فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی

فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100625
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

همان طور که می‎دانید فرش وینتیج به سبب شکل و ظاهری متفاوت از دیگر بافته های ماشینی که به نوعی با الهام از نمونه های دستباف این محصولات تولید شده است از بافته های قرار گرفته در دسته بندی محصولات مدرن و فانتزی است که امروزه تنوعی از طرح آن را در بازار می‎بینید.

فرش ماشینی کلاریس کهنه نما طرح مدرن ایرانی نمونه ای از این نقشه هاست که در عکس بالا شاهد آن هستید، فرشی که با طرح و نقش ایرانی و اصیل خود بیشتر شما را به یاد نمونه های سنتی فرش می‎اندازد.

شاید این که با این نقش و نگار بافت چرا این محصول به عنوان فرش مدرن نیز معرفی می‎شود را همان بحث اولیه بیان نمود که به دلیل طراحی وینتیج مانند این محصولات است که این بافته ها با قرار گیری در این دسته بندی بدین نام نیز معرفی می‎گردند و حتی این امکان را دارند نه تنها در دکوراسیون کلاسیک بلکه در دکوراتیو های مدرن نیز آن را استفاده نمود.

در اصل تلفیقی از مدرنیته و اصالت در این بافته ها وجود دارد که عامل اصلی به وجود آمدن آن شکل تولیدی این فرش ماشینی کاشان در فروشگاه ساویز بافت است که در اصل روش چاپی است. روشی که بدون محدودیت در طرح یا رنگ چنین محصولاتی را روانه بازار می‎نماید.

در اصل در این شیوه تولیدی در ابتدا بافته به صورت فرش خام با ابعاد، تراکم و نوع الیاف مشخص تولید شده و سپس به منظور اعمال طرح و رنگ بر روی آن به سمت دستگاه های چاپ حرارتی فرستاده می‎شود که چاپ آن با روش کلاریس به دلیل عمقی بودن، ثبات رنگی را برای این محصولات به دنبال دارد.

این شیوه از تولید فرش بوده که در اصل فرش کلاریس را روانه بازار نموده است. فرشی که امکان تولید آن با طرح و رنگ سفارشی نیز وجود دارد و این از مزیت این چنین بافته هایی است که بدون محدودیت از هر لحاظ محصولاتی جذاب را روانه بازار می‎نمایند.

به جهت خرید این چنین محصولی با این جذابیت طرح و رنگ که به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 روانه بازار شده است و به نسبت سایر فرش های ماشینی می‎توانید به شکل مستقیم خرید یعنی روش حضوری و آنلاین دست به تهیه این چنین محصولی از مجموعه ساویز بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

نه تنها دقت به طرح و نقش فرش معرفی شده برای انتخاب جذاب در دکوراسیون بلکه توجه به رنگبندی زمینه آن نیز از مسائلی است که باید برای خرید بدان توجه نمایید که در این محصول طیف رنگ های زیر وجود دارد که اثرگذاری آن بر دکوراسیون به شرح زیر است:

  • رنگ زمینه بادامی از رنگ هایی است که به نوعی از طیف تیره، رنگی روشن تر را دارد و می‎توان به نوعی استفاده از این رنگ زمینه فرش را همانند رنگ های خنثی یعنی ست نمودن در کنار رنگ های سرد و گرم مناسب دانست.
  • رنگ فرش لاکی از رنگ های گرمی است که اغلب در بافته های اولیه آن را مشاهده کرده اید. رنگی که در دکوراسیون کلاسیک و سنتی زیبایی آفرین است و استفاده از رنگ کرم در کنار آن این جذابیت را بیشتر می‎کند.
  • سبز از دیگر رنگ هایی است که به نوعی حال و هوای این نقش فرش سنتی و ایرانی را به سمت مدرنتیه می‎برد و انتخاب آن در این چنین دکوراتیو هایی جذابیت را به دنبال دارد که با تلفیق رنگی آن در کنار طلایی این زیبایی چشمگیر تر خواهد شد.