فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان

فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100647
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر در میان متنوع ترین محصولات فرش ماشینی در بازار به دنبال فرش وینتیج برای خرید هستید، پیشنهاد می‎شود از مجموعه ساویز بافت دیدن نمایید. مجموعه ای که متنوع ترین محصولات را به بازار روانه می‎نماید.

در معرفی نقشی از این چنین فرشی که هموطنان به دنبال خرید آن هستند را می‏‌توان فرش وینتیج کلاریس لچک ترنج کاشان معرفی نمود. نقشی که با گل های شاه عباسی و خطوط اسیلمی به دور لچک و ترنجی که نیز با همین سری از گل ها احاطه شده است و توانسته نظر بسیاری از هموطنان را جلب نماید.

این قبیل از محصولات با وجود این نقش مایه سنتی به دلیل شکل تولید کهنه نمای خود در دسته بندی فرش فانتزی جای دارند که انتخاب آن حتی با وجود نقشی متضاد از فرش در دکوراسیون زیبایی آفرین است.

این نمونه از محصولات در این مجموعه به صورت فرش کلاریس تولید می‎شوند. فرشی که طرح و رنگ به روی آن از نوع چاپی است؛ یعنی بدون محدودیت طرح و رنگ نقشی از فرش را به بازار ارائه می‎دهد که اغلب سلیقه تمامی هموطنان را در بر دارد.

این چنین محصولاتی در ابتدا به شکل فرش خام با جنس نخ خاب پلی استر تولید شده و سپس به جهت چاپ به سمت دستگاه های حرارتی فرستاده می‎شوند. فرشی که با این جنس نخ در عین برخورداری از دوام و مقاومت بالا از رنگ پذیری بالایی نیز برخوردار است.

اغلب تراکمی که برای تولید این بافته در نظر گرفته شده از محصولات تراکم کم است که به عنوان فرش 700 شانه آن را می‎شناسند. فرشی که با تعداد 3300 گره طولی به عنوان تراکم بافت شده است. این تراکم بافت از پرفروش ترین های بازار شناخته شده و دلیل آن در کنار زیبایی مطلوب، کیفیتی است که این بافته به همراه دارد.

کیفیتی که بر اثر تعداد 3300 گره طولی که استحکام بین گره های ریشه فرش را به دنبال دارد، پدید آمده و منجر به این گشته تا در اثر پاخور شدن این فرش دفورمه نشود، موضوعی که اغلب برای بانوان اهمیت زیادی دارد.

به منظور خرید این چنین محصولاتی که هم زیبایی دارد و هم کیفیت از مجموعه ای که تضمین این مباحث را به صورت گارانتی کتبی در اختیار شما قرار می‎دهد در فروشگاه ساویز با شکل فروش اینترنتی فرش مهیا است.

فروشی بدون حضور واسطه با صرف کمترین زمان و هزینه که دست شما برای انتخاب طرح یا رنگ مورد نظر را باز نگه داشته است. نه تنها دسترسی به محصولات ارائه شده در این مجموعه بلکه امکان بافت سفارشی ابعاد، طرح و رنگ نیز برای این محصولات وجود دارد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که در تصویر بالا از این نقش فرش می‎بینید رنگبندی زمینه این بافته شامل رنگ فرش خاکستری و زرشکی است که این که کدامین رنگ را خریداری نمایید بسته به سلیقه و هارمونی رنگی دکوراتیو شما دارد.

شما می‎توانید از تناژ رنگی خاکستری که از تم رنگ های خنثی است برای دکوراسیون خود استفاده نمایید؛ چرا که با این انتخاب به راحتی می‏‌توانید هر رنگی را در کنار این تم رنگی ست نموده و جذابیت دکوراسیون خود را دو چندان نمایید.

انتخاب رنگ فرش زرشکی از رنگ های با تنالیته گرم در کنار رنگ های طلایی، سرمه ای و کرم را می‏‌توان از ترکیب رنگ های مناسب دکوراسیون دانست که در دکوراتیو منازلتان می‎توانید آن را به کار برید.