فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس کهنه نما آجری طرح سنتی

فرش کلاریس کهنه نما آجری طرح سنتی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس کهنه نما آجری طرح سنتی فرش کلاریس کهنه نما آجری طرح سنتی فرش کلاریس کهنه نما آجری طرح سنتی فرش کلاریس کهنه نما آجری طرح سنتی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100639
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

تصویری را که در بالا مشاهده می‎نمایید یکی از انواع طرح های فرش وینتیج ارائه شده در بازار با نام فرش کلاریس کهنه نما آجری طرح سنتی است که به دلیل وجود لچک و ترنج در نقش فرش بدین نام معرفی شده است.

اگر نه تلفیقی از رنگ ها به صورت آبرنگی و شیوه کهنه نما شده این فرش سبب شده تا به نوعی به عنوان فرش مدرن در دکوراسیون نیز این چنین محصولی قابل استفاده باشد. فرشی با تناژ رنگ زمینه آجری که با ترکیب با رنگ های سبز، خاکستری و فیروزه ای فضای دکوراسیون شما را زیباتر می‎سازد.

این طرح و نقش قرار گرفته در فرش که تلفیق سبک کهنه نما، مدرن و سنتی را به همراه دارد در اصل با روش تولید متفاوتی است که به صورت چاپی این محصولات را به مشا ارائه می‎دهد. روش تولیدی که این دسته از محصول را با نام فرش کلاریس معرفی می‎نماید.

در اصل این شیوه تولید بدین صورت است که بر روی فرش خام بافته شده با ابعاد و نوع نخ خاب و تراکم مشخص، طرح و رنگ از پیش تعیین شده یا سفارشی شما از طریق دستگاه های حرارتی چاپی بر روی این بافته قرار می‎گیرد.

روش چاپ عمقی که طرح و رنگ را بدون محدودیت به دل فرش نفوذ می‎دهد و ثبات رنگی را نیز به همراه دارد. البته باید بدانید نخ خاب پلی استر این محصولات نیز که دارای رنگ پذیری بالایی بوده و براقیت و درخشندگی را در کنار دوام و مقاومت دارد نیز از ویژگی هایی است که در کنار زیبایی بهتر این بافته کیفیت مطلوبی را برای آن به همراه دارد.

این نمونه از بافته را به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 تولید می‎نمایند. تراکمی که در عین ظرافت مناسب کیفیت بالایی را برای فرش به دنبال دارد، کیفیتی که سبب شده تا این چنین تراکمی را برای مکان های پرتردد استفاده نمود.

نه تنها موارد ذکر شده بر روی زیبایی و کیفیت بلکه همین المان ها شامل تراکم، روش تولید، نوع نخ بافت و ابعاد این محصولات از عوامل تاثیرگذار بر قیمت هستند که در این دسته از محصولات به نسبت سایر فرش های ماشینی قیمت مناسب تری را به همراه دارند.

به منظور دسترسی به قیمت مناسب این چنین محصولی شما باید به سراغ خرید مستقیم و بدون واسطه بروید، روشی که در مراکز معتبر فروش فرش چون مجموعه ساویز بافت مهیا است تا بتوانید در عین دسترسی به قیمت تولیدی این بافته ها به کیفیت تضمین شده آن نیز دست یابید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به حتم با وجود ویژگی های بیان شده از کیفیت بالا گرفته تا قیمت مناسب این محصولات و تنوع و زیبایی طرح و رنگ این بافته هاست که اغلب به سراغ خرید این چنین فرشی هستند. محصولی که اگر از شهر فرش کاشان خریداری شود به دلیل بحث تعدد کارخانجات فرش بافی و بحث رقابت به قطع باز هم در کنار عوامل ذکر شده در بالا قیمت مناسب تری را برای شما به دنبال دارد.

شاید به همین دلیل است که می‎گویند فرش کاشان قیمت مناسبی را برای خرید دارد که به صورت تضمین شده به شما ارائه می‎شود. تضمینی که در معتبرترین مراکز به صورت کتبی در زمینه کیفیت و قیمت به شما داده می‌شود.