، شما می‎توانید فروشگاه فرش ساویز را برای خریداری محصول انتخاب نمایید.
مجموعه ای که فروش مستقیم و بدون واسطه با ارائه گارانتی را برای شما در نظر گرفته است تا شما با خیالی آسوده به هر طریق که برایتان میسر است به شیوه حضوری یا آنلاین دست به خرید فرش دلخواه خود بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

در زمینه خرید فرش در کنار توجه به کیفیت، قیمت و حتی طرح فرش باید به بحث رنگ زمینه ای این بافته که چه تاثیری بر روی دکوراسیون شما دارد نیز توجه کنید. رنگ فرش فیروزه ای یا همان ابی فیروزه ای را می‎توان با رنگ های مختلف بسته به سلیقه و هارمونی رنگی دکوراتیو ست نمود.

به طور مثال به منظور جلوه بیشتر این فرش با این زمینه رنگی می‎توانید از رنگ های متضاد قرمز و نارنجی و... استفاده نمایید. اگر علاقه مند به رنگ های مشابه برای این فرش هستید می‎توانید از رنگ های سرمه ای یا سبز استفاده کنید. بهترین رنگ بندی در کنار این زمینه فرش استفاده از رنگ خنثی خواهد بود که امروزه طرفداران زیادی را دارد.