فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج طرح لچک و ترنج مدل لوزی کلاریس

فرش وینتیج طرح لچک و ترنج مدل لوزی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج طرح لچک و ترنج مدل لوزی کلاریس فرش وینتیج طرح لچک و ترنج مدل لوزی کلاریس فرش وینتیج طرح لچک و ترنج مدل لوزی کلاریس فرش وینتیج طرح لچک و ترنج مدل لوزی کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100621
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

عکس فرش وینتیج طرح لچک و ترنج مدل لوزی کلاریس با زمینه رنگی خاکستری را که در بالا مشاهده می‎کنید از نمونه های فرش وینتیج یا کهنه نمای ارائه شده در بازار است که به سبب نقش مایه بافت و تولیدی آن نمای سنتی و کلاسیک را برای شما به دنبال دارد.

البته که از حیث رنگی و شکل کهنه نمای بافتی این محصول می‎توان به نمای این بافته به شکل فرش فانتزی نیز دست یافت که این امکان را فراهم آورده تا برای هر دو سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن این چنین فرشی را استفاده نمود.

این شکل از طراحی بی نظیر این محصولات به سبب روش تولید آن به روش چاپ است که سبب شده تا بتوان این چنین طرح و رنگ تلفیقی را در این محصولات مشاهده نمایید. روشی که سبب شده تا متنوع ترین محصولات با دسته بندی فرش کلاریس را در بازار مشاهده کنید.

در اصل شیوه تولیدی این چنین محصولاتی بدین شکل است که ابتدا در تراکم مشخص با ابعاد و نوع الیاف تعیین شده محصولی تحت عنوان فرش سفید یا خام تولید می‎شود و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های چاپی فرستاده می‎شود.

روش چاپ کلاریس برای این محصولات که به صورت عمقی طرح و رنگ را به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد سبب شده تا نام فرش ماشینی کلاریس بر سر زبان ها بیافتد. روشی که از ثبات رنگی برخوردار بوده و تنوعی از طرح و رنگ حتی به صورت سفارشی را به همراه دارد.

در تمامی تراکم های بافت فرش ماشینی می‎توان از روش چاپ کلاریس بهره برد؛ اما اغلب رایج ترین آن و پرفروش ترین تراکم این محصولات در بازار را می‎توان مربوط به فرش 700 شانه با تراکم 3300 بیان نمود.

فرشی که با این تراکم در عین ظرافت مطلوب، کیفیت مناسب به جهت استحکام بین ریشه های فرش و ضخامت حدودی 8 تا 10 میلیمتری فرش توانسته این بافته را مناسب مکان های پرتردد چون فرش پذیرایی نماید.

شما هموطنان عزیز به جهت خرید این چنین محصولاتی که در کنار زیبایی، کیفیت امکان سفارشی بودن طرح و رنگ را برای شما به دنبال دارد، می‎توانید به فروشگاه فرش معتبری چون ساویز بافت مراجعه نمایید.

مجموعه ای که فروش حضوری و آنلاین را به عنوان روش مستقیم و بدون واسطه برای هموطنان مهیا نموده است تا هر خریداری بتواند به راحتی به محصولات متنوع و با کیفیت این مجموعه در عین برخورداری از قیمت مناسب دست یابد.

البته که در راستای جلب رضایت مشتریان این مجموعه ضمانت نامه ای را به جهت تضمین کیفیت و قیمت ارائه می‎دهد که به صورت کتبی در ازای خرید هر محصول به شما داده می‎شود تا بتوانید با خیالی آسوده از همه جهت اقدام به خرید از این فروشگاه نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید این سؤال برای شما مطرح باشد که آیا همانند سایر فرش های ماشینی این فرش خام نیز با نوع الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته می‎شود که پاسخ بدان منفی است. از الیافی که در جهت تولید این محصولات استفاده می‎شود می‎توان به نوع نخ پلی استر اشاره نمود.

الیاف تولید داخل که رنگ پذیری بالایی داشته و به سبب خصوصیاتی نظیر عدم پرزدهی، دوام و مقاومت بالا، ضد رطوبت بودن و نرمی و لطافت توانسته کیفیت بی نظیری را در عین قیمت مناسب برای این چنین محصولاتی به همراه داشته باشد.