فرش ماشینی درجه یک

فرش کهنه نما طرح خط نستعلیق کلاریس

فرش کهنه نما طرح خط نستعلیق کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کهنه نما طرح خط نستعلیق کلاریس فرش کهنه نما طرح خط نستعلیق کلاریس فرش کهنه نما طرح خط نستعلیق کلاریس فرش کهنه نما طرح خط نستعلیق کلاریس فرش کهنه نما طرح خط نستعلیق کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100642
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از نمونه محصولات جدید موجود در بازار که اخیرا زیاد به چشم می‌خورد و در دکوراسیون‌های امروزی بسیار خود نمایی می‌کند، می‌توان به فرش وینتیج اشاره داشت که با توجه به محصول موجود در این صفحه با عنوان فرش کهنه نما طرح خط نستعلیق کلاریس ارائه شده در دو رنگ زمینه آبی و قرمز در ادامه مطلب به صورت مفصل بدان پرداخته شده که در صورت علاقمندی می‌توانید آن را مورد بررسی بیشتری قرار دهید.

این سری از محصولات را می‌توان به علت تطابقی که با دکوراسیون‌های مدرنیته پیدا می‌نماید را در دسته‌بندی فرش مدرن نیز قرار داد و از آن در راستای ایجاد فضای تلفیقی و پارادوکسی جذاب مورد استفاده قرار داد؛ چرا که نقش نگاری سنتی و ظاهر کهنه و قدیمی آن نمایانگر هنر ایرانی است که به واسطه آن می‌توان اصالت هنر ایرانی را در منازل مدرن و امروزی حفظ نمود.

نقشی از فرش حاشیه دار که بر تار و پود آن اشعاری نامفهوم از خطوط شکسته نستعلیق نقش بسته، هم زیبایی خاصی را به همراه دارد و هم در عین برخورداری از هنر و سنت ایرانی از ظاهری جدید و متفاوت برخوردار است که با دکوراسیون‌های مدرن و ساده امروزی بسیار راحت تطابق پیدا نموده و با چنین فضاهایی به خوبی هرچه تمام‌تر هماهنگ می‌شود.

اما نقش زدن چنین طرح و نقشی نیز به سادگی تمام توسط تولیدکنندگان صورت گرفته که برخلاف دستبافته‌های کهنه نمای مشابه در بهای آن تاثیر چندانی نداشته است. فرش کلاریس به عنوان تولیدات جدید کارخانجات اخیرا توانسته در بازار همپای محصولات دستبافت و وارداتی رقابت نموده و به علت تنوع بالای مدل و طرح و رنگی که دارد، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار گردد.

تولیدکنندگان برای ارائه این سری از محصولات از تراکم گره فرش 700 شانه استفاده نموده‌اند که به هر لحاظ متناسب با نیاز خریداران و ارائه طرح و نقشی زیبا و جذاب همراه با کیفیتی عالی بوده است، چرا که تراکم هفتصد از لحاظ بافت بسیار مناسب برای کاربردهای زیاد بوده و از لحاظی هم نیاز به هزینه مصرفی بالایی نداشته و می‌توان آن را از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین نمود.

با وجود همه این تفاسیر اگر علاقمند و یا نیازمند به خریداری چنین محصولی از مدرن بافته‌های ماشینی هستید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش ساویز بافت از نمونه‌های متنوع و مشابه با این طرح و نقشه بهره‌مند گردید. این فروشگاه در راستای مرتفع سازی نیاز بسیاری از متقاضیان به ارائه تنوع بالایی از این مدل بافته پرداخته که به واسطه آن می‌توانید از مدل مورد نظر و مورد پسند متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود بهره‌مند گردید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

هنر ایرانی به ویژه نقش آن بر روی فرش نزد جهانیان از طرفداران بسیار برخوردار است که دوستداران هنر را به سمت خود می‌کشاند، اما با وجود مدرنیته شدن سبک دکوراسیون‌ها سادگی و مینیمال جای طرح‌های پر نقش و نگار فرش را گرفته، از این رو هنرمندان سعی داشته‌اند با به کارگیری از نهایت هوش و ذکاوت خود به حفظ این هنر اصیل بپردازند که در این راستا توانسته‌اند با نقش زدن تلفیقی از سنت و مدرنیته بر روی فرش خام به تولید محصولاتی متناسب به لحاظ طراحی داخلی با تمامی سبک دکوراسیون‌ها بپردازند.