فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس

فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100644
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از سری محصولات جدید که اخیرا تولید آن در بین تولیدکنندگان بافته‌های ماشینی به علت استقبال بسیار رواج یافته می‌توان به فرش مدرن ارائه شده با سبک کهنه‌نما اشاره داشت که از نمونه در این محصول به معرفی فرش وینتیج کاشان طرح خشتی کلاریس با دو رنگ زمینه طلایی و خاکستری پرداخته شده است. در صورت علاقمندی و مورد پسند واقع شدن، پیشنهاد می‌شود این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

اما شاید اینکه با وجود کهنه بودن ظاهر چنین محصولاتی برایتان جای سوال داشته باشد که چرا آن را در دسته‌بندی مدرن نیز می‌توان قرار داد؛ در راستای پاسخ به این سوال می‌توان به نوع کاربری محصول به لحاظ ظاهری اشاره داشت که فرش وینتیج یا همان کهنه نما در صورت برخورداری از نقش و نگار سنتی با ظاهری خاص و متفاوت توانسته در بین محصولات مدرن و جدید امروزی از جایگاه بسیار خوبی در طراحی داخلی مدرنیته برخوردار گردد.

به لحاظ ظاهری می‌توان از این طرح و نقشه متفاوت برای ایجاد پاردوکسی جذاب و عالی در دکوراسیون‌های امروزی بهره‌مند گشت. طراحان با به کارگیری از سنت و مدرنیته در کنار هم توانسته‌اند به تلفیقی چشم نواز بپردازند که در عین زیبایی و جذابیت ظاهری، در راستای حفظ اصالت هنر ایرانی نیز قدم بسیار بزرگی برداشته‌اند که با وجود روی کار آمدن محصولات مدرن هنوز از جایگاه و محبوبیت خود برخوردار است.

علاوه تولید چنین محصولاتی از لحاظ ظاهری، تلاش‌هایی برای کیفیت بالای آن نیز شده که در این زمینه می‌توان به برخورداری آن از تراکم گره فرش 700 شانه اشاره داشت که هم متناسب با کاربری‌های زیاد برای استفاده در مکان‌های پرتردد بوده و هم در بافت آن به کارگیری از الیاف بافت پلی‌استر سبب شده تا بتوان از آن به عنوان محصولی با دوام و مقاوم برای چنین فضاهای بهره‌مند شد.

در واقع این تولیدات که به عنوان فرش کلاریس شناخته می‌شود، به صورت کامپیوتری فیلترهایی روی طرح و نقشه آن اجرا می‌شود که بدین شکل از ظاهری قدیمی و کهنه برخوردار می‌گردد. برخلاف گذشته که با استفاده از روش‌های هزینه‌بر و زمان‌بری به کهنه‌نما کردن فرش می‌پرداختند، امروزه تولیدکنندگان بسیار سریع، راحت و با کمترین هزینه اضافی به این امر می‌پردازند.

از طرفی تولید محصولات کلاریس به صورت چاپ بر روی فرش خام انجام می‌گیرد که این نیز هزینه‌های زیادی را در برنداشته و از این رو می‌توان این نوع تولیدات را به عنوان باکیفیت‌ترین، مقرون به صرفه‌ترین و زیباترین و متنوع‌ترین بافته‌های ماشینی معرفی نمود که بدین جهت بسیار هم پرفروش و پرکاربرد گشته است و از آن در هر سبک دکوراسیونی می‌توان استفاده نمود.

به منظور تهیه و خریداری چنین محصولات پرکابردی مطلابق با سبک و سلیقه خود می‌توانید به فروشگاه ساویز بافت به عنوان یکی از معتبرترین مرکز خرید فرش کاشان مراجعه نموده تا علاوه بر بهره‌مندی از محصول مورد پسند خود، بتوانید از کیفیت و قیمت مناسب آن نیز به جهت عرضه مستقیم و بی واسطه بهره‌مند شوید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

جهت ایجاد دکوراسیونی خاص و متفاوت می‌توانید با به کارگیری از این طرح و نقشه متناسب با سبک و سلیقه خود رنگ‌بندی مناسب از بین دو رنگ زمینه طلایی و خاکستری را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید که با رنگ طلایی می‌توانید فضایی مجلل و پر زرق و برق را نیز ایجاد نمایید.