فرش ماشینی درجه یک

فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس

فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100648
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

تصویری را که در بالا می‎بینید از نمونه طرح های فرش وینتیج ارائه شده در بازار تحت نام فرش کهنه نما طرح آبرنگی کلاریس است که در عین مدرنیته بودن طراحی از اصالت نیز برخوردار است و شاید همین ویژگی است که این چنین بافته ای را مناسب استفاده در هر دو دکوراسیون نموده است.

این قبیل از محصولات با این چنین خصوصیاتی که در اصل از نوع فرش مدرن به شمار می‎روند را می‎توانید با طرح و رنگبندی های متنوع و جذاب از فروشگاه فرش ساویز خریداری نمایید. مجموعه ای که نه تنها این چنین محصولاتی را بلکه تولید طرح و رنگ سفارشی را نیز برای شما به همراه دارد.

امکان تولید فرش با طرح و رنگ سفارشی به دلیل نوع چاپی تولید این محصولات است که در ابتدا به شکل فرش خام تولید شده و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های حرارتی چاپ فرستاده می‎شود.

به سبب شکل تولید چاپی این محصول و این که در ابتدا این بافته به صورت سفید رنگ به شکل فرش 700 شانه تراکم 3300 تولید شده و سپس به سمت دستگاه های حرارتی برای چاپ فرستاده می‎شود، بوده که این امکان را به دنبال دارد تا طرح و رنگ سفارشی شما نیز بر روی آن قرار گیرد.

چاپ این محصولات به دلیل نوع روش کلاریس که طرح و رنگ را به صورت عمقی به دل ریشه های فرش نفوذ می‎دهد ثبات رنگی بالایی را برای آن به دنبال دارد و همین روش چاپ است که سبب شده تا این نمونه از محصولات را نیز به عنوان فرش کلاریس بشناسند.

شاید همین ویژگی های بیان شده از تراکم پرفروش بافت این محصول گرفته تا شیوه تولید آن که تنوعی از طرح و رنگ را در بر دارد در کنار جنس نخ پلی استر این محصول که به دلیل خصوصیاتی نظیر دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی و ضد رطوبت بودن کیفیت درجه یک و استانداردی را برای این بافته ایجاد نموده است، بوده که این محصول را محبوب خریداران کرده است.

البته که باید بدانید در کنار مسائل گفته شده موضوع دیگری که نیز در زمینه محبوب ساختن این فرش ماشینی در میان هموطنان تاثیر داشته است را می‎توان مناسب بودن قیمت این محصول بیان نمود. قیمتی که بر اثر عواملی نظیر تراکم، نوع جنس الیاف و ابعاد و حتی شیوه تولیدی به نسبت دیگر محصولات بازار قیمت کمتری در بر دارد.

اگر باز هم به دنبال این هستید که فرش قیمت مناسب را خریداری نمایید باید روش مستقیم خرید از کارخانه را انتخاب کنید. روشی که توسط مجموعه ساویز به صورت حضوری و آنلاین در نظر گرفته شده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که در عکس فرش بالا می‌بینید رنگ های زمینه مختلفی برای این فرش ماشینی کهنه نما کلاریس طرح آبرنگی وجود دارد که بسته به سلیقه و هارمونی رنگی دکوراتیو می‎توانید به انتخاب آن دست بزنید.

طرح ابرنگی یعنی رنگ های متفاوت با هم تنیده شده و در نقش فرش قرار گرفته اند که یکی از آن ها رنگ های قالبی است که به چشم می‌آید و رنگ زمینه فرش را تشکیل می‎دهد که در این بافته رنگ فرش با زمینه آبی و صورتی ارائه شده است.