فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی فانتزی کهنه نما کلاریس زمینه بادامی

فرش ماشینی فانتزی کهنه نما کلاریس زمینه بادامی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی فانتزی کهنه نما کلاریس زمینه بادامی فرش ماشینی فانتزی کهنه نما کلاریس زمینه بادامی فرش ماشینی فانتزی کهنه نما کلاریس زمینه بادامی فرش ماشینی فانتزی کهنه نما کلاریس زمینه بادامی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100641
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از جدیدترین سبک های طراحی ارائه شده در بازار که توانسته با پیاده‌سازی فیلتر هایی چون فیلتر ابر و باد، کویر، آبرنگی و ابری و... محصولاتی را به بازار ارائه نماید که مشابه با نمونه های فرش وینتیج از نوع دستباف است را می‎توان یکی از پرفروش ترین های بازار معرفی نمود.

فرشی که با قرار گیری در دسته بندی فرش فانتزی و نقش مایه طراحی خود توانسته نه تنها در دکوراتیو مدرن امروزی بلکه در دکوراسیون های با سبک کلاسیک نیز استفاده شود. نقشی با این ویژگی که با تنوعی از طرح و رنگ ها به همراه است.

در معرفی طرحی از این چنین فرشی را می‏‌توان فرش ماشینی فانتزی کهنه نما کلاریس زمینه بادامی معرفی نمود. فرشی که نقش بافت آن بدون لچک با ترنج کوچک که خطوط اسلیمی با گل های شاه عباسی بر روی آن قرار گرفته است، بوده و در اصل از نقش مایه فرش افشان الهام گرفته شده است.

نقشی که زیبایی آن منحصربفرد بوده و انتخاب آن در دکوراسیون جذابیت فوق‌العاده ای را به همراه دارد. به ویژه این که تولید آن بدون محدودیت رنگی و طرح به جهت روش تولید فرش کلاریس زیبایی بی نظیری را برای آن به همراه داشته است.

این چنین فرشی با این ویژگی را به دلیل این که بتوان در فضاهایی چون اتاق خواب که تردد در آن بالاست نیز استفاده نمود به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 تولید می‎نمایند. فرشی که در عین ظرافت معمول خود از استحکام بالایی بین گره های ریشه فرش برخوردار است و این چنین ویژگی سبب شده تا بتوان از این فرش نه تنها برای پذیرایی بلکه برای مکان های پرتردد چون اتاق خواب نیز استفاده نمود.

البته که باید بدانید این تراکم بافت به همراه جنس نخ پلی استر که به عنوان نخ خاب فرش به کار می‎رود و ارتفاع حدودی 8 میلی را برای این محصول به همراه دارد نیز بی تاثیر در زمینه انتخاب فرش برای فضای دکوراسیون نخواهد بود.

به طور مثال پلی استر نخی با دوام و مقاوم است که فاقد پرزدهی بوده و از رنگ پذیری بالا برخوردار است که مناسب استفاده از روش کلاریس برای تولید این چنین محصولاتی است. نخی که در اثر پاخور شدن شکل ظاهری خود را از دست نداده و در برابر با شستشو ثبات رنگی دارد.

به همین منظور است که اغلب این چنین فرشی را برای مکان های بیان شده استفاده می‎نمایند. البته که شما می‎توانید در صورت پسند طرح یا حتی رنگ اما تغییر یکی از آن ها مطابق با سلیقه و دکوراسیون خود نیز به صورت سفارشی اقدام نمایید؛ چرا که در روش کلاریس ابتدا بافته به صورت فرش خام تولید شده و سپس به منظور چاپ به سمت دستگاه های حرارتی فرستاده می‌شود.

به جهت خرید این چنین محصولی یا حتی فرشی با طرح و رنگ سفارشی پیشنهاد ما به شما خرید فرش آنلاین است؛ چرا که در این صورت شما می‎توانید نه تنها به مقایسه و مشاهده انواع طرح و رنگ فرش بپردازید، بلکه صرف کمترین زمان و هزینه برای شما به همراه است.

به همین جهت است که اغلب روش خرید آنلاین به شما توصیه می‎شود، روشی که در فروشگاه فرش ساویز از برترین های تولیدی شهر فرش کاشان در کنار خرید حضوری مهیا شده است و به منظور رضایت مشتریان به همراه ضمانت نامه کتبی در باب تضمین کیفیت و قیمت به شما ارائه می‎شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش زمینه بادامی از طیف رنگ هایی است که نه خیلی تیره است نه روشن و این ویژگی و چرک تاب بودن این رنگ فرش است که سبب شده تا بتوان از آن در دکوراسیون در کنار رنگ های قهوه ای یا کرم استفاده نمود.

این که رنگ فرش بادامی را در کنار چه رنگی استفاده نماییم بسته به سیلقه شما و هارمونی و فضای دکوراسیون منازلتان دارد که در صورت راهنمایی بیشتر در باب خرید یا انتخاب این رنگ برای دکوراسیون می‎توانید از مشاورین مجرب فروشگاه ساویز بافت راهنمایی دریافت نمایید.