فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس وینیتج طرح کاشی زمینه کاربنی

فرش کلاریس وینیتج طرح کاشی زمینه کاربنی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس وینیتج طرح کاشی زمینه کاربنی فرش کلاریس وینیتج طرح کاشی زمینه کاربنی فرش کلاریس وینیتج طرح کاشی زمینه کاربنی فرش کلاریس وینیتج طرح کاشی زمینه کاربنی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100620
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از انواع فرش های ماشینی موجود در بازار که در چند ساله اخیر توانسته فروش بالایی را به خود اختصاص دهد را می‎توان فرش وینتیج یا کهنه نما معرفی نمود. فرشی که با ظاهر خاص خود این امکان را دارد نه تنها در دکوراسیون کلاسیک بلکه برای دکوراتیو مدرن نیز آن را به کار برد.

یکی از طرح هایی که در عین برخورداری از اصالت و سنتی بودن این قابلیت را دارد تا در دکوراتیو مدرن با ایجاد یک پارادوکس جذاب آن را استفاده کرد، فرش کلاریس وینیتج طرح کاشی زمینه کاربنی است که در بالا شاهد تصویر آن هستید.

این فرش کلاریس که شما را به یاد کاشی و طرح های اصیل و سنتی ایرانی می‎اندازد در اصل بدون محدودیت طرح و رنگ به شکل چاپی تولید شده است که همین ویژگی این بافته بوده که سبب شده تا شما بتوانید به هر طرح و رنگ دلخواهی به صورت سفارشی دست یابید.

به طور مثال این طرح فرش با رنگی دیگر که بتواند به نوعی به عنوان فرش مدرن در دکوراسیون آن را استفاده نمود. نه تنها بحث نقش و رنگ بلکه شما می‎توانید به غیر از ابعاد استاندارد به صورت ابعاد نامتعارف نیز برای خرید این محصولات اقدام نمایید.

در اصل تعداد شانه و تراکمی که برای این بافته ها که در ابتدا به صورت سفید و خام تولید می‎شوند در نظر گرفته شده است به صورت فرش 700 شانه تراکم 3300 است. تراکمی پرفروش که در عین برخورداری از ظرافت مطلوب، کیفیت بالایی را به جهت تراکم گره ای 3300 این فرش که استحکام بین ریشه های فرش را به دنبال دارد برای این محصول پدید می‌آورد.

این چنین محصولی که در ابتدا به صورت فرش خام روانه بازار می‎شود را اغلب با نوع نخ پلی استر تولید می‎نمایند. نخی با براقیت و رنگ پذیری بالا که زیبایی این بافته را بیشتر کرده و به جهت دوام و مقاومت به همراه عدم پرزدهی کیفیت بالایی را برای آن به همراه دارد.

همین عوامل ذکر شده در شناخت محصول بالا از روش تولید چاپی آن گرفته تا نوع نخ، ابعاد و تراکم این محصول از المان های تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی هستند که در این محصول به نسبت سایر فرش های ماشینی قیمت مناسب تری را شامل می‎شود که در فروشگاه فرش ساویز شاهد آن هستید.

شما با خرید از فروشگاه ساویز به شکل آنلاین نه تنها به قیمت مناسب و کیفیت بالا که به صورت ضمانت کتبی به شما ارائه می‏‎شود بلکه می‎توانید متنوع ترین طرح و رنگ ها را مقایسه نموده و انتخاب کنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

باید در خرید این چنین محصول معرفی شده ای به این نکته توجه کنید که به سبب شباهتی که فرش وینتیج یا همان کهنه نما به نمونه های عتیقه نوع دستباف آن دارد، بهتر است در فضا هایی که در معرض دید هستند استفاده شود نه فضایی چون آشپزخانه یا اتاق خواب بدین جهت بهترین گزینه انتخابی این فرش برای پذیرایی است که می‎توانید آن را خریداری نمایید.

نه این که تنها به سبب شکل نقش این بافته ها به نوع عتیقه و قدیمی، این چنین فرشی تنها مناسب استفاده در دکوراسیون کلاسیک باشد نه بلکه شما می‎توانید در سبک دکوراسیون مدرن نیز با کمی هوشمندی و ذکاوت این چنین بافته ای را استفاده نمایید.