فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما طرح کلاسیک رنگ زرشکی

فرش کلاریس کهنه نما طرح کلاسیک رنگ زرشکی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما طرح کلاسیک رنگ زرشکی فرش کلاریس کهنه نما طرح کلاسیک رنگ زرشکی فرش کلاریس کهنه نما طرح کلاسیک رنگ زرشکی فرش کلاریس کهنه نما طرح کلاسیک رنگ زرشکی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100624
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

امروزه طرفداران فرش وینتیج که به نوعی از سری محصولاتی است که در عین مدرن بودن از سبک کلاسیک و سنتی برخوردار است به دنبال جدیدترین این بافته ها برای خرید هستند. به ویژه محصولاتی از آن که به شکل چاپی تولید شده اند؛ چرا که بدون محدودیت به عرضه طرح و رنگ های متنوعی در بازار می‎پردازند.  

در معرفی نمونه ای از این محصولات که به صورت چاپی به شکل کهنه نما تولید شده اند و به عنوان فرش کلاریس طرح وینتیج آن را می‎شناسند می‎توان فرش کلاریس کهنه نما طرح کلاسیک رنگ زرشکی را معرفی نمود.

فرشی که طراحی کلاسیک آن به همراه اصالت فرهنگ ایرانی مناسب استفاده در دکوراسیون های لوکس و مجلل است که با انتخاب فرش هایی متضاد با فضا، دکوراتیو خود را مجلل تر می‎سازند به ویژه این رنگ و طرح فرش که جذابیت بی نظیری را به همراه دارد.

با توجه به بحث تضاد یا به عبارتی همان پارادوکسی که در دکوراسیون ایجاد می‎نمایند تا جذابیت فضا بیشتر شود این امکان فراهم است تا از این چنین محصول معرفی شده ای با این نقش و نگار به عنوان فرش فانتزی یعنی در دکوراتیو مدرن استفاده نمود.

این محصولی که به عنوان فرش کاشان جدید آن را معرفی نموده ایم را می‎توانید در فروشگاه فرش ساویز بافت خریداری نمایید. فرشی که در تمامی ابعاد استاندارد ارائه شده است و این امکان را در بر دارد تا در ابعاد سفارشی نیز اقدام به خرید آن نمایید.

نه تنها ابعاد سفارشی بلکه شما هموطنان عزیز می‌توانید در طرح و رنگ دلخواه نیز به این سری از محصولات دست یابید؛ چرا که در روش چاپی این محصولات ابتدا بافته مورد نظر به صورت فرش خام تولید شده و سپس به سمت دستگاه چاپ برای اعمال طرح و رنگ فرستاده می‎شود.

تراکمی که برای این فرش 700 شانه در نظر گرفته شده است برابر با 3300 است و همین خصوصیات در ضمن ایجاد ضخامت حدود 8 میلیمتری این بافته بوده که سبب شده تا بتوان از این چنین فرشی به عنوان قالی پذیرایی استفاده نمود.

البته که باید بدانید به جهت کیفیت بالای این محصولات به دلیل جنس نخ خاب پلی استر که دوام و مقاومت بالایی را دارد و نرمی و لطافت مناسبی را برای پاخور شدن و فاقد پرزدهی است نیز از دیگر ویژگی این فرش است که توانسته این بافته را مناسب استفاده در مکان پرترددی چون پذیرایی نماید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به منظور جذاب تر نمودن دکوراسیون خود با انتخاب فرش کهنه نمای رنگ زرشکی بهتر است از ترکیب رنگی مناسبی به جهت داشتن دکوراتیو جذاب منازل خود استفاده نمایید که پیشنهاد مناسب در کنار این رنگ فرش برای مبلمان یا دیگر اجزا استفاده از رنگ های کرم، سفید و طوسی است که بسته به سلیقه و هارمونی رنگی دکوراتیو می‎توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید تا دکوراتیوی جذاب داشته باشید.

البته که باید به بحث سبک طرح و ابعاد انتخابی در این زیبایی توجه داشته باشید که در کنار هم یک مجموعه زیبا را برای دکوراسیون شما به دنبال دارد. در صورت کسب راهنمایی بیشتر در این زمینه می‎توانید از مشاورین مجموعه ساویز بافت نیز راهنمایی بگیرید.