فرش ماشینی درجه یک

فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار

فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100640
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

فرش کهنه نمای کلاریس ترنج دار ارائه شده در بالا که می‎بینید شامل دو رنگبندی زمینه فرش آبی و قرمز است که با نقش مایه سنتی و طرح های کاشی مانند اصیل ایرانی توانسته مورد توجه بسیاری از هموطنان قرار گیرد.

نقشی که با رنگ زمینه آبی شما را به یاد کاشی های اصیل ایرانی می‌اندازد و رنگ قرمز آن شما را به یاد نمونه قالی های دستباف با سبک و سیاق سنتی و اصیل که هر کدام به نوبه خود با رنگ زمینه بیان شده انتخابی جذاب برای دکوراسیون منازلتان خواهد بود.

البته این که کدامین رنگ با این نقش را انتخاب کنید در کنار سلیقه شما بسته به هارمونی فضای دکوراتیو منازلتان که قرار است فرش را برای آن انتخاب کنید، دارد که توجه به آن است که خواهد توانست شما را در انتخاب فرش وینتیج مناسب یاری نماید.

درست است که طرح و رنگ این نمونه از فرش کلاریس معرفی شده مناسب دکوراسیون های کلاسیک و سنتی است؛ اما با کمی هوشمندی با ایجاد یک تضاد و پارادوکس شیرین می‎توانید از این چنین نقشی در این سبک از دکوراسیون های منازل که مینیمال و ساده است نیز استفاده نمایید.

با توجه به این گفته این نتیجه به دست می‎آید که شما می‏‎توانید از این چنین طرح و رنگ معرفی شده ای نیز به عنوان فرش فانتزی در دکوراسیون استفاده نمایید؛ اما با درایت و هوشمندی تا این چنین نقشی، زیبایی آفرین دکوراسیون شما گردد.

به منظور خرید این چنین بافته ای که در اصل روش تولید آن چاپی است نه تنها توجه به طرح و رنگ از موضوعاتی است که باید در خرید بدان توجه نمایید بلکه باید در باب کیفیت آن نیز اطلاعاتی را کسب نمایید که در زیر بدان اشاره نموده ایم:

  • این محصول معرفی شده در اصل از نمونه های فرش 700 شانه است که با تراکم 3300 بافته می‎شود. تراکمی که به دلیل استحکام بین گره های ریشه فرش تاثیرگذار بر کیفیت است.
  • نوع نخ خاب به کار رفته در این سری از فرش خام تولیدی از جنس پلی استر است، نخی با رنگ پذیری بالا که از دوام و مقاومت خوبی نیز برخوردار بوده و همین مسبب کیفیت بالایی برای این محصولات شده است.
  • ثبات رنگی موجود در این چنین محصولاتی با نخ بافت ذکر شده نیز از دیگر دلایلی است که در اصل منجر به افزایش کیفیت این محصول شده است.

تمامی المان های ذکر شده در باب زیبایی و کیفیت این محصول از روش تولیدی آن گرفته تا تراکم، نوع نخ خاب در کنار ابعاد فرش از مواردی به شمار می‎روند که سبب شده تا قیمت این محصول به نسبت سایر فرش های ماشینی مناسب تر برای خرید باشد.

قیمتی که این امکان را به همراه داشته تا به نوعی تمامی اقشار جامعه بتوانند به این فرشی که به سبب کهنه نما بودن شباهتی به نمونه قالی های عتیقه دارد و دکوراسیون منازل شما را لوکس می‎نماید، دست یابند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به منظور خرید این چنین محصولاتی که بدون محدودیت در طرح و رنگ و حتی ابعاد امکان سفارش و تولید دارند، شما می‎توانdد فروشگاه فرش ساویز را انتخاب کنید. مجموعه ای برتر از تولید کننده های شهر کاشان که با در نظر گرفتن رضایت مشتریان دست به تولید این چنین فرش های بی نظیری زده است.

فرشی که امکان خرید آن از این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به شکل خرید اینترنتی فرش مهیا است تا شما بر اساس شرایط خود بتوانید به هر شکل که برایتان مقدور است آن را تهیه کنید. محصولی که به همراه ضمانت کتبی کیفیت در اختیار شما قرار می‎گیرد.