فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما زمینه قهوه ای مدل لچک و ترنج

فرش کلاریس کهنه نما زمینه قهوه ای مدل لچک و ترنج
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما زمینه قهوه ای مدل لچک و ترنج فرش کلاریس کهنه نما زمینه قهوه ای مدل لچک و ترنج فرش کلاریس کهنه نما زمینه قهوه ای مدل لچک و ترنج فرش کلاریس کهنه نما زمینه قهوه ای مدل لچک و ترنج

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100627
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

با وجود به روی کار آمدن مد و مدرنیته شدن زندگی ها و تقاضا به جهت خرید فرش مدرن باز هم بسیاری از افراد متقاضی محصولاتی هستند که طرح و نقش آن اصالت و هنر ایرانی را به رخ کشد که فرش کلاریس کهنه نما زمینه قهوه ای مدل لچک و ترنج یکی از این طراحی ها است که در تصویر بالا آن را می‎بینید.

این فرش وینتیج از سری محصولاتی است که انتخاب آن در دکوراسیون کلاسیک و دکوراتیو های لوکس زیبایی آفرین است نه این که نتوان در دکوراسیون مدرن آن را به کار برد بلکه با کمی هوشمندی شما می‎توانید از این فرش به عنوان یک پارادوکس متضاد در دکوراتیو استفاده نمایید.

به سبب شیوه تولیدی این محصول که در اصل روش چاپی است این چنین بافته هایی را به عنوان فرش کلاریس می‎شناسند. فرشی که طرح و نقش بر روی آن بدون هیچ گونه محدودیتی اعمال می‎شود و این دست تولیدکننده را باز نگه داشته تا طرح های اختصاصی و منحصربفرد را نیز تولید کند.

این گونه از محصولات که در ابتدا به صورت فرش خام تولید شده است را می‎توانید با ابعاد سفارشی خارج از ابعاد متعارف نیز خریداری نمایید و این از مزیت این چنین بافته هایی است که برای خرید در بازار وجود دارد.

به منظور خرید فرش ماشینی با این چنین ویژگی هایی می‎توانید فروشگاه ساویز بافت را انتخاب کنید. فروشگاهی که شیوه مستقیم و بدون واسطه خرید را فراهم کرده است تا هموطنان بتوانند بهترین محصول با بهترین قیمت را خریداری نمایند.

شکل خرید مستقیم از این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین مهیا است که امروزه مرسوم ترین روش خرید نوع خرید اینترنتی است که سبب شده تا علاوه بر دسترسی به بهترین محصولات از نظر طرح و رنگ با صرف کمترین زمان و هزینه خریدی آسان را برای شما به همراه داشته باشد.

این شیوه خرید در فروشگاه ساویز با ضمانت نامه کتبی همراه است تا شما از لحاظ کیفیت و حتی قیمت با خیالی راحت اقدام به خرید از این مجموعه نمایید و این از مزیت های خرید از این مجموعه است که هدف کاری آن رضایت مشتریان است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به جهت خرید فرش به غیر از توجه به طرح و حتی رنگ زمینه آن برای داشتن دکوراسیونی بهتر و زیباتر بهتر است به دیگر ویژگی های این محصول شامل موارد زیر توجه کنید که بی شک تاثیرگذار در انتخاب شماست.

این چنین محصولی را به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 بافت می‎نمایند که تعداد شانه آن ظرافت مطلوبی را برای این فرش به دنبال دارد و تعداد تراکم گره ای این فرش استحکام بین ریشه های فرش را به دنبال دارد. این تراکم بافت برای این محصولات ضخامت حدودی 8 میلی را به همراه دارد که پاخور مناسبی را در دکوراسیون شامل می‎شود.

نوع الیاف بافت این فرش نیز که فاقد پرزدهی باشد، ثبات رنگی داشته باشد و دوام مقاومت بالایی داشته باشد نیز از خصوصیات نوع نخ پلی استر مورد استفاده از آن است که کیفیت درجه یک و استانداردی را برای این فرش به همراه دارد و این از خصوصیاتی است که برای خرید باید بدان توجه کنید.