فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس

فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100629
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

مدرنیته شدن سبک زندگی ها تمایل افراد را در خرید و انتخاب فرش به عنوان یک کفپوش نیز تحخت تاثیر قرار داده است به طوری که انتخاب متقاضیان فرش مدرن است؛ اما برخی در این میان به دنبال محصولاتی هستند که تلفیق هنر سنت و مدرنیته را در بر داشته باشد که فرش وینتیج مدرن طرح کلاریس بالا نمونه ای از آن است.

فرشی با طراحی مدرن با تلفیق سبک فرش وینتیج که زیبایی منحصربفردی را برای این بافته به همراه داشته است و توانسته به قدری شما را مجذوب خود کند که اغلب برای خرید فرش به دنبال این چنین محصولاتی باشید.

این تلفیق با شکل تولیدی چاپی است که توانسته زیبایی طرح و رنگ این بافته را بیشتر کند؛ چون که در شکل تولید فرش های چاپی طرح و رنگ بدون محدودیت بر روی این بافته ها اعمال می‎شود که در این محصول که به عنوان فرش کلاریس شناخته می‎شود این تعداد برابر با 22 رنگ است.

قطعا می‎دانید که با وجود این رنگ های به کار رفته در فرش باز هم رنگ بندی زمینه ای برای این محصولات وجود دارد که در اصل غالب ترین رنگ بر روی این نقش است که در این طرح فرش کاشان ماشینی جدید زمینه رنگی فرش بنفش، آبی فیروزه ای و گلبهی وجود دارد.

شما هموطنان عزیز می‎توانید بسته به سلیقه و در نظر گرفتن هارمونی رنگی دکوراسیون با توجه به این رنگ زمینه فرش دست به انتخابی جذاب برای منازل خود بزنید. محصولی که مناسب استفاده از فرش پذیرایی است؛ چرا که به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 بافته شده است.

تراکمی که در عین ایجاد پاخور مناسب برای فرش به ویژه مکان های پرتردد چون پذیرایی ضخامت مناسبی در حدود 8 میلیمتر را برای این محصول به همراه دارد. البته که نباید از تاثیر جنش نخ پلی استر این محصولات نیز غافل شد.

نوع الیاف بافت بیان شده از نخ های با دوام و مقاوم است که از نرمی و لطافت نیز برخوردار است و این نیز خود در زمینه بیان شده تاثیرگذار است؛ البته که دوام و عدم پرزدهی آن نیز تاثیرگذار بر کیفیت این محصولات است.

به منزله خرید این چنین محصولاتی شما هموطنان می‎توانید از فروشگاه فرش ساویز اقدام به خرید نمایید. خرید مستقیم و بدون واسطه که بهترین قیمت و کیفیت را برای شما به دنبال دارد و به صورت کتبی این موضوع تضمین می‎شود تا شما با خیالی آسوده دست به خرید بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید ذهن شما مشغول به این سؤال شده باشد که چگونه می‎توان تلفیق سنت و مدرنیته را با سبک طراحی ویژه به صورت چاپ بر روی فرش قرار داد که در پاسخ بدان می‎توان گفت که به دلیل ین که در این روش ابتدا فرش خام تولید شده و سپس بر روی این فرش خام یا سفید رنگ، طرح و رنگ به شکل چاپی اعمال می‎شود بدین پاسخ خود دست یابید.

این روش تولید این امکان را به همراه دارد تا حتی شما بتوانید در زمینه طرح یا رنگبندی این محصولات نیز به صورت سفارشی اقدام نموده و فرشی را خریداری کنید که مطابق و دلخواه سلیقه شماست.